Ois siistiä, jos lähdettäisii sinne about samoihin aikoihin, niin saisi fiilistellä uutta loottia ja eeppisiä monssuja yhdessä. :b
Näyttää olevan aika samankaltaiset suunnitelmat molemmilla, joten varmaan aika samoihin aikoihin päädytään mestoille.
sekä Duke's Manse, whatever that is. Jonkinlainen manse-sisäänkäynti (Blighted Mansehan se oli) on pohjoisessa matkalla Bluemoon Towerille, mutta muistaakseni siitä ei noin vain päässyt sisään. Mieluummin olen melkein nyt seikkaillut itse ja koittanut löytää näitä uusia alueita kartalta kuin tehnyt perustehtäviä. Maailma vie mennessään.
Tuo on minullakin käymättä. En koskaan keksinyt, että miten sinne pääsee sisään. Pitäisi selvittää. Hyvä puoli on, että sinne voi pomppia vaikka samantien. Ei tarvitse odottaa, että juoni vie sinne suuntaan
Niin, ja mites tuo Ur-Dragon. Olenko käsittänyt oikein, että sen tappaminen on jokin kollektiivinen effortti, ja kaveri palaa aina uudestaan entistä kovempana? Kävin siis tuolla pyörähtämässä, mutta en tuntunut saavan lohariin minkäänlaista lommoa, ja se näyttikin olevan joku 200+ iteraatio. Millä sait kaverin hengiltä?
Olin itsekin ihan pihalla siitä vielä pari päivää sitten, mutta kyselin vähän GAFin puolella ja selkisi. Ur-Dragonilla on kaksi eri "moodia", offline ja online. Offline Ur-Dragonin kimppuun pääsee, kun asettaa pelin offline tilaan. Tuossa tilassa se on kuten mikä tahansa bossi pelissä, hankala mutta ihan tapettavissa. Jotkut jopa sooloavat sen. Online tilassa Ur-Dragonilla on aivan julmetusti HP:ta ja sen tappaminen vaatii pitkän ajan ja usean eri pelaajan. Periaatteessa se on "asynkroninen taistelu", jossa jokainen pelaaja käy vuorotellen pikkuhiljaa lyömässä loharilta elkkua pois, kunnes se viimein kuolee. Kaikki mukana olleet saavat kai jotain loottia ja eniten saa se, kuka sen viimein tappaa. Ur-Dragonia vastaanhan pääsee tappelemaan suoraan Cassariksen kautta NG+:ssa.