To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
aataminpoika
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Oli kyllä todella mukavat ajot! En kovin hyvä ollu, mutta paranemaan päin.
Elikkäs; eka kisa meni iha hyvin, startissa heti vaan pyörähin ku joku tuli perään mutta nousin lopulta kolmanneksi.
Toinen kisa Australiassa startissa nousin jo toiseksi, mutta jälleen kerranhan sieltä joku perään tuli taidan jarruttaa liian aikasin mutta kuitenkin ekassa mutkassa sitte ajoin törmäyksen takia seinään ja etusiipi irti ja varikolle ja olin viiminen
Istanbulissa olin jopa johdossa, mutta enhän Force Indialla pärjännyt hyvärisen ferrarille, Pari kierrosta ennen loppua spinnasin siihen varikkosuoran suulle ja Ephram pääsi ohi. Viimisellä kierroksella oli sulon ja CokeFINin kaa kova taistelu kolmannesta sijasta, ja viimisissä mutkissa kaikki taisivat pyörähtää ja olin neljäs kun CokeFIN taisi saada aikarangaistuksen
Valenciassa meni surkeasti: Ensin Hyvärinen blokkasi minut seinään aika tahallaan sitten rengas poksahti ja menetin hallinna ja seinään; varikolle vaihtamaan etusiipeä ja lopulta olin toisiksi viimeinen.
Saksa meni osaltani parhaiten; johdin pitkän aikaa, sitte otin ulkoreunan tiukassa mutkassa ja en saanut käännettyä ja menetin pari sijaa, lopulta nousin Ephramin ja CokeFinin pyörähdysten ansiosta toiseksi.
Spa meni moitteettomasti, mutta eihän Ephramille voi siellä pärjätä olin toinen
Viimeinen kisa brasiliassa lähti hyvin; ekassa mutkassa kärkeen, pari kierrosta myöhemmin Force India lähti täydellisesti lapasesta ja voimalla seinään, onneksi en joutunut keskeyttämään, Ephram siellä kauhistelikin tapahtunutta ja olin lopulta viimeinen
Mutta millon otettais uusiksi?
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi" - Kai Suikkanen
tallennettu
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi" - Kai Suikkanen
tallennettu