Blighttown on inhottava paikka. Eilenkin varmaan harhailin siellä kolme tuntia kunnes tajusin että pomon sumuovi olikin melko lähellä paikan sisäänkäyntiä ja minä itse vain olin mennyt päinvastaiseen suuntaan.
Öö, siis mikä sisäänkäynti?
Tänään tuli ensimmäinen black phantom (pelaaja), tietenkin Blighttownissa. Eipä ollut ongelmia tappaa sitä, vaikka yksi itikka tuli mukaan leikkeihin. Sain siltä sen aseen palkinnoksi. Hyvä, kun menin sen jälkeen yrittämään yhtä bossia, niin siinä ovella oli ko. henkilön summon sign. Totta kai summosin sen.
E: Mielenrauhan saavuttaakseni katoin wikistä, enkä onneksi ole missannut mitään bossia. Olisin tullut lievästi sanottuna hulluksi, jos olisi pitänyt alkaa kiipeilemään takasin mistä tulinkin. Ja samalla löytyi tieto, ettei tuo kohtaamani black phantom ollutkaan pelaaja, vaan NPC. Selittää miten helppo taistelu se oli.
Oletteko jo koittaneet ampua Undead Burgin lohikäärmettä sieltä tornista käsin jossa on yksi Black Knight? Peli nimittäin bugaa jos siihen ampuu yhden nuolen ja lohikäärme katoaa kokonaan ruudulta (tippuu kai rotkoon) sekä kuolee.
Nauroin kippurassa tuolle.
Heh.
Noihin hännällisiin otuksiin liittyen on muuten uusi ominaisuus tässä pelissä.