Vihudesign ei tosiaan ole mitään erikoista DS2:ssa, mutta noista loreista nyt olen muutenkin täysin pihalla ollut. Ei niistä saa mitään irti, jollei katso netistä jotain. Mielikuvitus on aina hoitanut sen, koska välivideoista ei tajua yhtään mitään. En vieläkään käsitä mitä ne muutamat välivideot BB:ssä meinasivat.
Dark Souls 1:stä irtosi sen verran, että pitää ilmeisesti päästä kilkuttamaan kelloa joissain ylhäällä ja alhaalla ja se oli ainoa sellainen langanpala joka ajoi eteenpäin. Dark Souls 2:ssa ja vielä vähemmän Bloodbornessa minulla oli vielä vähemmän käsitystä mistään. BB:ssä en edes tiennyt, että miksi hahmo edes yrittää mennä mihinkään. Pelasin vain pelaamisen ilosta ilman minkäänlaista varsinaista saavuttamisen päämäärää, aivan kuten jossain ikivanhoissa nes-peleissä.
Joo ei ole kyllä paljoa hajua tarinasta täälläkään. Hahmo on kuollut ja haluaa jotakin? Mummot auttaa ja selittää?
Ei ole kuitenkaan pelaamista haitannut ja epäilen vaikka koko juoni olisikin hyvin selitetty, olisi se pelien tyyliin täysin taka-alalla.