Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • E3 2008: 15.07.2008 - 17.07.2008
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 17
Tulostusversio
Aihe: E3 2008  (Luettu 132009 kertaa)
Re: E3 2008 « Vastaus #210 : 15.07.2008 01:15 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Oikeastaan suurin kysymys on FFXIII:n arvo franchisenä. Onhan se iso uutinen juu, mutta moinen uutinen lähellekään niin iso juttu kuin se olisi ollut vaikka, öh, kymmenen vuotta sitten? Tai ensimmäisen Xboxin aikoihin?
Etenkin, kun kyseinen peli on näköjään sen suurimmalla markkina-alueella PS3:n yksinoikeus.


Onko EA muuten esitellyt vielä Mirror's Edgeä? Tosin eipä sillä taida olla väliä, kun tuo lähetys kuulostaa lähinnä joltain alienin ölinältä.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #211 : 15.07.2008 01:16 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Nykiikö teillä vain, vai onko video samanlaista sateenkaaripuuroa kuin minulla, josta ei edes kunnolla tule ääntä.

EDIT: No nyt se ääni on ihme mölyä...
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #212 : 15.07.2008 01:20 »
KOSHIRRO Jäsen Viestejä: 93 Basaaripisteet: 0 Profiili Dead Space...no hud...inventory...zuummm...rowwrrrr

Tämä on tuskaa.

Ja ei ole Mirror's Edgeä esitelty vielä.

EDIT:Nyt tulee mirror's edgeä.


« Viimeksi muokattu: 15.07.2008 01:25 kirjoittanut KOSHIRRO »
"Tasa-arvoasioista vastaava ministeri Stefan Wallin (Rkp) korosti, että tasa-arvon lähtökohdat ovat kolme K:ta"
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #213 : 15.07.2008 01:33 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Hitto Mirror's Edgen 1st person on hienosti toteutettu. Kyllä toi aika pakkohankinnalta vaikuttaa näin lyhyen pätkän perusteella ainakin.
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #214 : 15.07.2008 01:38 »
FindRb Jäsen Viestejä: 85 Basaaripisteet: 0 Profiili Sporea kiinnostais nähdä, mutta ku tämä tulee tälläisinä muutaman sekunnin pätkinä >:(

EDIT: http://kotaku.com/5025106/liveblogging-eas-e3-press-conference
Kyllähän tätäkin nyt jotenkin seurailee...

EDIT2: Ei seurailekkaan, tylsää tämä näin on. Videoita odotellessa.


« Viimeksi muokattu: 15.07.2008 01:46 kirjoittanut FindRb »
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #215 : 15.07.2008 01:41 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Kunhan loppuu, niin näkee GT:stä.
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #216 : 15.07.2008 01:54 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Oikeastaan suurin kysymys on FFXIII:n arvo franchisenä. Onhan se iso uutinen juu, mutta moinen uutinen lähellekään niin iso juttu kuin se olisi ollut vaikka, öh, kymmenen vuotta sitten? Tai ensimmäisen Xboxin aikoihin?
Etenkin, kun kyseinen peli on näköjään sen suurimmalla markkina-alueella PS3:n yksinoikeus.


No uskon moisen päätöksen olleen lähinnä pragmaattinen.

Onnistuisko FFXIII myymään Japanissa 360:tta suuria määriä, kun mikään peli sitä ennen ei ole siihen oikein pystynyt?


« Viimeksi muokattu: 15.07.2008 03:00 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #217 : 15.07.2008 02:53 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ääh just katoin Ressa matskut ja olipa vähän liiankin RE4 HD. Samat vanhat animaatiotkin millilleen tallella... no toki pelistä varmasti nauttii, mutta tuskin samanlaista klassikkoa tästä saadaan kuin nelosesta.

FFXIII:kin vaikka onkin vitun hienon näköinen, muistuttaa lähinnä FFX-2:sta. Kaikki vihollisista aseisiin, taikoihin ja rakennuksiin on vedetty täysin yli ja teräsmies hahmotkaan eivät paljoa kiinnosta. Uzilla sotilaita pakettiin ja prätkällä karkuun... tai siis SHIVA PRÄTKÄLLÄ JEE!1

Ihan vitun surkuhupaista ainakin tähän mennessä tämä HD-E3. En halua kuulostaa miltään Nipa-fanaatikolta, mutta ei sille mitään vaan voi :lol:
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #218 : 15.07.2008 03:01 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Eli siis koko FFXIII myöhästyy lännessä, kun ne samaan aikaan pitäisi julkaista molemmilla konsoleilla ja X0 version teko alkaa vasta kun japsi PS3 versio saadaan valmiiksi, ei hyvä  :( . Mutta toisaalta kun koko FF-sarjan taso on laskenut Snes ja PS1 versioiden jälkeen huimasti, niin eipä tämä 13. osa näytä hahmojenkaan perusteella yhtään lupaavalta, varsinkin kun kaikki on jotain emoja. Missä vitussa on Barretit sun muut...8)
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #219 : 15.07.2008 03:36 »
FindRb Jäsen Viestejä: 85 Basaaripisteet: 0 Profiili http://e3.g4tv.com/e32008/press_conf_detail.aspx?pressconference_key=2

Pian pitäis olla EA:n pressi katsottavissa tuolta.
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #220 : 15.07.2008 04:06 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili

Kaikki vihollisista aseisiin, taikoihin ja rakennuksiin on vedetty täysin yli
Millä ihmeen tavalla nämä poikkeavat yhtään jostain FFVII:n 5-tuntisista Knights of the Round summoneista? Mielestäni se on ollut juuri yksi FF-sarjan taisteluiden parhaista piirteistä, niiden taikaefektien ja muunkinlainen näyttävyys. Ja tuo kaupunkihan ei ole yhtään sen ylivedetympi kuin mikään muukaan pääkaupunki missään aikaisemmassa (3d-)FF:ssä. Tuo on muutenkin vain YKSI pelin tapahtumapaikoista. Sittenhän löytyy se Cocoonin ulkopuoleinen paljon vaatimattomampi maanpinta. Gunbladekin löytyi jo FFVIII:stä ja erilaisia tuliaseita on ollut useammassakin FF:ssä.

Lainaus
Missä vitussa on Barretit sun muut...
Barrethan se vasta emo onkin.  :rollaus:
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #221 : 15.07.2008 06:38 »
tuhis Vieras Vai on se FFXIII multiplattari. Pelkästään fiksu veto Squarelta vaikka Sonyn leirissä saatettaisiinkin ulvoa tuskaa.

Olihan tuo traileripätkä sinänsä justiin sitä mitä odotti - isoja vekottimia, nättiä pintaa ja paljon yksityiskohtia. Tekniikan ja sadun risteytys on nyt mitä ilmeisimmin sarjassa the way to go, ja mitäpä sitä vastaan sanomaan, sillä harva studio tällä tavalla pystyy satsaamaan designiin. Se on sitten tietysti asia erikseen että iskeekö tuommoinen vai ei. Meikäläisellä on vähän siinä ja siinä tämmöinen liioiteltu juttu jos heilutellaan itseä kaksi kertaa isompia miekkoja jotka näyttää joulukuusilta.

PS. Trailerin punapää voitti mut.

Ei mikään mullistava presentaatio MS:llä. Toivottavasti tulisi isompaa UUTTA settiä seuraavissa tilaisuuksissa, mutta enpä lähde hengitystä pidättämään.

Olikos tuo Mirror's Edgen pätkä ihan ehtaa peliä, vai joku nauhoitettu pätkä?

En tullut aikaisemmin ollenkaan ajatelleeksi että nuo maailman väriratkaisut tukisivat pääasiassa liikkumismahdollisuuksia. Hieno idea. Eniten pätkässä kuitenkin teki vaikutuksen (jos nyt oli pelikuvaa) kuinka juostessa hahmon kuvakulma kallistui sisämutkan myötäisesti ja ajautuessa lähelle seinää nosti hahmo käden seinää vasten ja ähisi punnertaessaan siitä. Yksityiskohtia yksityiskohtia.

Vastapainoon tuo kun potkaistiin jotain kaljua asemiestä jalkaan ja sen jälkeen uudestaan, niin animaatio oli kyllä paskinta ikinä. Kaatui paskajäykkänä tuo vahti.


« Viimeksi muokattu: 15.07.2008 07:28 kirjoittanut tuhis »
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #222 : 15.07.2008 09:45 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW MS:n pressi:
+Uudet ominaisuudet käyttöliittymään -> jees, etenkin se 8 duden partyhässäkkä ja sen lisäksi ne pressissä mainitsemattomat ominaisuudet, kuten full game installs.
+JRPG-homoilua koko kansalle
+RE5, Fable2 co-op ja Gears2!
-Ei uusia mahtavia pelijulkistuksia
-Paskaa partypaskaa ja avatarihomoilua
-Peter Moore takas!
+/-Netflix, leffajutut ym. -> jees, mutta ei niitä koskaan Suomessa nähdä

Isoin juttu mulle oli nuo uudet systeemit dashboardiin.
Play-Asia
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #223 : 15.07.2008 10:27 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mielestäni se on ollut juuri yksi FF-sarjan taisteluiden parhaista piirteistä, niiden taikaefektien ja muunkinlainen näyttävyys.

Joo... se on ollut aina parhautta kun summonin kilke-kalke demo kestää aina sen 1½ minuuttia, ja sen voi nähdä yhden taistelun aikana useita kertoja.  :)

FFXIII:kin vaikka onkin vitun hienon näköinen, muistuttaa lähinnä FFX-2:sta. Kaikki vihollisista aseisiin, taikoihin ja rakennuksiin on vedetty täysin yli ja teräsmies hahmotkaan eivät paljoa kiinnosta. Uzilla sotilaita pakettiin ja prätkällä karkuun... tai siis SHIVA PRÄTKÄLLÄ JEE!1

Puhumattakaan siitä, että aina välillä on vaikeata sanoa mikä on hahmon sukupuoli (j/k, mutta tämä pretty boy trendi on alkanut kyllä henk. kohtaisella tasolla huvittamaan).
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #224 : 15.07.2008 11:27 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mielestäni se on ollut juuri yksi FF-sarjan taisteluiden parhaista piirteistä, niiden taikaefektien ja muunkinlainen näyttävyys.

Joo... se on ollut aina parhautta kun summonin kilke-kalke demo kestää aina sen 1½ minuuttia, ja sen voi nähdä yhden taistelun aikana useita kertoja.  :)
En nyt välttämättä tarkoittanut summoneita, vaikka nekin ovat hienon näköisiä, vaan ihan normaaleja taikoja, jotka olivat aivan yhtä "ylivedettyjä" kuin tuossa trailerissakin. Eivätkä summonit ole yleensä kestäneet turhan kauaa. Knights of the Round oli FFVII:ssä melkeinpä se yksi ja ainut (vaikeasti saatava ja paljon työtä vaativa, jos sen halusi saada) ylipitkä summoni, muut pysyivät kyllä ihan siedettävissä rajoissa (FFVIII:ssä ylipitkiä oli enemmän, mutta toisaalta niidenkin aikana oli jotain tekemistä). Muutenkin pre-FFVII Fintsu Fantsuissa summonit kestivät sen 5 sekunttia max ja FFVII:n sekä VIII:n jälkeen noiden pituutta on voinut lyhentää, jos ei jaksa katso niiden pitkiä versioita. Kuitenkin sanottakoon näin, että jos FFXII:n taisteluissa oli jotain vialla, niin sitten taikaefektien lievä mitäänsanomattomuus. Firaga ei ollut sellainen supernova kuin se on ollut aikaisemmissa Final Fantasyissä. Pelissä ei ikinä tuntunut siltä kuin hahmot olisivat oppineet juuri pelin tehokkaimman tulitaian.

Nyt Lightningin tekemä Blizzard/Blizzara/Blizzaga näyttää oikeasti joltain ja se on ainakin minusta huomattavasti viihdyttävämpää kuin jonkun pienen jääkimpaleen taikominen. FF:t ovat aina olleet eeppisiä ja näyttäviä, ehkä niinkin paljon että välillä mennään siellä yli menemisen rajoilla. En ymmärrä miksi se on yhtäkkiä huono ominaisuus.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #225 : 15.07.2008 12:08 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Katsoin EA:n konferenssin alun, kun se jäi streamin huonon toimivuuden takia näkemättä illalla. Sporen kohdalla video meni poikki. Illalla olin nähnyt NBA:n esittelystä eteen päin, joten osa jäi edelleen pimentoon. Sporen ja NBA:n välissä on varmaan ollut vaan jotain EA:n perus-Burnouteja ja muita.

No, jään varovaisesti odottamaan Mirror’s Edgeä. Itse en tykännyt tuosta reittien värjäämisestä. Helvetin helpoksi se näytti tekevän pelissä etenemisen. Sekin ”puzzle”, mitä he demosivat, oli ihan naurettavan helposti ratkaistava, kun peli käytännössä näytti punaisella värillä, minne pitää loikkia. Ihan sama kuin Monkey Islandissa olisi alleviivattuna kussakin tilanteessa käytettävä esine.

Dead Space vaikutti mielenkiintoiselta. HUDittomuus oli hyvin toteutettu hologrammeilla. Selvästi tunnelma tiivistyi ilman sitä. Pelissä ei vaan nähnyt yhtään eteensä.
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #226 : 15.07.2008 12:16 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Mirror’s Edge vaikuttaa kyllä älyttömän kiinnostavalta. Tuore idea, joka vaikuttaisi olevan ensiluokkaisesti toteutettu. Puhtoinen värimaailma sopii Mirroriin hyvin.  Kun jo videoissa pelin alueet ovat tunnelmallisia, niin voi vain kuvitella millainen fiilis on kun itse saa ohjaimen käteen.

Ehkäpä hienoimman näköinen peli tässä konsolisukupolvessa toistaiseksi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #227 : 15.07.2008 12:19 »
tuhis Vieras
FFXII:n taisteluissa oli jotain vialla, niin sitten taikaefektien lievä mitäänsanomattomuus.

Veikkaan että paljon voidaan laittaa PS2:n suorituskyvyn ynnä pelin taistelusysteemin piikkiin. Äärimmäiset taikaefektit olisivat kyykyttäneet vekottimen kun samalla olisi pitänyt muitten kuitenkin pystyä toimimaan ja tekemään omaa askarettaan. Efektit olisi saatu mukaan jos taistelu olisi muualla keskeytetty ja keskitytty näyttämään perinteisesti loitsuanimaatio, mutta se oli sitten puolestaan pilannut koko touhun virtaviivaisuuden. Itse olen ehdottomasti tämän sujuvuuden kannalla ja vanhojen pelien loitsuanimaatiot saa hulluuden partaalle jos ajatellaan että taistelussa pitäisi jatkuvasti heittää parillakin hahmolla loitsua, niin se olisi yhtä loitsuanimointia koko juttu.

No, ehkä väkevämmällä väännöllä tästäkin päästään eikä ole ongelma että ruudulla on useampi loitsija kukin taikomassa omia kohteitaan samalla kuin jotkut tuovat taistelukentälle summoneita sun muuta.

Näin aiheeseen liittyen: Suikodenin osissa I-II on kyllä mielikuvituksettomimmat loitsuanimaatiot ikinä :)

Ehkäpä hienoimman näköinen peli tässä konsolisukupolvessa toistaiseksi.

Sointuu "Batman Dark Knight on paras leffa ikinä!" kanssa

;)
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #228 : 15.07.2008 12:23 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Muotoilin tekstini vähän väärin. Ylilyödyllä meinasin koko tuota maailmaa, eli sotilaiden naurettavia muovihaarniskoja, kilometrin mittaisia sateenkaarenvärisiä mutantti-zeppeliinejä ja siis ylipäätään kaikkea mitä ruudulla näkyi. Ei realismin häivääkään yhtään missään ja ei se olekaan mikään välttämättömyys, mutta ei tuohon traileriin saanut oikeasti yhtään mitään kosketuspintaa. Ja se on helvetin suuri ongelma minusta ja asiaa vain korosti oikeasti täysin naurettavat hahmot ja niiden Advent Children liikehdinnät. Jotenkin katoaa kaikki uskottavuus ja halu pelata noilla superteineillä...

Mutta katsotaan nyt mitä sieltä tulee. Juonelta en uskalla odottaa enää yhtään mitään, sillä se alue on Square-Enixin kohdalla kuollut, mutta toiminta ja itse pelimaailman tutkiminen voi olla mahtavaakin parhaimmillaan. Tuo viidakko-matsku tosin toi mieleen FFX:n ja sen putkimaailman.

Lainaus
Ja tuo kaupunkihan ei ole yhtään sen ylivedetympi kuin mikään muukaan pääkaupunki missään aikaisemmassa (3d-)FF:ssä.

Mitähäh? Midgar oli sellainen harmaa teollisuuskaupunki. Alexandria käytännössä iso linnanpiha ja kutosen aloituskylä sellainen röttelökaupunki... XIII:n trailerista tulee mieleen Sithin Koston kaupunkinäkymät.

Lainaus
Gunbladekin löytyi jo FFVIII:stä ja erilaisia tuliaseita on ollut useammassakin FF:ssä.

Mutta niiden käyttö on ollut melko hiljaista kaikissa noissa peleissä. En minä halua mitään luotibalettia Final Fantasyyn. Gunbladesta toki diggaan.

Lainaus
Barrethan se vasta emo onkin.

Mutta ei sentään nössö-emo.

Lainaus
Veikkaan että paljon voidaan laittaa PS2:n suorituskyvyn ynnä pelin taistelusysteemin piikkiin. Äärimmäiset taikaefektit olisivat kyykyttäneet vekottimen kun samalla olisi pitänyt muitten kuitenkin pystyä toimimaan ja tekemään omaa askarettaan. Efektit olisi saatu mukaan jos taistelu olisi muualla keskeytetty ja keskitytty näyttämään perinteisesti loitsuanimaatio, mutta se oli sitten puolestaan pilannut koko touhun virtaviivaisuuden.

Sanoisin, että se oli vain suunnittelumoka XII:ssä. Kyllä siinäkin oli muutama hieno loitsu, mutta kaikki perustaiat näyttivät niin yllätyksettömiltä kuin mahdollista. Flaressa oli jo vähän yritystä, mutta se oli niin paska taika, ettei sitä tullut ikinä käytettyä.

Vuoropohjainen taistelusysteemi se olla pitää. NIIN SAATANA!
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #229 : 15.07.2008 12:35 »
tuhis Vieras Niin mutta FF:t onkin olleet kasvavissa määrin satuja ja realismiin pohjautuvien juttujen odottelu on vähän hassua toimintaa kyseisen pelisarjan kohdalla. Mistä tiedät ettei trailerin muovisuojukset ole tehty samasta ylijäämäsupermuovista kuin Star Warsin Stormtroopereitten potat! Nii! Et voi tietää!

Mutta joo, vaikka taustalla olisikin ties miten pitkälle ja tarkkaan täsmennettyä tuote- ja teknologiakehittelyä, tuntuu ihan liikaa aina siltä että nuo luodut esineet on aina koko universumin pääosassa. Otetaan vaikka tuon trailerin vammainen massiivilentoalus. Kyllähän semmoisen omistaja tietysti voisi laittaa maailman asiat varmasti miten haluaisi, mutta nyyh soikoon onnettomasta maailmanluonnista. Sitähän en tiedä että mitä muuta löytyy (ja löytyykö), mutta Midgardit ja Gardenit ja muut on aikansa juttuja ja saman kaavan noudattaminen on suht laiskaa. Jos kyseessä olisi yksi maa, niin voisi yhden keskuksen (pääkaupungin) tavallaan hyväksyä, mutta äh.

Suunnittelumokaan en FFXII:n suhteen usko. Kyllä se oli muutenkin vähän hillitympää kokonaisuutena, summonit poislukien. Itse pidin sillä jotkut ruuduntäyttävät helvetinlieskat eivät vaan oikein sopisi tuohon virtaviivaisuuteen. Vuoropohjaisuutta allekirjoitan sitten kun lvl1 mosat eivät käy lvl100 tyyppien kimppuun. Se on sitten raivostuttavinta paskaa kun kävely keskeytyy jatkuvasti joittenkin paskanhajuun kuolevien mosien uhkailusta.


« Viimeksi muokattu: 15.07.2008 12:41 kirjoittanut tuhis »
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #230 : 15.07.2008 13:26 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW

No, jään varovaisesti odottamaan Mirror’s Edgeä. Itse en tykännyt tuosta reittien värjäämisestä. Helvetin helpoksi se näytti tekevän pelissä etenemisen. Sekin ”puzzle”, mitä he demosivat, oli ihan naurettavan helposti ratkaistava, kun peli käytännössä näytti punaisella värillä, minne pitää loikkia. Ihan sama kuin Monkey Islandissa olisi alleviivattuna kussakin tilanteessa käytettävä esine.

Tuon punaisen värin saa kytkettyä pois päältä, jos tahtoo itse etsiä reitit.

Pelissä on kuulemma myös paljon reittejä, jotka ovat selvästi parempia pakoiluun kuin ne punaisella merkityt, mutta monesti ovat paljon vaikeampia.
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #231 : 15.07.2008 14:46 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Kurkkasin tuossa juuri EA:n lehdistötilaisuuden - tai ainakin osan siitä - ja myönnän yllättyneeni positiivisesti. Mitään tajuntaa räjäyttävää tilaisuus ei tarjonnut, mutta pelit kuten Dead Space ja Mirror's Edge kyllä kiinnostivat jonkin verran, ja tavaraa niistä, kuin muutamasta muustakin pelistä olikin saatavilla.

DICEn Mirrors Edge alkoi peräti vaikuttaakin hieman lupaavammalta, vaikkakin edelleen mietityttää kuinka paljon peli koostuu eteenpäin juoksemisesta, yhden napin painamisesta ja hahmon liikkeiden seuraamisesta. Kuitenkin pelin demossa nähty kiipeily "puzzle" voi luvata paljoltikin mielenkiintoisia hetkiä kunhan kehittäjä tiimillä vain löytyisi mielikuvitusta.

Dead Space sen sijaan sekä vakuutti, että alkoi hieman mietityttämään. Avaruudessa pomppiminen kankeassa asussa ja pimeissä käytävissä on varmasti tunnelman kannalta siisti, mutta kun ensimmäinen vihollinen ilmestyi kehiin, niin eipä tuo enää erikosielta näyttänyt. Kameramies tuntui välillä olleen humalassa, eikä toiminta oikein innostanut laimeilla aseilla. Jollekin tämä kuitenkin varmasti oiva peli.

Nyt kaksi konferenssia nähtyäni, on pakko sanoa EA:n olevan tällä hetkellä se, joka tarjosin parhaimman shown. Pääaiheena olivat oikeasti pelit, ja niitä esiteltiin ajan kanssa, jota minä näiltä messuilta kaipailenkin. Nyt vain odottamaan Nintendon ja Sonyn tilaisuuksia.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #232 : 15.07.2008 14:54 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Itse en tykännyt tuosta reittien värjäämisestä. Helvetin helpoksi se näytti tekevän pelissä etenemisen. Sekin ”puzzle”, mitä he demosivat, oli ihan naurettavan helposti ratkaistava, kun peli käytännössä näytti punaisella värillä, minne pitää loikkia.

Itsekin en varmaankaan tästä "runner-visionista" perustaisi, jos Mirror's Edge nimenomaan pyrkisi olemaan jonkinlainen ympäristö-puzzlepeli, jossa pitää hissukseen selvittää miten päästä minne. Mutta videoiden perusteella peli on enemmänkin nopeatempoinen "minne pitää mennä ai tuolla on punaista sinne siis noniin minne seuraavaksi ai tuolla on lisää punaista" juoksemis-pomppimispeli.

Onko tuolle jo jonkinlaista julkaisupäivää ilmoitettu?
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #233 : 15.07.2008 15:03 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Vuoropohjaisuutta allekirjoitan sitten kun lvl1 mosat eivät käy lvl100 tyyppien kimppuun. Se on sitten raivostuttavinta paskaa kun kävely keskeytyy jatkuvasti joittenkin paskanhajuun kuolevien mosien uhkailusta.

Ei kukaan pakota pelaamaan paskoja pelejä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #234 : 15.07.2008 15:08 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Onko tuolle jo jonkinlaista julkaisupäivää ilmoitettu?
Tämän haastattelun loppupuolella Owen sanoo, että tulisi Jouluna XO:lle, PS3:lle ja PC:lle.
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #235 : 15.07.2008 15:12 »
tuhis Vieras
Vuoropohjaisuutta allekirjoitan sitten kun lvl1 mosat eivät käy lvl100 tyyppien kimppuun. Se on sitten raivostuttavinta paskaa kun kävely keskeytyy jatkuvasti joittenkin paskanhajuun kuolevien mosien uhkailusta.

Ei kukaan pakota pelaamaan paskoja pelejä.

No ehkei, mutta palaten siihen realismiin mistä aikaisemmin jo viillettiin, niin vittu soikoon. En voi olla ainut ketä tämmöinen korpeaa. Onhan tätä tietenkin vähennetty merkittävästi yhdessä sen kanssa että peleistä on kokonaisvaltaisesti tullut asteittain loogisempia ja aikuisempia, mutta nyt tämä on vain niin osuvasti pinnalla kun on Suikoden II pelattavana.

Odotan mielenkiinnolla sitä päivää kun aloitusalueitten viholliset pinkovat henkensä kaupalla karkuun niitä jotka ovat käyneet pätkimässä puolijumalia turpiin - tietysti aivokapasiteetilta rajoittuneet tapaukset on oma lukunsa, mutta täytyy kyllä puolestaan kyseenalaistaa niitten pelintekijöitten aivokapasiteettia joitten mielestä on hyvä idea että ensimmäiset tasot hankitaan tappamalla oravia, jäniksiä, karhuja ja ties mitä. Ei kukaan ole täysin osaamaton missään - paitsi vastasyntyneet, ja kuinka monessa pelissä on aloitettu vastasyntyneellä.

Pöljää olla olevinaan soturi ja aloittaa leveliltä 1 taistelemassa naama irvessä rusakkojen kanssa. Ei auta ollenkaan eläytymään mihinkään.
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #236 : 15.07.2008 15:19 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Vuoropohjaisuus on parasta mitä on. Jotkut kehittäjät vain ovat paskempia kuin toiset eivätkä osaa ottaa siitä kaikkea irti (pitkät lataustauot, liian paljon taisteluja, yli-helpot viholliset jne...), mutta jos jo Final Fantasy 1:sessä osattiin ohjelmoida viholliset juoksemaan sua karkuun, niin ei se vika ole vuoropohjaisuudessa itsessään. Tämän unohtaa moni pelle liian usein.

Puhumattakaan miten epicciä shittiä vuoropohjaisuus mahdollistaa. Odotan vielä JRPG:tä joka ohittaa FFIX:n näyttävyydessä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #237 : 15.07.2008 15:42 »
Omenarosvo Supersankari Jäsen Viestejä: 198 Basaaripisteet: 8 Profiili Sanokaa mitä sanotte, mutta miusta tuo Resident Evil 5:n traileri näyttää hyvältä  :P Nelkku oli niin rautaa etten pistä yhtään pahaksi mikäli peli osoittautuu vain edeltäjänsä kulmien hionnaksi.
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #238 : 15.07.2008 16:10 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 711 Basaaripisteet: 2 Profiili
Odotan vielä JRPG:tä joka ohittaa FFIX:n näyttävyydessä.
Samoin. Tämä on visuaalisesti ja sen luoman tunnelman osalta paras FF. Ainakin 7 osasta ylöspäin. Odotan todella sitä hetkeä kun FF palaa jälleen sinne juurilleen. FFXII oli tietysti askel sinne suuntaan, mutta en pidä sen totisuudesta ja "kovuudesta". FFVIII oli samanlainen, josta vähiten pidänkin PSOnen FF-peleistä. Eli kaipasin ilmeisesti FFXII:sta jonkinlaista "söpöilyä" moogle hahmojen lisäksi.

Kun saa tämän muutaman vuoden opiskelu projektin (toivottavasti) päätökseen tässä lähikuukausina niin voisi laittaa FFIX:n tulille pitkästä aikaa. En muistaakseni edes peliä kolunnut kummoisesti läpi niin voisi yrittää läpäistä peliä muutenkin kuin tarinan osalta. Tosin jotain hahmon kehityksessä/aseissa oli sellaista mistä en oikein pitänyt.

Mutta kun katsoo FF-pelien suuntausta FFX osasta eteenpäin niin voi olla turha toivo ainakin että FF palaisi tähän tyyliin. trendi kun tuntuisi olevan: realistisuutta joka realistisempaa joka on parempaa. Ei kauheasti voisi mennä enempää pieleen...
Ottaisivat ne vanhat JRPG:t käsittelyyn ja tekisivät niiden pohjalta "täydellisen vanhanajan" JRPG:n. Kaikki kliseet mutta laatu huippuun hiottu ja mahtava tarina. Ja kympillä WiiWareen  ;D
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: E3 2008 « Vastaus #239 : 15.07.2008 17:22 »
tuhis Vieras "Vanhaa tyyliä" edustaa Crystal Chronicles -projektit ja itse olen tykännyt hurjasti pelien hahmosuunnittelijan tuotoksista. Harmittaa vain kun muu osa-alue on aina ollut riittämätöntä ja tulee semmoinen sekundafiilis.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 17
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines