Re: MP3 soittimet
« Vastaus #152 : 19.03.2010 18:25 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: MP3 soittimet
« Vastaus #153 : 19.03.2010 18:45 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Joopa joo. Yritäpä innostua uudesta mp3-soittimesta, kun et vittu pääse käyttämään. Netistä katellut eri ohjeita, miksei Sansa Player ilmestynyt omaan tietokoneeseen, mutta en sitten tiedä. Vituttaa tää ainainen elektroniikan kanssa tappeleminen.
Clipistä en varsinaisesti tiedä, mutta yleensä Sansoissa on useampi USB-moodi. Oletko kokeillut vaihtaa(mikäli niitä siis on)?
Olen.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: MP3 soittimet
« Vastaus #166 : 24.03.2010 10:13 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Macilla iTunes on tosiaan loistava, mielestäni paras soitin mitä löytyy. Mitä nyt flaccien kanssa saa vähän kikkailla, että ne saa toimimaan. Windowsilla umpipaska.
Nyt kun olen kännipäissäni Zunesta hajottanut ajan saatossa kotelon, näytön, lock-namiskan, hävittänyt alkuperäiset kuulokkeet ja rikkonut Koss Spark Plugien (ovat muuten paskat kuulokkeet) vasemman kuulokkeen, pitäisi itsekin ostaa uusi mp3-soitin.
Olen ajatellut Sonyn
NWZ-A845:sta. Kyseessä pitäisi olla markkinoiden paras soitin äänenlaadultaan. Laite on myös näppärän kokoinen, mukana tulee kunnon kuulokkeet, napit on sijoitettu järkevästi eikä ulkonäkökään ole hassumpi. Miinusta järkyttävästä hinnasta ja vain 16gb-kovosta. Japanista saisi sentään 32gb-mallin.
Olen myös miettinyt mp3-soitinta kun ei viitsisi käynnykkää sellaisena käyttää, kun suurempi musiikin kuuntelu syö aina akkua. Vaikka soittimena SonyEricsson W580i onkin varsin toimiva. Kyrsii kun iPod olisi soittimena varsin hyvä ja toimiva mitä olen testaillut, mutta se iTunes...Ihan käsittämätöntä että noin menestyneen laitteen välttämätön PC-softa on noin Paska! Ei voi ymmärtää! Jos olisi mahdollista räjäyttäisin jokaisen iPodin tällä pallolla iTunesin takia.
Tuo NWZ-A845 vaikutti todella hienolta ja luulin jo että nyt olin löytänyt soittimeni. Kunnes menin katsomaan verkkokauppa.comin tarjontaa. 230,90€!! Jos olisi ylimääräistä rahaa eikä hankintoja jo jonossa niin ehkä voisin tuohon sijoittaa, mutta kun tuolla saisi X360:nkin hyllyyn niin ei perkele...Pakko kai etsiä huokeampaa laitetta vaikka toi olisi kyllä erittäin cool.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #167 : 24.03.2010 23:07 »
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: MP3 soittimet
« Vastaus #169 : 24.03.2010 23:33 »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
« Vastaus #171 : 25.03.2010 08:08 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu