Mutta ei kai se sinun leveliin pitäisi vaikuttaa, vaikka jotkut muut pelaisivat kusetusvarusteilla? Ainoa ettei mene mihinkään riftiin, jos on kusettajia mukana. Niissä voi päästä niin korkealle tasolle, että siitä saa järjettömästi expia. Itse olin yhdessä mukana ja yhtäkkiä huomasin olevani jossain 95 levelin riftissä, vaikka maailmanennätys on jotain 50 ja risat. Sammutin vaan ps4:n, kun eihän peli kuitenkaan koko ajan tallenna mitään. Ei taida tallentaa edes silloin vaikka kasvaisi leveleitä, jos huomaa vahingossa joutuneesa uhriksi.
Perseestä se silti joka tapauksessa on, eikä voi tässäkään tapauksessa ymmärtää ihmisten järjen juoksua, että mitä molon ideaa on pelata aseilla jotka iskevät miljardeja ja saada itsensä sekunnissa maksimiin. Kai siitäkin joillekin iloa on. Pelailen itse randomeiden kanssa paljonkin, mutta tsekkaan aina niiden varusteet ekana. Näkee heti ,jos on rehti pelaaja.
Vaikuttaa se, eikä ole ensimmäinen kerta. Eikä ollut edes rift kyseessä, vaan Story Modessa suoritin Bounteja.
Taas, vaihteeksi, savegamet sai kyytiä ja aloitin alusta. Saa olla viimeinen kerta, nyt tosiaan varmistan aina erikseen että pelini on oikeasti suljettuna täysin ulkopuolisilta.