Re: Matkapuhelimesi
« Vastaus #65 : 08.04.2008 14:53 »
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
« Vastaus #76 : 11.04.2008 00:16 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Tähän SonyEricssonin puhelimeen tuli vaihdettua jonnin aika sitten, kun Huuto.netistä itselleni huusin. Takuuta vuosi jäljellä ja mukana tuli kahden gigan muistikortti. En valita, vaikka kannessa yksi isohko naarmu onkin. Itse puhelin on juuri se, mitä toivoin z600:n "jatko-osalta". Olen tykännyt SE:n käyttöliittymästä, eikä se petä tälläkään kertaa. Navigoiminen on nopeaa ja pienen käytön jälkeen siitä tulee todella intuitiivista. Hienoja pikkuominaisuuksia on tukuttain, joista omien pikatoimintojen määrittäminen, useamman herätyksen säätäminen sekä muistilappujen toteutus ovat niitä itselle parhaita. Kamerakännykällä otetut kuvat erottaa tietysti digikameroilla otetuista, mutta resoluutio ja kuvakoko ovat täysin riittävät puhelimeen. Tämän lisäksi puhelimessa on hyvä kaiutin, joten mp3-soittoäänet pääsevät oikeuksiinsa. Nyt pitäisi enää hankkia stereo handsfree-kuulokkeet, minkä jälkeen luuria voisi käyttää vara-musiikkisoittimena.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
« Vastaus #77 : 11.04.2008 10:34 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #83 : 19.05.2008 11:09 »
tuhis
Vieras
Sanokaas kännykkäseksuaalit että onko olemassa luureja jotka on suunnattu vanhemmalle kansanosalle? Ei miljardia pientä nappia, isot näytöt ja niinpäinpois.
tallennettu
Re: Matkapuhelimet
« Vastaus #89 : 25.05.2008 14:03 »
tuhis
Vieras
Neljä kirjainta riittää nykyihmisen kommunikointiin vallan hyvin!
Guugletin ton Doron, mutta se oli lytätty kättelyssä niin monessa paikassa että sai jäädä samantein. Emporiaa täytyy käyttää muorilla testissä - jota vituttaa kaikki muut ominaisuudet paitsi soitto ja tekstaus enemmän kuin meikäläistä.
tallennettu