Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Formula One 2010 -julkaisu: 24.09.2010
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 58
Tulostusversio
Aihe: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC)  (Luettu 443047 kertaa)
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #30 : 17.03.2010 14:25 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Tuohan näyttää ihan samalta kuin Codemastersin aikaisemmatkin arcadeköristelyt. Utuinen, bloomilla pilattu hirvitys.

Ephramikin ostaa nyt sen PC:n, niin pääset pelaamaan kunnon Forumula-pelejä.

rFactor + mikä tahansa CTDP-modi + G25-ratti = realistisin F1-simulaatio, mitä me kuolevaiset pääsemme ajelemaan.

rFactor 2:han on tulossa kesään mennessä, samaten sitä silmällä pitäen tehty F1 2009 CTDP, joten sinulla on hyvin aikaa säästellä pennosiasi.

Otan kuvia F1 2006 CTDP:stä maksiasetuksilla, kunhan saan aikaiseksi.

Kumpi on kampi?
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #31 : 17.03.2010 14:36 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili http://www.youtube.com/watch?v=i79PMxpAHAo&feature=related

Täähän näyttää jo tosi oikealta!
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #32 : 17.03.2010 14:56 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Ois parempi et ne vormulat kimpoilis toisistaan niinku gran turismoissa!!

Jos ottaisit ne aivot käyttöön, niin ymmärtäisit, ettei ole eikä tule olemaan sellaista tietokonetta/konsolia, joka saisi 20 auton kolarin näyttämään siltä kuin se näyttää sun telkkarissasi. Ja jos vielä oikein pinnistelet, niin saatat oivaltaa, ettei niitä kisoja ajella niin, että aiheutetaan ketjukolareita ajamalla keskelle kymmenen tekoälyauton ajouraa. Ellei sitten halua tehdä juuri jotain videomontagea.

Seuraavan speden kommenttia en ota edes huomioon, jos tämä ei ole kyseiseen peliin ikinä koskenut.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #33 : 17.03.2010 15:07 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW R-factorista nyt ei itselläni ole hirveästi kokemusta, mutta sen vähän perusteella peli tuntui hieman sieluttomalta, kylmän kliiniseltä jopa. Ja kuulemani mukaan tekoäly ja sääefektit ovat retuperällä. Aivan varmasti peli näyttää tyrmäävältä 1920x1080 resoluutiossa ja pyöriessään 60 kuvaa sekunnissa.

F1 2010 vaikuttaa siksikin kiinnostavalta, että siinä yritetään mallintaa myös ajamisen ulkopuolista kenttää, sitä samaista joka Kimi Räikköstäkin niin ärsyttää. Kehittäjävideossa polygoni-Webberin ja Neweyn keskustelu onnistui jo sykähdyttämään; mitään tälläistä ei olla ennen F1-peleissä nähty.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #34 : 17.03.2010 15:15 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili
R-factorista nyt ei itselläni ole hirveästi kokemusta, mutta sen vähän perusteella peli tuntui hieman sieluttomalta, kylmän kliiniseltä jopa. Ja kuulemani mukaan tekoäly ja sääefektit ovat retuperällä. Aivan varmasti peli näyttää tyrmäävältä 1920x1080 resoluutiossa ja pyöriessään 60 kuvaa sekunnissa.

F1 2010 vaikuttaa siksikin kiinnostavalta, että siinä yritetään mallintaa myös ajamisen ulkopuolista kenttää, sitä samaista joka Kimi Räikköstäkin niin ärsyttää. Kehittäjävideossa polygoni-Webberin ja Neweyn keskustelu onnistui jo sykähdyttämään; mitään tälläistä ei olla ennen F1-peleissä nähty.  :)

Sitä kutsutaan simulaatioksi. Ei ne formulat tietääkseni oikeastikaan kylve jatkuvasti jossain superpaisteessa karamellinväreissä.

Ja ihmisiä vastaanhan näitä kuuluu pelata, ihan yhtä urpoja ne tekoälykuskit on joka pelissä. Sääefektit on helvetin hienot, en tiedä missä toisin väitetään.

Mutta jos haluaa jotain kuskien välistä draamaa seurata, niin sitten...
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #35 : 17.03.2010 17:10 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ois parempi et ne vormulat kimpoilis toisistaan niinku gran turismoissa!!

Jos ottaisit ne aivot käyttöön, niin ymmärtäisit, ettei ole eikä tule olemaan sellaista tietokonetta/konsolia, joka saisi 20 auton kolarin näyttämään siltä kuin se näyttää sun telkkarissasi. Ja jos vielä oikein pinnistelet, niin saatat oivaltaa, ettei niitä kisoja ajella niin, että aiheutetaan ketjukolareita ajamalla keskelle kymmenen tekoälyauton ajouraa. Ellei sitten halua tehdä juuri jotain videomontagea.

Seuraavan speden kommenttia en ota edes huomioon, jos tämä ei ole kyseiseen peliin ikinä koskenut.
Nyt käsitit ihan väärin? Eikä edellisessä viestissäni ollut mitään sarkasmia.. Tarkoitin lähinnä miten pelin fysiikka käyttäytyy ja ulkoasu on kuin todellisista formuloista. Aiemmin postaama video (Schumi) oli kuin jo formuloista katsoisi, todella realistista menoa.

Harmi vain ettei tälläisellä kämäsellä läppärillä ole mahdollisuutta tuota edes kokeilla..

Toivon että tästä Codemastersin yrityksestä tulisi jotain.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #36 : 17.03.2010 18:47 »
ohjeah Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 0 Profiili

 

Harmi vain ettei tälläisellä kämäsellä läppärillä ole mahdollisuutta tuota edes kokeilla..


Miun puoltoista vuotta vanhalla silloin 500€ maksaneella läppärillä pyörii hyvin ja ihan näteillä grafiikoillakin. Eli jos nyt ei ihan antiikkilaite ole käytössä niin kannattaa nyt kokeilla ainakin jos kiinnostusta löytyy.  :)

Ei tosin ihan kauheasti ole rfactoria tullut pelailtua viime aikoina. Ei suuremmin onlinekisat kiinnosta vaan ennemmin pelailen ihan AI:ta vastaan täyspitkiä kisoja, ja siihen tarkoitukseen ei tuo rfactor oikein ole parhaimmillaan
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #37 : 17.03.2010 19:45 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili
Ois parempi et ne vormulat kimpoilis toisistaan niinku gran turismoissa!!

Jos ottaisit ne aivot käyttöön, niin ymmärtäisit, ettei ole eikä tule olemaan sellaista tietokonetta/konsolia, joka saisi 20 auton kolarin näyttämään siltä kuin se näyttää sun telkkarissasi. Ja jos vielä oikein pinnistelet, niin saatat oivaltaa, ettei niitä kisoja ajella niin, että aiheutetaan ketjukolareita ajamalla keskelle kymmenen tekoälyauton ajouraa. Ellei sitten halua tehdä juuri jotain videomontagea.

Seuraavan speden kommenttia en ota edes huomioon, jos tämä ei ole kyseiseen peliin ikinä koskenut.
Nyt käsitit ihan väärin? Eikä edellisessä viestissäni ollut mitään sarkasmia.. Tarkoitin lähinnä miten pelin fysiikka käyttäytyy ja ulkoasu on kuin todellisista formuloista. Aiemmin postaama video (Schumi) oli kuin jo formuloista katsoisi, todella realistista menoa.

Harmi vain ettei tälläisellä kämäsellä läppärillä ole mahdollisuutta tuota edes kokeilla..

Toivon että tästä Codemastersin yrityksestä tulisi jotain.

My bad, ei tuo sarkasmi(ttomuus) oikein aina välity tekstitse.  :???:
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #38 : 18.03.2010 00:23 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ois parempi et ne vormulat kimpoilis toisistaan niinku gran turismoissa!!

Jos ottaisit ne aivot käyttöön, niin ymmärtäisit, ettei ole eikä tule olemaan sellaista tietokonetta/konsolia, joka saisi 20 auton kolarin näyttämään siltä kuin se näyttää sun telkkarissasi. Ja jos vielä oikein pinnistelet, niin saatat oivaltaa, ettei niitä kisoja ajella niin, että aiheutetaan ketjukolareita ajamalla keskelle kymmenen tekoälyauton ajouraa. Ellei sitten halua tehdä juuri jotain videomontagea.

Seuraavan speden kommenttia en ota edes huomioon, jos tämä ei ole kyseiseen peliin ikinä koskenut.
Nyt käsitit ihan väärin? Eikä edellisessä viestissäni ollut mitään sarkasmia.. Tarkoitin lähinnä miten pelin fysiikka käyttäytyy ja ulkoasu on kuin todellisista formuloista. Aiemmin postaama video (Schumi) oli kuin jo formuloista katsoisi, todella realistista menoa.

Harmi vain ettei tälläisellä kämäsellä läppärillä ole mahdollisuutta tuota edes kokeilla..

Toivon että tästä Codemastersin yrityksestä tulisi jotain.

My bad, ei tuo sarkasmi(ttomuus) oikein aina välity tekstitse.  :???:
Eipäs se mitään  ;) Rauha maassa vain :)

Niin juu itsellähän on jo ainakin 2 vuotta vanha läppäri, noh kokeilen silti tuleeko mitään..
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #39 : 18.03.2010 09:48 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW http://www.simracingworld.com/videos/288-f1-2010/

Kasa videoita pelistä. Peli oli Lontoon tapahtumassa pakotettu arcade-asetuksille, joten meno on vähän villiä.


Yksi video alkaa niin, että lähdössä Mark Webber huitoo jotakin käsimerkkejä autostaan. Tapahtumassa vahvistettiinkin, että tuulettaminen ja nyrkin heristely onnistuu!  ;D

Kuvia ruudulta napattuna
Ehkä paras video tähän mennessä (vesikeliäkin näkyy)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #40 : 18.03.2010 17:21 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Näytti yläkulmassa lukevan Pos. x/14. Kai koko pelissä saadaan yhtä paljon autoja lähtöruutuun kuin oikeastikin?
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #41 : 18.03.2010 17:31 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Näytti yläkulmassa lukevan Pos. x/14. Kai koko pelissä saadaan yhtä paljon autoja lähtöruutuun kuin oikeastikin?
Eikös se niin ole, että vielä ei ole mallinnettu tämän kauden autoja, joten ei pitäisi olla huolta. Melko vikkelää olisi saanut tehdä esimerkiksi HRT:n autot, koska auto nähtiin vasta Bahrainin viikonloppuna..
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #42 : 18.03.2010 18:33 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Joo ei sitä vaan tuumin, etteikö moottori pysty parempaan, vai onko peli vasta niin pahasti kesken ettei ruudukkoon ole saatu oikeaa määrää autoja. Toivottavasti jälkimmäinen syy.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #43 : 18.03.2010 18:55 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
Joo ei sitä vaan tuumin, etteikö moottori pysty parempaan, vai onko peli vasta niin pahasti kesken ettei ruudukkoon ole saatu oikeaa määrää autoja. Toivottavasti jälkimmäinen syy.

Tai sitten sitä on vain pelattu niillä asetuksilla että ruudukossa on 14 autoa. Luulisi että tässä saa säätää halutessaan kisat vaikka 4 auton ajeluiksi.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #44 : 18.03.2010 19:12 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Codemasters vastasi näin: kaikki tallit eivät julkaisutapahtumaan mennessä olleet ehtineet hyväksyä codemastersin mallintamia autoja. Tässä siis virallinen selitys asialle.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #45 : 18.03.2010 20:25 »
ohjeah Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 0 Profiili Ja tekoälykin ilmeisesti tuossa buildissa oli vielä sen verran keskeneräinen että tokkopa noista lopuista autoista olisi mitään iloa ollutkaan. :P Mutta jokatapauksessa varmasti lopullisesssa pelissä täysi gridi nähdään.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #46 : 20.03.2010 09:43 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei kannata mitään simulaattoria lähteä tähän vertailemaan. Niin eri maailmoista on kyse. Ymmärrän kyllä täysin jos joku haluaa Codemastersin formuloista innostua. Kyse on kuitenkin vain viihteestä ja sitä tuo varmasti runsaasti tarjoaakin. Simulaattorit tarjoaa sitten viihdettä hieman eri saralla. Itse pidän eniten Forza 3:n tyyppisistä puolisimulaattoreista, joissa voi melkeinpä uskotella itselleen että ajaa autoa, mutta pilke silmäkulmassa ja luu ulkona.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #47 : 11.04.2010 12:19 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW


Codemasters julkaisee aiemmin lehdissä nähdyr kuvat hyvälaatuisina. Uusi kuva joka arkipäivä, tämä shotti Brawnin T-camista ilmestyi foorumeille perjantaina, joten "uutta" matskua tulossa jo huomenna.

1920x1080 koossa sama kuva

Rata on ilmeisesti Barcelona? Hyvältä näyttää. Kuvat ovat vieläpä wanhasta buildista ja kehittäjät väittävät sen tuosta parantuneen aika paljon. En malta odottaa uutta kehittäjien päiväkirjavideota, jonka pitäisi olla FOM:n tarkistettavana.


Tässä vielä pelin tähän mennessä paljastuneet yksityiskohdat:

Peli

  • Pelissä EI ole turva-autoa.
  • Ei myöskään lämmittelykierrosta
  • Kisoissa ei käytetä punaista lippua, eli kisaa ei voida keskeyttää. Muut F1-kisoissa käytetyt liput ovat mukana ja toimivat niinkuin niiden olettaisi toimivan.
  • Renkaiden kuluminen on mukana ja niistä huolehtiminen tulee olemaan iso osa kisataktiikkaa.
  • Varikkopysähdykset ovat täysin pelaajan kontrolloitavissa (rengasvalinnat)
  • Kisataktiikat tulevat olemaan isossa roolissa.
  • Pelissä on yksityiskohtainen tiimiradio.
  • Pelissä EI ole TV-tyylistä kommentaattoria, toisin kuin aiemmissa F1-peleissä
  • Sääjärjestelmä on dynaaminen, joten sää voi muuttua kesken kisan/harjoitusten/aika-ajon.
  • Sää vaikuttaa rataan ja renkaisiin kuin tosielämässä.
  • Voitettuasi kisan, voit juhlia voittoa heiluttamalla käsiäsi ohjaamossa
  • Kaikki aiemmissa f1-peleissä nähdyt kuvakulmavaihtoehdot ovat mukana (ohjaamo, T-Cam, auton takaa)
  • Vauriojärjestelmä perustuu Codemastersin aiempiin EGO-moottorin ajopeleihin, mutta sitä on muokattu runsaasti F1-autoja silmälläpitäen. Osat voivat irrota ja autot naarmuuntuvat. Myös jotkut objektit radalla voivat hajota/siirtyä paikaltaan.
  • Pelaaja EI voi keskeyttää tekniseen ongelmaan joka johtuisi pelkästään huonosta tuurista, mutta tekoälyn ohjaamat autot voivat.
  • Laaja valikoima vaikeusasteita sunnuntaiajelijasta HC-fanaatikkoon.
  • Moottorit kuluvat käytön mukaan (8 moottorin kausisääntö on mukana)
  • Pelaaja voi säätää autostaan mm. moottorin tehoja kisan aikana, esimerkiksi säästäkseen moottoria seuraavaan kisaan.
  • Omia kypäriä EI voi suunnitella.
  • Radan olosuhteet muuttuvat jatkuvasti, esimerkiksi sen mukaan paljonko autoja on käynyt radalla. Sateella lätäkköjä ilmestyy enemmän radan avoimiin osiin, esimerkiksi puiden varjostamat kohdat ovat kuivempia. Myös ajolinjan muodostumisen huomaa radan kuivuttua.
  • Flashback-toiminto ja uusinnat ovat mukana. Vaikeammalla simu-tasolla Flashbackeja ei voi käyttää.
  • Erittäin laaja määrä rattiohjaimia tulee olemaan tuettuna.
  • Likainen ilma on simuloitu, eli auton imussa ajaminen/ohittaminen tekee autosta levottomamman.
  • Tekoälykuskit reagoivat pelaajan liikkeisiin ja eri kuljettajien persoonallisuuksia on yritetty imitoida.
  • Pelaaja ei voi ajaa kisan jälkeen Parc Ferme-alueelle itse, jäähdyttelykierrosta ei siis ole.

Uramoodi

  • Voit ajaa valintasi mukaan kolmen, viiden tai seitsemän kauden uran.
  • Mitä pidempi ura, sitä vaikeampi alku. Jos ajat täyden uran, aloitat hitaimmilla autoilla (Hispania, Virgin, Lotus).
  • Uramoodin asetuksia voi vaihdella koska tahansa
  • Ajat itse luomallasi rookie-kuskilla, joka kurvaa tallissa huonoimmin menestyneen kuljettajan.
  • Voit liikkua varikolla: tallissa voit vaikuttaa auton säätöön ja taktiikoihin sekä istua autossasi ja katsoa tv-ruudulta esimerkiksi harjoitussessioissa muiden ajamista. Varikolla sinua voidaan haastatella, jolloin saat eteesi monivalintakysymyksiä. Vastaukset vaikuttuvat uraasi ja siihen, millainen kuva sinusta on eri talleilla ja lehdistöllä. Tämä saattaa vaikeuttaa/helpottaa urasi etenemistä ja synnyttää jopa huimia lehtiotsikoita tyyliin "Ferrarilla sisällissota!"
  • Renkaiden määrä rajattu, niitä ei voi käyttää loputtomasti GP-viikonloppuina
  • Sessioita voi halutessaan skipata haluamallaan tavalla
  • Kisainsinööri suorittelee sinulle moottoria eri sessioihin. Moottoreita ei kuitenkaan voi vaihtaa mielivaltaisesti joka sessioon. 8:n moottorin sääntö pätee.
  • Mitä paremmin ajat, sitä enemmän median edustajia ympärilläsi pörrää.
  • Tiimikaverin päihittäminen tulee olemaan tärkeä. Ykköskuljettaja saa uusia, nopeampia osia autoonsa ensin.
  • Talli päivittää ja kehittää autoaan jatkuvasti. Isot tallit enemmän, pienet tallit vähemmän.
  • Managerisi on nainen.
  • Kisainsinöörin ääni on joka tallissa sama. Tämä kaveri päivittää sinulle uudet tiedot mm. moottorin kunnosta, vastustajien ajoista ja säätiloista.
  • Tietokonekuskit eivät voi vaihtaa tiimejä, koska lisenssi estää esim. Vetteliä ajamasta Ferrarilla.
  • Tallien suorituskyvyt vaihtelevat eikä sama kaveri välttämättä voita joka kaudella mestaruutta.
  • Tallien ja kuskien lukumäärä kaudesta kauteen sama, lisenssisyistä johtuen.

GP-Moodi (yksittäinen kisa, koko kausi, kustomoitu kausi)

  • Kaikki on päätettävissäsi: kisan pituus, kuljettaja, rata.. Käytät oikeita lisenssoituja kuskeja.
  • Rengas ja moottorisäännöt pitävät myös täällä.


Moninpeli

  • Pelissä EI ole jaetun ruudun mahdollisuutta.
  • LAN-pelaaminen on mahdollista.
  • Moninpelissä voi olla korkeintaan 12 ihmispelaajaa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #48 : 11.04.2010 12:35 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Onpas erikoinen graafinen tyyli tuossa pelissä. Omaan ohjaamoon rajoittuen kuva on vielä ihan skarppia, mutta edessä oleva auto, oma eturengas ja radan reunus väreilevät ihmeellisesti. Pitäisikö tuon sitten simuloida lämpöväreilyä vai liikettä tiedä sitten.

Eiköhän tuosta ihan tasalaatuinen formulapeli taas saada. Itseäni ei vain koskaan ole arcadeformulat kiinnostaneet, tai olisi edes paremmassa suhteessa simulaatiota ja arcadea, Forza 3:n tyyliin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #49 : 11.04.2010 14:37 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Efektihän on niinkin eksoottinen kuin liikesumennus.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #50 : 12.04.2010 13:42 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW


1920x1080 koossa

Juuri tuollaista meininkiä varikolla kuuluu olla. Aiemmissa konsoliformuloissa varikot ovat olleet kuin aavekaupunkeja. Muiden tallien varikkohenkilökunnan näkeminen luo siellä olon tuntua ja ylläpitää oikean GP-kilpailun fiilistä.

Toivottavasti myös harjoituksissa ja aika-ajoissa näkyisi liikettä eikä vain kilpailujen aikana.




www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #51 : 12.04.2010 14:34 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Voiko varikkohenkilökunnan päälle ajaa?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #52 : 12.04.2010 15:21 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Voiko varikkohenkilökunnan päälle ajaa?

Muistaakseni jossain vaiheessa mainittiin, että tikkarimiehen voisi tönätä kumoon jos omaan kohtaansa saapuu liian nopeasti. Ja jos jarruttamisen ajoittaa väärin, varikkohenkilökunta joutuu hakemaan paikkansa uudelleen ja tähän tottakai kuluu kallisarvoisia sekunnin kymmenyksiä.

