kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Mikä on tämän hetken tehokkain ja käyttökelpoisin Android puhelin? Olen tässä viime aikoina testaillut WP7 ja Iphone 4 luureja ja kohta vois jo tehdä päätöksen, minkä hilavitkuttimen sitä ostais.
Ainakin Giantbombin Jeff Gerstman ja Brad Shumaker ovat sanoneet, että Windows Phone 7 on aivan anaalista verrattuna omiin iPhoneihin. Eivätköhän ne iLuurit ole edelleen niitä helppokäyttöisimpiä, mutta Android-luurit ovat aika lähellä ja ovat paljon muokattavimpia. Jos ostaisin tällä hetkellä uuden kosketusnäyttöpuhelimen, harkitsisin varmaan uuden iPhonen, Samsungin Galaxy S:n tai HTC:n Desire Z tai HD:n välillä. Luulisi, että jos tuosta porukasta jonkun valitsee, ei mene ainakaan pahasti metsään.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Mikä on tämän hetken tehokkain ja käyttökelpoisin Android puhelin? Olen tässä viime aikoina testaillut WP7 ja Iphone 4 luureja ja kohta vois jo tehdä päätöksen, minkä hilavitkuttimen sitä ostais.
Samsungin ja HTC:n high-end mallien kanssa ei voi mennä paljoa väärin. Muista älypuhelimista en osaa sanoa. Mielestäni ei ole mitään järkeä edes lähtä vertailemaan parhautta ja sen vastakohtaa.
Oon katellu myös noita rauta eroja viime aikoina ja tämän hetken kovimmat taitaa olla Galaxy S ja Desire HD. MUTTA, jos ei ole kiire niin alle kaksi viikkoa niin tulee seuraavat mallit tietoon joissa tapahtuu varmasti tehokehitystä. Ja ymmärtääkseni moni näistä todennäköisesti vielä ilmestyy keväällä. Itse ajattelin odotella julkistustietoa, varsinkin Xperia Arcin osalta. Tietty jos pähkäily saa jo riittää, niin käsittääkseni Desire HD ja Galaxy S vääntää bittejä eniten.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu