Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Dark Souls Remastered - PC, PS4, Xbox One: 25.05.2018
  • Dark Souls Remastered (Switch): 19.10.2018
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20
Tulostusversio
Aihe: Dark Souls  (Luettu 183119 kertaa)
Vs: Dark Souls « Vastaus #390 : 20.04.2015 10:47 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Sais tulla se eka DS kans PS4'lle remasteroituna. Vois maksaa 60 euroa mukisematta.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Dark Souls « Vastaus #391 : 20.04.2015 11:36 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Sais tulla se eka DS kans PS4'lle remasteroituna. Vois maksaa 60 euroa mukisematta.

Jeps, varsinkin kun se on jäänyt täysin pelaamatta. Toki tuo PC-versio tulee hommattua, jos jokus kunnon koneen saa aikaseksi.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Dark Souls « Vastaus #392 : 20.04.2015 13:36 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Sais tulla se eka DS kans PS4'lle remasteroituna. Vois maksaa 60 euroa mukisematta.

Jeps, varsinkin kun se on jäänyt täysin pelaamatta. Toki tuo PC-versio tulee hommattua, jos jokus kunnon koneen saa aikaseksi.

Ei muistaakseni vaadi kummoista konetta pyöriäkseen hyvin, eli jos PC versiota jaksaa säätää niin eikun lataukseen, oma versio maksoi jonkun 3 euroa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Dark Souls « Vastaus #393 : 20.04.2015 13:39 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Ei muistaakseni vaadi kummoista konetta pyöriäkseen hyvin, eli jos PC versiota jaksaa säätää niin eikun lataukseen, oma versio maksoi jonkun 3 euroa.
Voisihan sitä testata, mutta tosiaan tuohon Mid 2011 iMacciin ei hirveästi luottoa ole GPU:n puolella.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #394 : 20.04.2015 19:58 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Vähän vajaa 10h takana nyt Dark Souls 2:sta ja erittäin hyvin on maistunut. Koitan rakentaa jotain mageknight buildia tällä hetkellä, jotta ei olisi pelkkää miekkailua koko peli.

Pelissä on pieniä, mutta yllättävän merkittäviä parannuksia verrattuna alkuperäiseen. Pieniä oikoreittejä on lisätty sinne tänne, tavaroita löytää eri paikoista ja heti pelin alussa voi ostaa sen tavaran, että voi niitä kivettyneitä ihmisiä parantaa. Sen avulla pääsee pelaamaan alkupään alueita vaikka missä järjestyksessä. Valinnanvapaus on valtava. Olen aivan eri järjestyksessä pelannut peliä, mitä aikoinaan Xboxilla. Lisäksi pelin valaistusta on sentänä jonkin verran säädetty, että sen jälkeen kun asetti pelin kirkkauden asetuksista oikeaksi, niin soihduistakin on jopa oikeasti hyötyä. Luovat myös hienosti tunnelmaa ja alueet näyttävät paljon hienommilta, kun olen pistänyt soihtuja palamaan kaikkialle.

Sitten kun vissiin ne DLC-alueet ovat kuulemani perusteella vielä paljon parempia kuin itse pääpeli, niin kyllä kelpaa. Ei ehkä Dark Soul 1:n tai Demon's Soulin veroinen, mutta kyllä DS2 on siltikin hemmetin hyvä peli.
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #395 : 20.04.2015 20:15 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili
Pelissä on pieniä, mutta yllättävän merkittäviä parannuksia verrattuna alkuperäiseen. Pieniä oikoreittejä on lisätty sinne tänne, tavaroita löytää eri paikoista ja heti pelin alussa voi ostaa sen tavaran, että voi niitä kivettyneitä ihmisiä parantaa.
Voitko antaa esimerkkejä noista pienistä oikoreiteistä? DSII:sen muistan käytännössä ulkoa, sen päivittämättömän version siis.
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #396 : 21.04.2015 11:43 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili
Pelissä on pieniä, mutta yllättävän merkittäviä parannuksia verrattuna alkuperäiseen. Pieniä oikoreittejä on lisätty sinne tänne, tavaroita löytää eri paikoista ja heti pelin alussa voi ostaa sen tavaran, että voi niitä kivettyneitä ihmisiä parantaa.
Voitko antaa esimerkkejä noista pienistä oikoreiteistä? DSII:sen muistan käytännössä ulkoa, sen päivittämättömän version siis.

No, selkein on ainakin tuo No Man's Wharfin uusi oikoreitti. Ennen piti kiertää sieltä perseestä saakka ritiläoven läpi, mutta nyt laiturit saa yhdistetyä ja juostua 10 sekunnissa. Kaikista oikkareista en ole edes varma, että olivatko jo alkuperäisessä versioissa, mutta moniin paikkoihin ilmestynyt jotain reikiä, joita en ole koskaan ennen huomannut ja uusia bonfire-paikkoja, että pääsee paremmin warppailemaan. Myös monien npc-hahmojen paikat ovat muuttuneet ja myös uusia npc-hahmoja on tullut mukaan. Hahmot myös puhuvat uusia juttuja.

Eilen tuli auteltua muita pelaajia noiden bossien kanssa ja kerätty souleja urakalla. Peli tuntuu kyllä todella aktiiviseltä, mikä hiukan yllättää. Odotin että kaikki ovat pelaamassa Bloodbornea, mutta nyt tuntuu että toisinpäin. Viestejä on ihan joka paikassa, omiin viesteihin tulee plussaa paljon ja invite-merkkejä siellä täällä. Tai sitten tässä pelissä tuo systeemi vain toimii. Bloodbornessa puolet ajasta ei edes ladannut niitä muiden pelaajien kuolinanimaatioita.

Pitäkää umpihulluna, mutta minusta tämä on parempi peli kuin sarjan tuorein.  :lol:
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #397 : 21.04.2015 11:53 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Onhan BB erilainen kuin Soulsit. Itse diggaan BB'ssä juuri siitä yksinkertaisemmasta otteesta ja paremmasta pelimaailmasta. Uudeelleenpeluuarvoa voi Soulseissa olla reippaasti enemmän.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #398 : 21.04.2015 11:57 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili
Onhan BB erilainen kuin Soulsit. Itse diggaan BB'ssä juuri siitä yksinkertaisemmasta otteesta ja paremmasta pelimaailmasta. Uudeelleenpeluuarvoa voi Soulseissa olla reippaasti enemmän.
Soulsit kannustaa erilaisiin buildeihin, BB ei niinkään. Poise on yksi hienoin statsi, varsinkin PvP:ssä, ja armoreillakin on oikeasti väliä. BB:n läpäisin alusta loppuun viemäristä löytyneella Hunter-setillä.

Ei sillä, BB on silti hemmetin loistava. Taidan silti napsaista kaupasta Scholar of the First Sinin mukaani. :)
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #399 : 21.04.2015 12:01 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo pakko se on hommata heti kun BB on läpi. Ei näitä edes liikaa kannata vertailla keskenään, erilaista parhautta kaikki.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #400 : 21.04.2015 12:22 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Joo, ei näitä kannatakaan vertailla keskenään. Bloodborne on enemmän toimintapelityylinen peli rpg-mausteilla ja ihan mielisairaan hienolla tyylillä. Dark Soulsit tuntuvat varmasti tönkömmiltä pelattavuuden puolesta, mutta toisaalta sellainen tietty avoimuus ja rpg-elementit ovat tässä huomattavasti enemmän läsnä. Runsauden pula vaan iskee, kun koko ajan tekee mieli testailla eri asioita ja buildeja.
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #401 : 21.04.2015 12:40 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Muistaakseni Dark Souls II:ssa oli juuri nimenomaan hyvät PvP-ominaisuudet, minkä lisäksi pystyi myös auttamaan muita vaivattomasti (mitä nyt Soul Memory sekoitti toisaalta pakkaa jonkin verran). Pelissähän on jopa kaksi aluetta, joissa larpataan jotain Bell Keepersejä ja sellaista, joten jos tykkää tuollaisesta toiminnasta, niin tuo peli iskee varmaan hyvin. Runsautta riittää muissakin asioissa: aseet, haarniskat, lisätyt DLC-alueet jne.

Hyvä peli siis, hakkaa monet nykypelit ja on palkitseva, mutta koen silti, että joidenkin asioiden määrällä on lähdetty vähän korvaamaan sitä niin sanottua "laatua". Vaakakupissa painavat myös muun muassa downgrade (tämäkin lähinnä nyt on vain esteettinen ongelma, jolla ei ole niin hirveästi merkitystä mikäli ympäristöä ei ole pelimekaanisesti "yksinkertaistettu" alkuperäisestä visiosta) ja mielestäni vähän mielikuvituksettomien pomotaistelujen määrä. Ylipäätänsä esimerkiksi vihollis- ja kenttädesign on mielestäni vähän latteaa, mikäli vertaa muihin Soulseihin ja Bloodborneen.

Suurin ongelma itselleni on kuitenkin se pelin lore. Jos tällaiset asiat eivät vaivaa, niin pystyn kuvittelemaan, että pelistä voi nauttia helpommin. Itse kuitenkin petyin hieman pelin juoneen ja maailmaan... en osaa sanoa paljon DLC-alueet paikkaavat asioita sekä selittävät juttuja, mutta tällä hetkellä Dark Souls II ainakin tuntuu tarinallisesti hölmöltä. Siinä missä ykkösessä pelin alkuvideo selittää pääkohdat ja loput lukemattomat mutta erittäin mielenkiintoiset yksityiskohdat löytyvät itse pelin maailmaa tutkimalla, niin kakkosessa koko homman rytmitys on kummallinen. Ihan kuin sinulle annettaisiin yksi tietty päämäärä (löytää keino katkaista se kirous matkaamalla Drangleiciin etsimään vastauksia), joka tavallaan pysyy samana pelin loppuun asti, mutta kuitenkin häiriintyy kun oppii siitä pelin maailmasta lisää.

En ole siis aivan sataprosenttisesti varma tästä, mutta tällä hetkellä itselläni on seuraavanlainen kuva Dark Souls II:n loresta:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Miyazakilla ei myöskään tainnut olla tarpeeksi aikaa raapustaa mitään Dark Souls II:n juonta, kun piti häärätä Bloodbornen parissa. Koko Dark Souls II taitaa olla muutenkin hyvin pitkälti B-tiimin käsialaa, mikä on ihan kunnioitettava suoritus loppujen lopuksi.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #402 : 21.04.2015 13:11 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Vihudesign ei tosiaan ole mitään erikoista DS2:ssa, mutta noista loreista nyt olen muutenkin täysin pihalla ollut. Ei niistä saa mitään irti, jollei katso netistä jotain. Mielikuvitus on aina hoitanut sen, koska välivideoista ei tajua yhtään mitään. En vieläkään käsitä mitä ne muutamat välivideot BB:ssä meinasivat.

Dark Souls 1:stä irtosi sen verran, että pitää ilmeisesti päästä kilkuttamaan kelloa joissain ylhäällä ja alhaalla ja se oli sellainen ainoa sellainen langanpala joka ajoi eteenpäin. Dark Souls 2:ssa, tai vielä varsinkin Bloodbornessa minulla oli vielä vähemmän käsitystä mistään. BB:ssä en edes tiennyt, että miksi hahmo edes yrittää mennä mihinkään. Pelasin vain pelaamisen ilosta ilman minkäänlaista varsinaista saavuttamisen päämäärää, aivan kuten jossain ikivanhoissa nes-peleissä.

tallennettu
Re: Dark Souls « Vastaus #403 : 21.04.2015 13:13 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Vihudesign ei tosiaan ole mitään erikoista DS2:ssa, mutta noista loreista nyt olen muutenkin täysin pihalla ollut. Ei niistä saa mitään irti, jollei katso netistä jotain. Mielikuvitus on aina hoitanut sen, koska välivideoista ei tajua yhtään mitään. En vieläkään käsitä mitä ne muutamat välivideot BB:ssä meinasivat.

