...toi helvetin labyrinttiapina. Onko joku testaaja tai suunnittelija ajatellut, että "hei, tässäpä on viihdyttävä bossi, pojat!"? Siis kuka vittu muka nauttii tällaisesta teennäisen vaikeasta paskaläjästä, jonka perässä saa ensiksi juosta tismalleen samoja reittejä pitkin viisi minuuttia, jotta pääsee siihen varsinaiseen koitokseen viimeisessä huoneessa?
Benny Hill Theme vain puuttuu taustalta soimasta. Vittu, että latistaa peli-iloa, kun tietää pelatessa, että tämäkin runkkari on jossain vaiheessa edessä. Eikä koko hommassa ole MITÄÄN MUUTA HAASTETTA, kuin viimeisen osion one hit kill -paskalaserit, joilla pitää joka helvetin bossi pilata.
Kolme kertaa kuollut tismalleen samalla tavalla, yritä siinä sitten opetella jotain oikeaa väistötapaa, kun kuolet kuitenkin yhdestä osumasta:
Bossi osaa myös hävitä kuin tuhka tuuleen kesken turpaanoton:
Propsit myös siitä vittumaisesta monologijorinasta, jota joutuu kuuntelemaan ja joka estää itemien nostamisen tai item-valikkoon pääsemisen, jos monologi on kesken. NEROKASTA!