Ja joo ihan huvikseni minä CC:tä mollasin.
Et vain CC:tä, vaan CoO:sta, jossa ei ole oikeastaan mitään sen suurempaa vikaa.
Oikeasti mä tykkään peleistä joissa taistelu koostuu siitä, että juokset vihollisen selän taa ja hakkaat äxää sata kertaa. Ja erityisen paljon mä tykkään toistaa tuota kaavaa tuhansia ja taas tuhansia kertoja pelin aikana.
Hyökkääminen koostuu kyllä attack-komennon huoraamisesta, missäpä hack 'n slashissä ei, mutta taistelut kun eivät ole vain ja ainoastaan hyökkäämistä. Ainakaan jos haluaa menestyä hyvin ilman turhaa grindailua.
Ja mitä ihmettä sinä menet ostamaan hack 'n slash -pelin, jos tiedät ettet pidä niistä ja niiden itseään toistavasta rakenteesta? Ei niistä ole ikinä löytynyt ja tuskin tulee ikinä löytymäänkään yhtä paljon syvyyttä kuin jostain Devil May Cryn ja Ninja Gaidenin tyylisistä peleistä. Jos se häiritsee niin jätä tulevaisuudessa kaikki lajityypin edustajat ostamatta niin säästyt paljolta sydänsurulta ja ahdistukselta.
CC nyt vain sattuu tekemään monia asioita paremmin kuin tyypilliset hack 'n slashit. Jos sinä et osaa nauttia niistä niin suosittelisin tosiaan jättämään tämäntyyliset pelit tulevaisuudessa kokonaan ostamatta ja pelaamatta.
Välillä onneksi sentään saa ihmetellä kun isot emot heiluttaa isoja miekkoja
Emot? Mitkä emot?
ja puhuu jotain paskaa jonka asiayhteydet tajuaa sitten loppudemon kohdalla.
Puhuvat paskaa vai et vain keskity ollenkaan, koska olet jo etukäteen päättänyt että kaikki on kuitenkin niin paskaa emoilua että muusta viis (kyllähän sen huomasi jo sinun ennakkofiiliksistä, että olit jo ennakkoon päättänyt CC:n olevan paska), ja olet muutenkin unohtanut FFVII:n juonen sekä sen yksityiskohdat? Hyvin tuon "paskan" ymmärtää, kun on kerrannut FFVII:n muutama kuukausi takaperin.
Kaikista parasta pelissä kuitenkin on oivallus, että miksi antaa pelaajan etsiä mitään tavaroita tai tutkia maailmaa kun lyödään pelin taistelut päävalikkoon "missions" komennon alle ja pelaaja saa sitten mättää vihollisia maailman tappiin saakka jos siltä tuntuu. Säästyy kaikelta turhalta säätämiseltä ja ympäriinsä pyörimiseltä.
Phantasy Star Onlinessa tuo rakenne toimi hyvin ja niin myös CC:ssä. Pääosaa näyttelee kuitenkin juonitehtävät, joten nuo Vitun Paskat (TM) sivutehtävät voi halutessaan jättää melkein kokonaan pois ja keskittyä olennaiseen.
Tuntuu vain siltä, kuinka sinun mielestäsi CC:n olisi pitänyt olla tietynlainen ja kun se ei ollut juuri mitä sinä halusit niin Voihan Vittu Mitä Paskaa.
siinä vaikeustaso, seikkailufiilis ja massiivisuus kohtaavat melko täydellisesti.
Tarkoitat varmaan "kohtaisivat melko täydellisesti, mikäli hienoissa ympäristöissä seikkailemista ei koko ajan keskeyttäisi helvetin tylsät vuoropohjaiset satunnaistaistelut.". Maailma on kyllä tehty DQVIII:ssa erinomaisesti, siitä Level 5:lle propsit, mutta ei siellä jaksa seikkailla kun koko ajan tulee vastaan niitä kivikautisia satunnaistaisteluita. Jaksat valittaa CC:n taisteluiden yksinkertaisuudesta ja ylistät DQVIII:a samasta asiasta samassa viestissä, ristiriitaista much?