Toisekseen vielä, että miksi sitä uutta peliä odotetaan kun aikaisemmasta on jo niin pitkä aika ja se ei aikoinaan edes ollut menestys.
Mutta joo, mulla nyt se suurin kysymys on se itse hahmo ja se NES:n pelin menestys.
En kuitenkaan usko, että kukaan odottelee tätä sen takia, kun se eka Kid Icarus oli niin "mahtava". Ymmärtäisin paremmin, jos NES:n Kid Icarus olisi ollut todella mahtava peli.
Heinzikin tuossa aiemmin niin innokkaasti sitä odotteli, mutta kiinnostaisi tietää, onkohan heppu edes pelannut ensimmäistäkään tasoa läpi, saati sitten koko peliä. >_>
Heh, eli pelin ideasta ei saa pitää jos ei pidä alkuperäisestä pelistä
Minä en juurikaan välitä ensimmäisestä Kid Icarus pelistä. En nyt enkä koskaan aikaisemminkaan. Voisihan sitä joskus testata, mutta en usko että 8bit versio minun maailmaani erityisemmin räjäyttäisi, joten se on jäänyt testaamatta.
Minun kaiken Kid Icarus odotuksen takana on Brawlissa nähty Pit. Minusta se on piristävä näky kaiken "miehekkään" räiskinnän ja Nintendon kasuaalien ja vuodesta toiseen toistuvien sarjojen seassa. Saa Nintendo totta kai tuoda täysin uuttakin menoa jos haluaa/viitsii. Toivoisin seikkailua jossa on hahmo ja maailma jollaista ei heti tule vastaan. Niiden ympärille pystyisi kehittämään jonkinlaisen tarinan ja hahmon ympärille rakennettua monipuolisen ja viihdyttävän pelimekaniikan. En myöskään pistäisi pahakseni jos mukana olisi jonkinlaisia fantasia ominaisuuksia tms. Ja graafinen ilme voisi olla mielelluummin lähempänä FFIX:n (eli satumaista) tyyliä kuin FFVIII:n (eli realistista). Tuleeko mitään mieleen?
Minun Kid Icarus toiveet eivät liity mitenkään siihen että vanha peli olisi ollut mahtava tai että "Nintendo toisi rakastetun pelihahmon pitkän tauon jälkeen takaisin". Kid Icarus peli olisi ihan vain ja ainoastaan siksi mukava nähdä koska sen maailma, tunnelma ja asetelmat ovat minun mieleen. Saa sieltä muunkin vastaavan pelin julkaista jos haluaa, mutta Kid Icarus olisi cool. Taidankin vastaisuudessa hämmennyksien välttämisen vuoksi alkaa messujen lähestyessä hokemaan "omaperäinen-monipuolinen-fantasia-seikkailu, omaperäinen-monipuolinen-fantasia-seikkailu, omaperäinen-monipuolinen-fantasia-seikkailu...". Ehkä silloin olemme kaikki samalla "sivulla".