Re: E3 2008
« Vastaus #5 : 01.07.2008 13:54 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Hitto onko siihen alle kaksi viikkoa enään !!!?? Perse! Piti saada lopputyötä sen verran valmiiksi E3:een mennessä että voisin olla silloin kotona tekemässä sitä. Se tarkoittaisi valvomista pressien aikaan. Nyt taitaa jäädä haaveeksi... Ensimmäistä kertaa useaan vuoteen. Voi perrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....Voisi tietysti pistää uuden vaihteen silmään ja pyytää pomolta jos jäisin kotio juurikin ensi viikon jälkeen...hmmm...mutta asiaan:
Olen ollut aika pimennossa viimeisen kuukauden peli jutuista ja en ole oikein ollut juoruista perillä. Kid Icarusta olen toivonut jo kauan joten totta kai toivon sitä nytkin. Brawlin alkudemo (vai oliko traileri) antoi kovan halun päästä seikkailemaan Pitillä.
Vaikka se onkin epätodennäköistä, minä melkein toivoisin että Zelda siirtyisi Retron tai jonkun muun vastuulle. Uusin Zelda toi minulle jo hiukan väsymisen merkkejä. Sarja kaipaa kovaa uudistusta. OoT oli todellinen tapaus, Wind Waker oli jälleen uudenlaista pelkän graafisen ilmeen vuoksi, mutta tämä uusin on vain jotenkin niin samanlainen kuin OoT (tai muuten vaan tuttua) että kiinnostus loppui kesken. Ei mahtanut mitään. Joten toivon piristys ruisketta sarjaan vaikka pelinä uusinkin on hieno.
Eli minä siis uskon että jotain uudesta Zeldasta tuodaan esille. Ehkä vain teaser, mutta jotain kyllä.
Lisäksi uskon että Nitendo esittelee jotain uutta casual-kikkaa jälleen. Ensin oli WiiSports, sitten WiiFit, ja nyt..? Kuka tietää, mutta jotain kyllä. Melkein pelkään sitä mitä sieltä tulee.
X360 ja PS3 rintamalla on paha sanoa mitä toivoisi, kun aikaa tai rahaa ei vielä ole kumpaankaan. Lisää seikkailuja, RPG-pelejä ja ennen kaikkea uusia pelejä. Ja First Person pelit muualle (joo turha toivo). Ei voisi vähempää kiinnostaa minkälainen on CoD5 tai seuraava Kitara Sankari. Bioshockin jatko-osa periaatteessa kiinnostaa mutta se on varmasti vain sitä samaa joten ei jaksa. Luulen että jopa GoW3 ei sytytä kun ensimmäisessä ja toisessa oli ihan tarpeeksi sitä samaa.
Ja tuossa kun toivoin uusia pelejä niin lopuksi todella ristiriitaisesti toivon DS:lle lisää vanhojen RPG-pelien remake versioita. FFVI!! FFVI!! FFVI!! FFVI!! (lynkkauksenkin uhalla sitä toivon)
Ai niin yksi PS3, X360 peli kiinnostaa ja toivon siitä lisää: Uusi Beyond Good & Evil.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #20 : 02.07.2008 00:07 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #24 : 02.07.2008 09:36 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Tuossa esimerkki miten laskin Nintendon lehdistötilaisuuden.
Se pidetään Losissa, joten pitäisi olla oikein. Kuin myös kahden muun.
EDIT: Konsolifinissä päädyttiin Sonyn tilaisuuden kohdalla samaan aikaan kuin minä. Luulen, että kyllä ne ovat ihan oikein.
Äh.................ei pää enään pelannut siihen aikaan L.A. on -8, mutta kun se on Greenwichin ajasta. Suomi on siihen +2 Eli aivan oikein on sinun ajat. Minä vain yritin olla liian fiksu.
tallennettu