Mitään GTA-tyylisiä teilauksia ei varmaan ole odotettavissa.  ;D
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #53 : 13.04.2010 17:00 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW


1920x1080 koossa

Tämä on komia! Hamilton ja Räikkönen kisaamassa rinta rinnan vesisateen piiskatessa radan pintaa. Autot näyttävät tässä screenshotissa erityisen hyviltä. Autojen takarenkaista nouseva vesi on myös hienon näköistä.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #54 : 13.04.2010 18:55 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Njooooh...ok näköistä. Onkos Ephramilla tietoa milloinka tästä saadaan videon tapaista ulos?

Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #55 : 13.04.2010 22:32 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Njooooh...ok näköistä. Onkos Ephramilla tietoa milloinka tästä saadaan videon tapaista ulos?

Developer diary 2 on tuloillaan. Ykkösessä näkyy jo vähän vilahduksia pelikuvasta. Katso täältä jos et ole vielä tsekannut.

Kunnon traileria pukkaa varmaan parin kuukauden sisällä, viimeistään E3-messuilla. Kuumottaisi kyllä minuakin nähdä kunnon 1280x720 resoluution pätkiä pelistä, eikä mitään kameralla ruudulta kuvattua matskua.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #56 : 14.04.2010 20:24 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW


1920x1080 koossa

Tämä kuva on selvästi kaikista kaunein, kaikki tähän mennessä nähdyt kuvat huomioiden. Tuossa on suorastaan jotakin maalauksellisen kaunista. Kostea asvaltti näyttää helvetin hyvältä - juuri siltä kuin sen pitääkin näyttää.

Jos tämä otos ei saa F1-pelejä vuosia konsoleilla pelanneen viisaria väräjämään, niin sitten ei kyllä mikään!


EDIT:

Steve Hood Twitterissä:

Lainaus
Now it's official, I'm delighted to announce we've passed Alpha! Just a few (huge) steps to go, then you'll be able to play this beauty!

 :)





« Viimeksi muokattu: 15.04.2010 07:27 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #57 : 15.04.2010 23:04 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 177 Basaaripisteet: 0 Profiili Voi epi raukkaa kun noin hypettyy. Älä sitten pety kun tämä paljastuukin gridiksi formuloilla eli tekoälyttömyys tulee perseeseen ja kylkeen ja jopa paikkoihin joissa ei ole paikkoja.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #58 : 15.04.2010 23:16 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Minulle kelpaisi PS3:n F1 Championship Editionin tasoinen peli vallan mainiosti, kunhan tiimit/radat ovat ajan tasalla. Onhan siitä jo peräti neljä vuotta, kun viimeksi uusi formula konsoleille ilmaantui.

Hypettyminen on hauskaa! Sitäpaitsi pidin GRIDistä, DIRT 2:ta taas suorastaan jumaloin. Kaikki mitä olen ennakoista lukenut js kehittäjien taholta kuullut viittaavat siihen, ettei tätä olla oltu laiskasti tekemässä. Olisivat voineet halutessaan julkaista tämän jo viime vuoden lopulla ja ottaa rahat pois. Mutta eivät tehneet niin.

Ja ei kun lisää vettä kiukaaseen!  ;D



1920x1080 koossa

Ah, tuo sadekelin renkaiden tekstuuri on sitten ihana.  :)   Näettekö Wlliamsin nokan? Hyi hyi, tuollaisia noin rajusti alaspäin laskevia nokkia ei viime vuonna nähty. Muistuttaa jo melkoisesti -95 vuosimallin formulaa.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #59 : 17.04.2010 10:29 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili

Kaikki mitä olen ennakoista lukenut js kehittäjien taholta kuullut viittaavat siihen, ettei tätä olla oltu laiskasti tekemässä.

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Taisin jos sanoakin tämän, eli semisti odotan peliä, mutta odotukset kokivat kovan kolauksen kun sain tietää että peli käyttää GRID/Dirt2 pelimoottoria. En vain jaksa uskoa että tästä mitään kunnon simua tulee. Semmoinen mukava sinnepäin ajelu, joka myy 15 vuotiaille. Mutta taas jäädään odottamaan sitä oikeaa peliä...

Toivottavasti olen väärässä :)
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines