Mulla ei onneksi ole vastaavaa ongelmaa. Kutonen on hyvä päivitys Samsung S2:sta, varsinkin kun puhelin sekoilee siihen malliin, että varmaan hajoaa kohta. Tekee mieli siirtyä takaisin iOS:iin.
Toisekseen saan tuon sen verran halvalla, että jos/kun ensi vuonna tuon myyn uuden edeltä, niin jään itse asiassa reilusti voitolle. Voi sitten hyvin päivittää 7:aan halutessaan
Toiset siirtyy ladasta corollaan. On sekin hyvä päivitys. Itse siirtyisin mielummin ladasta ferrariin.
Mikäs se Ferrari sitten olisi tässä tapauksessa?
Itseasiassa nyt kun olen asiaa pohdiskellut, niin olen alkanut snadisti empimään tämän kutosenkin hankkimista...
Se on yllättävää! Aiempina vuosina olen kylmästi iskenyt tilauksen sisään juuri sen kummempia asiaa puntaroimatta. Nyt olen vähän salaa tyytyväinen, että yöllinen ennakkovaraus meni miten meni ja sain ikäänkuin ostettua viikon lisää miettimisaikaa.
Yleensä olen huomannut, että jos jonkin asian toteuttaminen alkaa epäilyttää liikaa, se kannattaisi jättää sikseen. Tämän säännön seuraaminen on johtanut melkein poikkeuksetta hyviin asioihin.
Minulla on 5S, joka tukee Applen tulevaa älykelloa ja melkein kaikkia iOS 8:n toimintoja. Apple Pay puuttuu listalta, mutta sen rantautuminen Suomeen kestää taatusti ainakin vuoden, ellei enemmänkin.
Paljonko hyötyisin suuremmasta näytöstä? En enää vahtaa älypuhelintani joka hetki, en pelaa sillä juuri ollenkaan ja videoitakin katselen maltillisesti. Verkkoa selatessani mulla ei ole juuri koskaan tullut fiilistä, että tarvitsisin suurempaa näyttöä. Vähänkin kriittistä tarkastelua ja koko hommalta alkaa pudota pohja ja lujaa.
Tää homma menee nyt uudelleen puntarointiin, ei voi mitään. Mulla olis kyllä parempiakin menokohteita (esim. kotisalin laajentaminen), joihin voisin upottaa niitä satasia, joiden erotus tulee 5S:n myyntihinnasta ja Kutosen hankkimisesta.
Mitä tämä on? Laudan ja koko iPhone 6 -lanseerauksen suurin hypettäjäkö jättäisi uuden puhelimen ostamatta? Mieti nyt mistä kaikesta jäät paitsi. Se uuden ja isomman puhelimen tunne perjantaina, tietäen että sen sai ekojen joukossa käsiinsä. Jäät niistä kaikista fiiliksistä paitsi, etkä voi kirjoittaa epimäisiä hehkutteluviestejä tänne uudesta luurista. Siinä voi ahdistus iskeä illan mittaan ja harmittaa kun et puhelinta hakenut