Pikkulinnut kertoivat, että vissiin ainakin Fraeon pelaa Dogmaa. Missäs mennään?
Itse en ole päässyt lomareissujen vuoksi konsolin ääreen yli viikkoon. Viimeisellä sessarilla oli kohtalaisen kuumottavat paikat, kun matkasin etsimään jotain magiaopusta naisvarkaiden linna-asumukseen. Matkalla oli monenlaista hyvää kamaa, kuten liskoja, bandiitteja ja kyklooppeja, ja Benimaru onnistuikin tiputtamaan itsensä kalliolta alhaalla odottavaan laaksoon, enkä tietenkään päässyt sitä ajoissa pelastamaan. Vajaamiehityksellä saavuin viimein perille, ja menin juttelemaan questin merkkaamalle varkaalle. Seuraavien tapahtumien syyt jäivät hieman epäselviksi, sillä samalla kun aloittelin keskustelua, jostain kuului aseen kalahdus, huuto, ja yhtäkkiä kaikki ympäröivät varkaat vetivät aseensa, samoin kuin oma jengini. Täsmälleen tuolla hetkellä hämärtynyt ilta muuttui pilkkopimeäksi yöksi, ja lopputulos: all hell broke loose. Hetken paniikin jälkeen sain viimein lyhdyn sytyettyä, ja näky olikin melkoinen: ainakin tusina ellei parikymmentä varasta sinkoili ympärilläni. Olin aivan varma, ettei tästä hengissä selvittäisi, mutta jotenkin onnistuin hankkiutumaan hieman sivummalle, parantelemaan itseäni hieman ja sain taisteluun hyvän rytmin. Kun viimeinenkin varas saatiin maihin, oli fiilis aika voittoisa.
Ei siis tosiaan ole mitään hajua, olisiko tästä voinut selvitä puhumalla, vai oliko taistelu questin kannalta pakollista(todennäköisesti näin). Enkä oikeastaan edes halua tietää. Illuusio yllättävästä kahinasta oli sen verran siisti! Ensi viikolla takaisin himaan, ja koko viikko aika lailla vapaa. Toivottavasti kelit ovat huonot, niin on tekosyy pelailla. :b
Itsellä meni koko tehtävä ohitse, kun en mennyt sitä ajoissa tekemään. Questit nimittäin vanhentuvat jonkun ajan päästä, jos ei niitä tee.
Käsittääkseni tuonne leiriin mennessä pitää olla joko nainen tai naiseksi pukeutunut. Johtuikohan kahakka siitä, että naisvarkaat ovat jonkin sortin miesvihaajia
Itse päivittelin eilen hieman varusteita taas, kun reilun parin viikon tauon jälkeen pääsin pelaamaan. Benimarullakin on nyt taas aika reilusti paremmat varusteet ja aseistus, kun sain pääkaupungin asesepälle hieman uutta varastoa tekemällä parit tehtävät