lloyf
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Itellä on nyt ollu kohta vuoden käytössä Sennheissurin HDR 140 (~160e) ja kyllä nää ihan pätevät vehkeet on. Äänenlaatu pelaa, sopii päähän, akut kestää yms. Ainoo haitta mitä on esiintyny on äänen säröily ajoittain, mut tätä esiintyy tosiaan vaa harvoin. Jostain naapurin pölynimurista ottaa häiriöitä tai jotain..
Ja nykyään tuo Bluetooth-yhteys taitaa olla aika IN.
Bluetooth on paska protokolla äänen siirtoon.
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Itsehän olen jo pidempään soitellut mp3:sia sellaisilla Sonyn parinkympin norminapeilla. Sekä muotoilu että äänenlaatu perushyvää.
Samoin. Ovat jopa yllättävän hyvät. Toinen syy on tietty se että soittimen alkuperäiset kuulokkeet olivat kohteliaasti sanottuna surkeat. Ajatelin kuitenkin ostaa ishan erilliset kuulokkeet tietokoneeseen ja konsolilla pelaamiseen. Ja jostain syystä minun korvia alkaa särkemään kun pidän pidemmän aikaa niitä nappeja. Ja siis en tarkoita että särkisi korvan "sisältä", eli kuuntelisin liian kovalla, vaan sitä että ihan korvaa alkaa särkemään.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Kossart h50
Nuo tuntuisivat hyvältä minullekkin. Mutta että 2m pitkä johto? Eihän se riitä mihinkään. Aivan onnettoman lyhyt. Onko kaikissa kuulokkeissa oikeasti noin lyhyet kaapelit?
Kuinkakohan paljon lisäpätkä tuota kaapeli toisi kohinaa ääneen? Kokemuksia?
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
tombbi
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Eikö ketään osaa auttaa? Pitäis nääs pian saada tietää... (sori tuplapostaus)
Parhaiten tietää itse kokeilemalla, ei se että joku toinen on niitä jo kokeillut niin pakosti kerro kaikkea.
No joo, mutta antaa se jotain suuntaa kuitenkin... Ja kun netistä on tilaamassa, niin siinä ei pahemmin itse kokeilla ensin... Mutta kattellaan nyt...
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu