JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Eli esim. Heinzin harrastama "venyttäminen" vain lyhentää akun elinikää. Parempi ladata useammin kuin harvemmin.
Joo en sitä venyttämistä koko aikaa tee. Olen vain yrittänyt sillä venyttää sitä sillä että olisi mielenkiintoista nähdä kuinka kauan akku lopulta kestää pienellä käytöllä. Yleensä akku tulee laitettua viimeistään 20-40 -välillä laturiin. Riippuen vähän siitä mitä akku näyttää illalla. Ja siitä olen kuullu/lukenut aikaisemminkin että akkua ei nykyakuilla mielellään saakkaan päästää aivan tyhjäksi joka kerta. On siitä tainnu täälläkin olla puhe. Olenko kerran tai kaksi päästänyt 0-20% paikkeille. Tai no tänään toinen tai kolmas kerta.
Tuo kalibrointi ei ole varsinaisesti käynyt mielessä, mutta kun sitä ajattelee niin akun käyttäytyminen muuttuu kyllä sitä mukaa kuinka sitä lataa. Yleensä tuntuu siltä että "ladattu osa" kuluu nopeammin. Eli jos lataan akun aina 20-30% aikaan, akku kuluu nopeammin välillä 20 -100% kuin 0-20%. Tiedä sitten onko tämä kuvitelma päässä vai johtuuko se akusta.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Jos Googlellakin olisi vain yksi puhelinmalli, jonka käyttistä päivitettäisiin, niin tilanne olisi aivan eri.
Jos olemassa olisi vain Nexus -puhelimet, en näkisi ollenkaan miten se voisi olla nykyistä parempi tilanne. Android -käyttöjärjestelmän yksi parhauden puolista on juurikin se valinnanvara eri mallien välillä. Jos tykkää hyvästä kamerasta panostaa siihen, jos tykkää hardis -näppiksestä ostaa sellaisen mallin, jne.
Onneksi HTC tuli kuitenkin järkiinsä tuon 2.3 päivityksen suhteen.
Juuri näin. Nyt vaan toivotaan, ettei lafka luovuta uudestaan.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Alkoi nyppimään Desiren rajoittunut sisäinen tallennusmuisti, joten menin ja roottasin puhelimen ja iskin
CyanogenModin (7.0.3) sisään.
Itsekin kokeilin Cyanogenia, mutta nopeasti vaihdoin RCSMixiin, koska CM oli makuuni liian karsittu. Olihan se nopea kuin mikä, mutta siitä uupui paljon sellaisia asioita mistä itse tykkään Sensessä.
HTC muuten pelästyi sitä huimaa palauteryöppyä mikä heille tuli, kun julkistivat ettei Desirelle tule Gingerbreadia, ja päättivät julkaista sen sittenkin karsittuna. Eli Sensen pikkukivat ja helpotettu käyttäjäkokemus yhdistettynä paljaan androidin nopeuteen? Great! HTC_UK:n Facebook-päivityksen mukaan päivitys on tällä hetkellä sisäisessä laaduntestauksessa, eli julkaisuun ei pitäisi mennä enää kauan. Meikäläinen ainakin unrootaa oman puhelimeni ja vetäisen tuon virallisen kokeiluun heti kun se julkaistaan.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Alkoi nyppimään Desiren rajoittunut sisäinen tallennusmuisti, joten menin ja roottasin puhelimen ja iskin
CyanogenModin (7.0.3) sisään.
Itsekin kokeilin Cyanogenia, mutta nopeasti vaihdoin RCSMixiin, koska CM oli makuuni liian karsittu. Olihan se nopea kuin mikä, mutta siitä uupui paljon sellaisia asioita mistä itse tykkään Sensessä.
HTC muuten pelästyi sitä huimaa palauteryöppyä mikä heille tuli, kun julkistivat ettei Desirelle tule Gingerbreadia, ja päättivät julkaista sen sittenkin karsittuna. Eli Sensen pikkukivat ja helpotettu käyttäjäkokemus yhdistettynä paljaan androidin nopeuteen? Great! HTC_UK:n Facebook-päivityksen mukaan päivitys on tällä hetkellä sisäisessä laaduntestauksessa, eli julkaisuun ei pitäisi mennä enää kauan. Meikäläinen ainakin unrootaa oman puhelimeni ja vetäisen tuon virallisen kokeiluun heti kun se julkaistaan.
Mullakin kävi heti roottailu mielessä, kun HTC uhkasi Gingerbreadin poisjätöllä, mutta kun lapsus vedettiin takaisin, hylkäsin ajatuksen samoin tein toistaiseksi. Mulla ei vielä ole tila tai muu tullut vastaan, eli odottelen mieluusti uuden päivityksen. Etenkin näin lupaavilla uutisilla, sillä olisihan käyttiksessä karsittavaa. Mikäli tuki jossain vaiheessa loppuu, tai puhelin alkaa muuten hidastua, voi juurtumista harkita uudestaan.
Sen sijaan omassa Desiressä on sen volanapin miinuspuolen kosketukset heikentyneet tuntuvasti, ihan normikäytössä. Pitää käyttää jo pelottavan paljon voimaa, että painallus rekisteröityy, ja monesti yrityksiä kuluu useampi. Menee takuuhommiksi ihan näinä päivinä, sen verran perustoiminto kyseessä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu