kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Angry Birds on ehkä ensimmäinen peli mistä voisi jopa jotain maksaakkin. Sopii kaikessa yksinkertaisuudessaan mobiililaitteelle. Kovin montaa kymmentä senttiä senttiä en kännykkäpeliin kyllä laittaisi.
Desirelle tuli tänään pieni päivitys. Pitäisi olla yleinen suorituskyky ja bugiliiskaus -päivitys, mutta ainakaan minä en huomannut mitään eroa entiseen.
http://www.androidcentral.com/htc-desire-receives-performance-update Kommenttien mukaan tuo päivitys on kaatanut monien wi-fi-ominaisuuden, mutta kuulemma HTC julkaisee tuohon päivityksen hyvin pian.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Scarf
Smokin' Sexy Style!!!
Jäsen
Basaaripisteet: 4
Pirulainen, vaikka ihan vasta uhkailin ettei uudelle puhelimelle ole aikoihin tarvetta - ja yleensäkin olen liputtanut simppeleiden luurien puolesta - on android-koskettelupuhelimet alkaneet viime aikojen humussa kiinnostaa varsin paljon. Viimeistään siinä tein virheen, kun erehdyin DNA-myymälään hiplailemaan Galaxy S:ää. Se kiinnostaisikin ominaisuuksiensa ja designinsa puolesta eniten. Vaan mites Laudan Galaxy-miehet, onko tuosta irronnut itkua lagailun tai muun kanssa? Scarffilla oli ollut jotain ongelmia PC-yhteyksien kanssa? TK:n taikafiksipuhelin toimii edelleen?
Juu, enpä ole vieläkään saanut Galaxyä yhdistettyä PC:n. Mitään muuta valittamista ei nyt oikeastaan ole. Android Markettikin pelaa nyt kunnolla ilmeisesti myös Suomessa.
Itse varmaan kääntyisin tilanteessasi noiden uusien Desire-mallien puoleen. Jos ei muuta, niin ne vaikuttavat ainakin vankkatekoisemmilta kuin Galaxy, joka on rakennettu aika heppoisesta materiaalista.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
blindside
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Rovion Angry Birds on edennyt jo ennen viikonloppua beta-vaiheesta ihan koko versioksi. Ja mikä parhainta parhautta, täysversio pelistä on androidille ILMAINEN!
Että eikun latailemaan
Voiko noita appeja ladata jostain netistä koneelle talteen? Motorola Milestone 2:n myyntipäivää ei edelleenkään ole tiedossa, mutta tällaiset ilmaiset appit olisi kiva ladata valmiiksi koneelle odottelemaan sitä päivää kun se luuri on viimeinkin hallussa.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu