Re: Apple
« Vastaus #566 : 12.09.2013 13:13 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Aiemmin uusimmasta mallista on aina - aika puhtaasti Laudan kautta - ollut selvillä automaattisesti, mutta nyt kun lafka puskee ekaa kertaa useamman mallin pihalle, en yhtäkkiä tiennyt asiasta mitään. What gives? :b
Mä olen lopettanut Apple-hehkutuksen ja vastapuoli on kyllästynyt haukahtelemaan, kun ei ole ketään mihin kalikka kalahtaa. Lopputulos: keskustelu on vähentynyt radikaalisti.
Ostakaahan perkele mistä pidätte, niin teen minäkin. Ei oo multa pois kenenkään kännykän käytöt! Shaatana.
Haha, se lienee joo suurin vaikutin, jäbällä on kyllä tapana elättää mitä vaan aihetta mitä fiilistelet. Mut varmaan tuossa on sitäkin, että uudet julkistukset ovat menettäneet vähän sitä hohtoaan, kun niitä suuria harppauksia ei hirveästi näy eikä kuulu. Puhelinrintamalla yleensäkään. Toisaalta bËstin kanssa olen samaa mieltä siitä, etten minäkään hirveästi mitään juuri nyt puhelimeltani jää kaipaamaan. Akkuteknologia polkee jäljessä, mutta muuten nämä laitteet ovat aika pirun hiottuja. Mikä ei tietenkään taaskaan auta hypen syntymistä, jos kuluttajat ovat valmiiksi (gasp!) tyytyväisiä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu