Tulipas vedettyä Dark Arisen läpi äsken. Peli jäi kesken niihin aikoihin, kun TLoU tuli, ja vasta eilen intouduin jatkamaan. Loppujen lopuksi olin melkein 2/3 luolastosta rymynnyt aiemmin ja aika nopeaan sain loputkin koluttua. Loppubossi kaatui tokalla yrittämällä eikä ollut mitenkään järin hankala näin ekalla kerralla. Tätähän voi siis jyystää läpi niin monta kertaa, kuin haluaa jolloin viholliset/bossit vaikeutuu koko ajan ja dropit paranee. Ensiksi yritin Sorceressilla, mutta päätin vaihtaa takaisin Assassiiniin koska jälleen kerran se oli mielestäni parempi tähän taistoon. Lopussa olin level 82 ja ihan hyvät kamat löytyy. Pawnillakin on joku haarniska, joka parantaa koko ajan.
Kokonaisuudessaan sanoisin, että lisäosa on oikeastaan jopa parempi kuin itse emopeli. Synkempi ja keskittyy enemmän siihen pelin parhaimpaan puoleen, eli isoja vihollisia vastaan taistelemiseen. Tylsiä mobeja on vähemmän, koska pääpaino on isoilla örmyillä. En tiedä tuleeko tätä enään koskaan pelattua läpi uudestaan, mutta löytyyhän tästä jälleenpeluuarvoa jos sitä haluaapi.
Haha, olipa hassu sattuma että heitin juuri levyn pleikkarin sisään pitkästä aikaa. Mullakin jäi pelin pelaaminen alkukesästä, kun tosielämän menot ja 3DS-buumi veivät mennessään. Pleikkarilla pelasin välissä myös muuta, kuten MGS2:n ja kevyemmän The Caven.
Jättisilmä jäi mulla peittoamatta, se olisi siis seuraavaksi vuorossa. Koetin bossia kerran, enkä tosiaan saanut siihen Sorcererilla hirveän helposti iskua. Portaikosta suoraan silmään viskotut jääpilarit toimivat okei, ja hätää ei ollut niin kauan kuin pawnien hyödytön ympäriinsä juoksentelu piti monssun kiireisenä. Ikävä kyllä taistelu kesti pitkään ja petrification pudotti lääkkeiden loputtua soltun toisensa perään, eikä yksin jäätyään tuolle enää voinut mitään.
Seuraavaksi kokeilen itsekin vaihtaa takaisin Mystic Knightiksi. Katsotaan, pääseekö sillä paremmin herkkupaikoille.
EDIT. Onpa kiva palata pelin pariin taas! Meni pari tuntia kuin siivillä ihan jo tutut paikat kolutessa sekä expaa nostaen että loottia keräten (oli sopivasti vanhat laatikot refreshautuneet). Sain ostettua uutta gearia, hamstrasin curativeja, kehitin hahmoja parilla levelillä, palkkasin Benin uusiksi (kelpaa ) ja hanskassa on myös vino pino kirottua kamaa, jotka pitäisi käydä siunaamassa. Se saa kuitenkin hetken odottaa, sillä seuraavana silmämonssu. Parin uuden taian turvin lähden kuitenkin vielä kokeilemaan bossia Sorcererina, sen verran hyvä meininki tässä ammatissa vielä on. Jos ei parilla yrityksellä kaadu, niin sitten vaihdan suosiolla Mysticciin. Toistaiseksi koitan sportata puhtaasti velhoilua.
EDIT2. Simmu kaatui sit saman tien, yllättävän helposti.