Dark Souls 1:stä irtosi sen verran, että pitää ilmeisesti päästä kilkuttamaan kelloa joissain ylhäällä ja alhaalla ja se oli ainoa sellainen langanpala joka ajoi eteenpäin. Dark Souls 2:ssa ja vielä vähemmän Bloodbornessa minulla oli vielä vähemmän käsitystä mistään. BB:ssä en edes tiennyt, että miksi hahmo edes yrittää mennä mihinkään. Pelasin vain pelaamisen ilosta ilman minkäänlaista varsinaista saavuttamisen päämäärää, aivan kuten jossain ikivanhoissa nes-peleissä.

Joo ei ole kyllä paljoa hajua tarinasta täälläkään. Hahmo on kuollut ja haluaa jotakin? Mummot auttaa ja selittää?

Ei ole kuitenkaan pelaamista haitannut ja epäilen vaikka koko juoni olisikin hyvin selitetty, olisi se pelien tyyliin täysin taka-alalla.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #404 : 21.04.2015 13:35 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Tosiaan, paras juttuhan noissa peleissä onkin se, että sen tarinan voi jättää täysin taka-alalle halutessaan ja silti ne ovat täysin huippukamaa. Sitten jos lore alkaakin kiinnostamaan, niin siitä saa tosi paljon irti juttelemalla NPC-hahmoille, selaamalla tavaratekstejä, tutkimalla ympäristöä ja tarkkailemalla, miten pelin maailma reagoi eri asioihin. Tavallaan se niin sanottu juoni on kunnioitettavan minimalistinen, mutta silti siitä voi saada itselleen aikamoisen eepoksen, jos pysähtyy hetkeksi tutkimaan.

Esimerkiksi Metroid Prime on ymmärtääkseni vähän samanlainen siinä suhteessa, että ympäristö on täynnä informaatiota, mutta sen voi halutessaan skipata ja keskittyä peliin tai sitten tutkia samalla kun pelaa eikä kumpikaan vaihtoehto ole "väärä".
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #405 : 21.04.2015 17:49 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili Kävin ostamassa Ps4-version. Huhhuh miten mielipuolisen vaikea, vihuja on aina NPC-inveidaajia myöten lisätty ihan poskettomia määriä.

Tässä nyt ekalla ukolla suuntaan suoriltaan Iron Keeppiin hakemaan Zweihanderin ja Dull Emperin (mikäli samoissa paikoissa enää sijaitsevat), ja matka on ollut yhtä helvettiä.

Mutta pelin sulavuudesta: SMOOTH AS FUCK.
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #406 : 21.04.2015 18:22 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Minulla on kyllä täysin vääristynyt vaikeustaso kuva tästä pelistä Xbox-version takia. Siis oliko niin, ettei Xboxillakaan ollut Shaded woodsin tuolla curse-tynnyri alueella vihuja juuri yhtään normaalisti? Koska ainoa asia minkä muista, että alue oli yhtä helvettiä Xboxilla. Jotain isoja sonninpäisiä vihuja oli kymmenittäin ja kaikki tappoivat parista osumasta. Onko kaikki se tuska johtunut vain siitä, että vahingossa liityin pelin alussa siihen covenant of championiin, jonka on täytynyt muuttaa peliä totaalisesti? Koska vaikeustaso oli aivan järjetön. En tosiaan suosittele sitä. :lol:

Nyt tämä peli vaikuttaa paljon inhimmillisemmältä. Suorastaan helpolta, vaikka pitäisi olla vaikeampi kuin alkuperäinen. No Man's warfissa oli siellä laivan kannella nyt vain pari vihua. Xboxilla vihuja oli jotain 10kpl ja kaikki iskivät huomattavasti lujempaa.

tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #407 : 21.04.2015 18:33 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Minusta alkuperäisessä versiossa ei ollut paljoakaan vihollisia tuolla alueella, todennäköisesti vaikeustaso johtui siis juuri tuosta covenantista. Sen sijaan jossain Iron Keepissä lenteli niitä keihäitä niskaan kovempaa tahtia kuin Anor Londossa ykkösessä. Ja kuten jo aiemmin taisin mainita, niin Shrine of Amana ennen patchia oli oikea helvetti. Muutenkin pelissä oli pari kohtaa, joissa ei ehtinyt edes menemään pomon sumuovesta läpi kun vihollisia oli niin paljon perässä.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #408 : 21.04.2015 19:05 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Joo, aivan kuten arvelinkin. Oli nimittäin ihan typerän vaikea, eikä edes hyvällä tavalla enää.

Milloinkohan tuollainen weapon infusion on kannattavaa? Nyt alkaa tippua erilaisia materiaaleja ja onko esim. raw-infuusionista mitään hyötyä? Tai missä tilanteessa siitä on ylipäätänsä hyötyä? Ilmeisesti jos lisään vaikka lightning elementin miekkaan, niin ottaako se silloin sen attacki statsin jostain muualta kuin strenghtistä?
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #409 : 21.04.2015 19:09 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Muistaakseni tuossa pelissä Lightning-elementti skaalautui Faithin mukaan, joten anna mennä vain, jos sinulla on jonkin sortin Faith Buildin suuntaan hahmo.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #410 : 21.04.2015 20:30 »
Siegmeyer Jäsen Viestejä: 131 Basaaripisteet: 0 Profiili Ite taisin ekalla pelikerral mennä koko pääpelin lävitte tuolla "Hard modella", paria viimeistä bossia lukuunottamma. Ei se niin vaikeaa ollut :lol: jossai bosseissa sitä oli jo hulluuden rajamailla. Varsinkin se Royal rat authority, siihen meni valehtelematta 40 yritystä ainakin... vieläkin vituttaa.
tallennettu
Re: Dark Souls « Vastaus #411 : 22.04.2015 11:17 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Ite taisin ekalla pelikerral mennä koko pääpelin lävitte tuolla "Hard modella", paria viimeistä bossia lukuunottamma. Ei se niin vaikeaa ollut :lol: jossai bosseissa sitä oli jo hulluuden rajamailla. Varsinkin se Royal rat authority, siihen meni valehtelematta 40 yritystä ainakin... vieläkin vituttaa.

Rottapomossa kuolin jopa normaalilla muutaman kerran. Sitten kun sai ne sen pikkukaverit hengiltä niin meni helposti. Voi vain kuvitella kuinka vittumainen se on sen champion covenantin kanssa.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #412 : 22.04.2015 11:29 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili From Software meinaa vihdoinkin korjata bugin, minkä takia frameratet rikkoo kamoja nopeammin. Zweihanderini menee about aivan rikki kahden bonfiren välisellä matkalla, suoranaisen raivostuttavaa, ja vituttaa sekin että asia on ollut julkissa tiedossa vaikka kuinka pitkään, ja silti menee miltei vuosi että FS viitsii korjata tämän.
Pelikokoelmani
tallennettu
Re: Dark Souls « Vastaus #413 : 22.04.2015 12:26 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
From Software meinaa vihdoinkin korjata bugin, minkä takia frameratet rikkoo kamoja nopeammin. Zweihanderini menee about aivan rikki kahden bonfiren välisellä matkalla, suoranaisen raivostuttavaa, ja vituttaa sekin että asia on ollut julkissa tiedossa vaikka kuinka pitkään, ja silti menee miltei vuosi että FS viitsii korjata tämän.
Itseä ei ole tuo bugi häirinnyt, mutta 90% peliajasta olenkin käyttänyt Craftman's Hammeria, jossa on aika hyvä durability. Lisäksi sillä ei hakkaa seiniä yms. vahingossa. Greatsword meni kyllä aika nopsaan rikki.

Enemmän harmittaa tuo, etten ole löytänyt vielä parempaa asetta kuin tuo Hammer. Se vain tehoaa niin hyvin melkein vihuun kuin vihuun. Lisäksi ei paina paljoa.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #414 : 22.04.2015 13:01 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 977 Basaaripisteet: 1 Profiili
From Software meinaa vihdoinkin korjata bugin, minkä takia frameratet rikkoo kamoja nopeammin. Zweihanderini menee about aivan rikki kahden bonfiren välisellä matkalla, suoranaisen raivostuttavaa, ja vituttaa sekin että asia on ollut julkissa tiedossa vaikka kuinka pitkään, ja silti menee miltei vuosi että FS viitsii korjata tämän.

PC-puolellahan tuo on ilmeisesti jo korjattu erään fanin toimesta (tosin toimii vain alkuperäiseen). Muutoksien suuruus? Yksi rivi koodia. :lol:
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #415 : 22.04.2015 18:31 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili Onlinea on pakko kehua.

Elämää on todella aktiivisesti, nyt Zweihander +10 kädessä ja kekkuloin Lost Basillessa Belltower Covenantissa, mahtaa olla kanssapelaajilla huumori kaukana kun parhaimmillaan meitä on 3 vs. 1 täällä. Ja autoinveideja tulee jatkuvalla syötöllä. :lol:
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #416 : 22.04.2015 19:50 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Joo, siis hajoilen kyllä noille maahan jätetyille viesteillekin. Tässä on aika paljon sanoja joita voi käyttää, niin kaikenlaista tulee nähtyä. Jotenkin ihmeellisen aktiivisesti porukkaa. Ikinä ennen samalla tavalla nähnyt pelaajia Souls-peleissä.

Olen nyt pidemmällä menossa kuin mitä Xbox 360:lla aikoinaan. Hakkasin sen scorpionin sieltä metsästä ja sitten sieltä Pharos-paikasta sen ison suden. Periaatteessa olisi nyt kolmekin paikkaan minne voisin mennä. Pitää eka testata tätä uutta aluetta, jonne voisin lähteä seikkailemaan. Iron Keep ois kans yks, jossa vois käydä pyörähtämässä.
tallennettu
Re: Dark Souls « Vastaus #417 : 28.04.2015 11:17 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW 50+ tuntia on nyt pelattuna. Kaverin kanssa ollaan myös pelailtu cooppina ja se kyllä tuo mukavan lisän peliin. Olisivat melkein suoraan voineet laittaa coop-moden, joka olisi vaikeampi mutta coopissa voisi pelata koko ajan. Pitää vielä yrittää testailla PVP-systeemejä, mutta tunnun olevan vain aika paska pelaamaan toista ihmispelaajaa vastaan. Pitänee opetella parrya, guardbreakia ym. niin pärjää vähän paremmin.

Silti 50 tunnin jälkeen on pääpeliä vielä hyvin jäljellä ja siihen päälle DLC:t. Bonfire-valikossa näkyy n. 10 paikkaa, jossa en ole edes käynyt.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #418 : 29.04.2015 10:10 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Itsellä kohta 30h takana ja tämä voi hyvinkin olla meikän Goty.  :lol: Peli ei oikein missään vaiheessa nouse DS1:n parhaimpien juttujen tasolle, mutta ei mielestäni myöskään laske sen paskempien juttujen tasolle. Tasaisen varmaa suoritusta alueista toiseen. Ja contenttia on tosiaan ihan älyttömästi. Suurin ongelma on, etten osaa päättää mille alueelle lähtisi seuraavana tai mitä buildia koittaisi. Aseita ja varusteitakin on ihan hemmetin paljon. Maailmankartta ei ehkä ole samalla tavalla orgaaninen ja hienosti yhteen punoutuva kuin aiemmin, mutta ei se ole minua oikeastaan haitannut yhtään. Pelin hubista lähtee vähän kuin "suoria" reittejä eri suuntiin ja niistä tulee alueita toisensa perään. Koskaan ei kuitenkaan ole lukittu vain yhdelle polulle, vaan jos jossakin tulee seinä vastaan, niin voi kokeilla toista "polkua". Oikeastaan muistuttaa aika paljon Demon's Soulia.

Itse pääsin nyt ekaa kertaa tuonne Iron Keeppiin. Pari muuta mahdollista paikkaa ovat Black Gultch ja sitten joku hämähäkkipaikka, jonka bossissa olen jumissa. Lisäksi olen kiertänyt vanhoja alueita uudestaan läpi, kun oli jäänyt huomaamatta niin paljon salareita. Dark Souls 3 Bloodbornen tasoisella taidetyylillä, niin kusen hunajaa ja kermaa.



« Viimeksi muokattu: 29.04.2015 10:25 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Re: Dark Souls « Vastaus #419 : 29.04.2015 10:43 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Dark Souls 3 Bloodbornen tasoisella taidetyylillä, niin kusen hunajaa ja kermaa.

Kyllä! Kuse sä ja mä otan vastaan!
Play-Asia
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines