Jaaaa.... Hep! Hype käyntiin eurogamerin haastattelun siivittämänä!
Will the game launch on Switch at the same time as PC, PS4 and Xbox One?
Marty Stratton: "That's the plan right now; we'll see. We're still a way away from launching but we have made the decision to make Switch a, what we call internally, 'first class citizen'."
<3
So you're developing it internally?
Marty Stratton: No. We're actually working with Panic Button again, but before, we made the game and then we brought it to Switch, and now we are making the game with Switch in mind. It's nice to know the platforms we want to hit up front.
Graphically it sounds like you're doing even more with Eternal but you said it will run at 60 frames per second - on Switch as well?
Marty Stratton: We don't run at 60 on Switch. Doom 2016 didn't run at 60 on Switch, it ran at 30, and really it was no sacrifice to the experience.
Tiedän, että löytyy jengiä, joka on täysin viimeistä kommenttia vastaan. Sitä, jonka mielestä 60fps (no, perus-Xboxilla n. 50 fps) ja DOOM 2016 kulkevat erottamattomasti käsi kädessä. En tiedä, ja kuinka voisinkaan, kun en kokenut pelin kuin Switchillä, mutta sen sanon, että hemmetin nautittavaa sekin oli, varsinkin 1.1.1-päivityksen jälkeen.
Tällä kertaa muuten myös moninpeli kehitetään Id:n sisällä kehityksen ulkoistamisen sijaan, mikä saattaa tietää sitä, että se on laadultaan heti julkaisussa rautaa, toisin kuin DOOM 2016:n moninpeli, joka ilmeisesti nousi kukoistukseen vasta 6.66-päikän myötä. Toivottavasti tukisi myös cross-playta, ja Bethesdan kommenttien perusteella siihen onkin suuri mahdollisuus.