Selaimet
« Vastaus #5 : 28.11.2008 18:55 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Heh, kiitos kaikille avusta. Sen siitä saa kun heittää hymiöttömän huulen. Olen vanhempieni kotikoneella, enkä ole viitsinyt näille vaihtaa selainta ilman painavaa syytä, sillä ne vaan hämmentyis siitä. Eikä tuollainen keitto-ohjeiden hakeminen googlesta tarvi kummoisia aseita. Vaikkakin on myönnettävä, että tuo IE:n oletettu hyökkäysalttius on mulle täysin uutta infoa. Koskaan kun ei ole ollut mitään ongelmia. Mikäli näin, niin saatan vaikka vaihtaakin.
Besides, oli mulla mikä selain hyvänsä, niin ikävä kyllä se ei ole pelastus, kun tulee paljon lueskeltua lautaa myös yliopistolla, joka käyttää, kappas vain, IE:tä. Ei viitsisi kampuksen jokaiselle koneelle alkaa asentamaan Operaa, olkootkin että asennus kestää vain minuutin.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Selaimet
« Vastaus #6 : 28.11.2008 19:22 »
Lanttu
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Besides, oli mulla mikä selain hyvänsä, niin ikävä kyllä se ei ole pelastus, kun tulee paljon lueskeltua lautaa myös yliopistolla, joka käyttää, kappas vain, IE:tä. Ei viitsisi kampuksen jokaiselle koneelle alkaa asentamaan Operaa, olkootkin että asennus kestää vain minuutin.
Itselläni on ollut tapana asentaa joka ikiselle koulun koneelle Firefox, jos olen nettiä joutunut paria minuuttia kauemmin käyttämään. On se IE vaan niin epämiellyttävä käyttää, etenkin, kun välilehtien käyttö on disabolitu. Tosin unohdin kesän aikana oikeat välityspalvelinasetukset Firefoxiin, joita ilman nettiin ei pääse yhdistämään.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Selaimet
« Vastaus #7 : 28.11.2008 19:30 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Selaimet
« Vastaus #9 : 28.11.2008 19:55 »
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
tulee paljon lueskeltua lautaa myös yliopistolla, joka käyttää, kappas vain, IE:tä. Ei viitsisi kampuksen jokaiselle koneelle alkaa asentamaan Operaa, olkootkin että asennus kestää vain minuutin.
Etkös sää oo Oulun yliopistossa? Vaikkei oopperaa löydykään, niin kyllähän siellä on Tulikettu mielestäni kaikissa koneissa, joita minä olen käyttänyt.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Selaimet
« Vastaus #10 : 29.11.2008 00:09 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Selaimet
« Vastaus #11 : 29.11.2008 12:33 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Etkös sää oo Oulun yliopistossa? Vaikkei oopperaa löydykään, niin kyllähän siellä on Tulikettu mielestäni kaikissa koneissa, joita minä olen käyttänyt.
On niissä joissain, ja varmaan useimmissa, mutta ei kaikissa. Ja niissäkin, joissa on, niin koska se ei koskaan ole oletusselaimena, pitää Firefoxin käynnistäessään exitoida kyseilyitä selaimen asemasta ja muusta. Verrattain pieni vaiva, mutta IE:n käyttö on silti jouhevampaa, kun se starttaa heti, joten ihan suosiolla olen käytellyt sitä.
Mä en kyllä näe, mitä niin kovin epämiellyttävää tässä on.
Sanoo mies joka käytti modeemiyhteyttä vielä pari (?) vuotta sitten
Eihän sitä välttämättä huomaakkaan kun ei paremmasta tiedä...
Touché. Mutta eri asia. Mähän itkin itseni uneen joka ilta sen modeemin takia, kun tiesin, että parempaakin(no shit...) on tarjolla. Selainten kanssa en vain näe sitä huikeaa eroa. Mitä siltä vehkeeltä edes tarvitsee? Tabit, suosikit ja sivuhistorian. Toimivat aina samalla tavalla. Ja kun vielä on tottunut siihen, mistä ja miten IE:n työkalut ynnä muut(sen verran kuin niitä nyt ikinä tarvitsee) löytyy, niin ei mulla ole ollut syytä vaihtaa. Mutta tietysti jos kukaan muu tällä laudalle ei enää selviä ilman kauheita painajaisia, niin enköhän mä voi vaikka vaihtaakin. Jonain näistä päivistä.
tallennettu
Vs: Selaimet
« Vastaus #21 : 01.12.2008 18:09 »
Fraeon
/fɹeɪɔnʰ/
Moderaattori
Basaaripisteet: 3
Opera on ihan kiva ominaisuuksiensa puolesta, mutta Firefoxia on jo tullut käytettyä pitemmän aikaa, kirjanmerkit sun muut asetukset on laitettu just sellaiseksi kuin tykkään ja kaikki halutut ominaisuudet on jo asennettu palikoiden muodossa (Firebug, Greasemonkey, All-in-One Gestures).
Ei sillä, että Operassakaan olisi enää mitään vikaa, kun poistivat ne mainokset ilmaisestakin versiosta, mutta aina tulee palattua Firefoxiin em. syistä.
Mainoksethan poistuivat jo useampi vuosi sitten. Silloinkin se oli joku staattinen banneri oikeassa yläkulmassa, johon ei pahemmin huomiota kiinnittänyt. Ja eikös se mennyt niinpäin että Operassa oli ne kaikki kivat ominaisuudet(gesturet yms), jotka sitten Firefoxiin piti erikseen hakea?
Joo, poistuivat vuoden 2005 lopussa. Ennen sitä mainokset oli ainakin omalla kohdalla kynnyskysymys.
Firefox on kyllä kieltämättä suoraan asennettuna vähän torso ominaisuuksiltaan, mutta toisaalta Operakaan ei ole suoraan asennettuna juuri sellainen ominaisuuksiltaan, minkälainen haluaisin selaimen olevan.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
« Vastaus #26 : 01.12.2008 21:50 »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
« Vastaus #28 : 12.12.2008 15:56 »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu