Jees, kiitoksia vaan Player9:lle ja aataminpojalle, kiva saada uusia kirjoittajia blogiin. Eiköhän tämä tällä erää riitä, katsotaan myöhemmin josko vielä enemmällekin olisi tarvetta.
Uusi idea: ajattelin ottaa kisat tästä eteenpäin videolle ja editoida niistä jälkikäteen parin minuutin koosteet. Tämä onnistuisi, jos laittaisin kännykän taltioimaan taakseni kuvaa pöydän päälle. iPhone 4:n kuvanlaatu kyllä taipuu mainiosti telkkarista nauhoittamiseen.
Olisihan se vain luonnollisesti minun näkökulmastani kuvattu kooste, mutta olisi aika kivaa nähdä esimerkiksi lähtö ja tiukat taistelutilanteet uudestaan koosteen muodossa. Koosteille voisin luoda vaikkapa oman youtube-kanavan, jonka videot toki linkittäisin PLF1blogiin.
Toivottavasti tämä onnistuu jo Englannin GP:ssä.
Minulla on youtube chanel. Siellä on pientä matskua urastanikin. PF1 käyttäjä nimi olisi ihan ok youtube channelliin eiks vai? Sori jos tuli kaksi viestiä peräkanaan. Itse haluaisin kirjoitella myös artikkele PF1 viralliselle sivustolle ,koska kukaan ei lue minun blogia niin ahkerasti kuin PF1.
E: Okei ei sitten mitään.