Re: MP3 soittimet
« Vastaus #67 : 11.12.2007 16:40 »
Ramen Soup
"Done in three minutes!"
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Minulta löytyy Iriver Clix 2, 4 Gb. Hamusin pitkään iPodia, mutta päädyin Iriveriin, koska merkin soittimet ovat tois'puol maailmaa aina testivoittajia iPodien jäädessä äänenlaadussa ja käytettävyydessä Iriverin jalkoihin. Soitin pelittää myös saumattomasti Windowsin kanssa, kun taas iPod ei kuulemani mukaan toimi ongelmitta kuin maceilla. En keksi tästä kuin ylistettävää, kyllä korealaiset osaa.
- Amoled näyttö on niin tarkka, että bussimatkan aikana viitsii ruudulta tihrustaa vaikka leffan.
- Ulkoasun muokattavuus; fontteja ja todella hienoja käyttäjien tekemiä teemoja löytyy netistä soittimeen ladattavaksi mielin määrin.
- Flash-pelit toimivat tässä, jos niistä tykkää.
- Animoidut, päivittäin vaihtuvat taustakuvat!
- Radio, jonka äänenlaatu on hävyttömän hyvä.
- Valokuvat, noita ei tosin itse oo tullut säilyteltyä
- Podcastien lataus mukana tulevalla ohjelmalla
- Softaa päivitettään kiitettävään tahtiin, tuntuu hyvältä kun voi luottaa siihen että valmistaja huolehtii bugien poiskitkemisestä
- Se ääni, se ääni..
- Tyylikkyys, muotoilu on voittanut jotain palkintojakin
- Pieni ja kevyt. Menee hyvin taskuun tai ripustettavaksi kaulaan lenkillä.
- Ja ne ominaisuuudet mitä iPod hehkuttaa nyt kuumimpina uutuuksina, on tehty Iriverillä tyyliin jo pari vuotta sitten.
Enää en Iriveristä luovu.
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
« Vastaus #74 : 12.12.2007 16:06 »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
« Vastaus #75 : 12.12.2007 16:17 »
lloyf
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Öh...
Mun isoveljellä on E280. Siinä on radio.
Kai niitä E280-malleja on useampi eri sitten.
Tosiaan
FM tuner with a recording function (only available in North America, Japan, New Zealand and some other countries)
Suunnitelen justiinsa ipod shufflen ostoa lenkkipolulle lähinnä, varsinaiseen kuuntelun jokin parempi sitten aikanaan. Harmittaa vaan kun Apple meni syksyllä kusemaan shufflejen värit kivoista pirteistä väreistä tylsiin rumiin sävyihin. Omaan silmään ei ainakaan miellytä yhtään. Täytyy yrittää jostain vielä löytää oranssia versiota >_>
E: Ja vanhat värit kai tosiaan poistumassa myynnistä kun niitä ei meinaa mistään löytää (ainakaan oranssia :< )
« Viimeksi muokattu: 12.12.2007 20:41 kirjoittanut lloyf »
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
« Vastaus #84 : 07.01.2008 12:50 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #85 : 07.01.2008 16:21 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Pukki toi Kiinasta iPod Nanon, 4 gigasen. Helvetin tyytyväinen olen.
Minä kun luulin, että Korvatunturi on Suomen lapissa...?
EDIT. Niin jaa, olihan mulla ihan asiaakin. Velipoika on kössinyt Nokialla työskennellessään itselleen IPhonen, joka on siis Touch puhelinominaisuuksin(minulle ei tätä ainakaan kukaan ollut aiemmin kertonut). Nauroi päin naamaa, että se on puhelimena sysipaska. Soittimena taas oikein kiva. Go Apple.
Tuskin nauraa kauan, kun saa potkun persuksiin.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
« Vastaus #88 : 10.01.2008 17:52 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
En ole vielä Nanooni saanut näyttöön niitä suojajuttuja ja siinä on jo sormenjälkiä (osa oli jo valmiina, kun isä oli näpräillyt sen kanssa
). Mitenköhän saisin noi jäljet nätisti pois?
Oletko kokeillut silmälasienpuhdistusliinalla? Ainakin omasta mustasta soittimesta lähtee sillä hyvin.
Kyllä. Minä omistan silmälasienpuhdistusliinoja, vaikka minulla ei laseja olekaan. Olen MasterTK (homo).
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
« Vastaus #89 : 24.01.2008 13:26 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Eilen hain postista oman kasigigaisen Sansani, and it is sweet. Helppokäyttöinen, nätti, kompakti, eikä edes se valiteltu käyttiksen hitaus ole itkettänyt. Ja uusilla Sennheiserin MX 51 -napeilla touhu kuulostaakin vietävän hyvältä. Vielä kun saa värkkäiltyä soittolistat kondikseen jotenkin, niin hyvä tulee.
Himoiso plussa irtoaa siitä, että valmis musiikkisisältö oli suurelta osin oikeasti hyvää matskua. Joukossa oli jopa ensimmäisestä GH:stakin tuttu The Slip biisillä Even Rats. Ihana ralli, niin soittaa kuin kuunnella. Näin, SanDisk.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu