Tännekö tämä menee, öäh...
Anyways, mulla on kovo joka on jaettu kahteen osaan, C- ja D-asemiin. Tarkoitus olisi näistä formatoida tuo C-asema - siellä on aivan liikaa kaikkea turhaa ja tarpeetonta, varmaan monia käytännössä "näkymättömiäkin" tietoja jotka hidastaa koneen performanssia, jotenn...
Noh, anyways, netistä tsekkailin ja ilmeisesti pitäisi tehdä niin, että pistää koneen buuttaamaan siltä Win XP -levyltä ja joo, näin on tehty. Noh, pääsen siihen valikkoon ja kun olen siihen sopimukseen näpäyttänyt "I Agree", pitäisi minun nyt pystyä valitsemaan partitio johon sen haluan asentaa (ja samalla kai formatoida).... Noh, kuitenkin siinä näkyy vain kaksi "Unknown driveä" jossa alaotsikkona on "The disk has no drive" tjv. Kone kyllä toimii hyvin ja pääsen myös tutkimaan C- ja D- ja kaikkia muitakin asemiani ihan hyvin, mutta tuo ei löydä jostakin syystä näitä asemia. Mitä siis tehdä?
PS. Toivottavasti tajusitte, yritin selittää mahd. selvästi.
PPS. C-asemalta on kyllä siirretty kaikki säilytettävät tiedostot D-asemalle, eli siitä ei liene huolta.
En ole piiiitkään aikaan nähnyt XP:n asennusvalikkoja, mutta voisin veikata että sun pitää poistaa ensin se C-osio (eli tyhjentää) kokonaan. En nimittäin ole aivan varma pystyykö XP:tä asentamaan muulle kuin tyhjälle osiolle. Niissä valikoissa pitäisi olla myös vaihtoehto osion poistamiseen.