Vs: E3 2010
« Vastaus #34 : 02.06.2010 17:46 »
Riepu
Oh nice.
Moderaattori
Basaaripisteet: 2
E3 on ollut itselleni vuoden suurimpia kohokohti jo pidemmän aikaan, joten aikaa tulee taas messujen seuraamista varten varattua reilusti. Mahdollisimman moni pressitilaisuus täytyy jälleen kerran todistaa, näytti kello sitten milloin mitäkin, unohtamatta tietenkään kaikkea bonusmateriaalia, jota muutamat saitit kuten Gamespot tykkäävät tarjoilla. Enpä liiemmälti edes varmaan välittäisi, jos messujen tarjonta jää tänä vuonna osittain tasolle "laimea", sillä tavallaan tästä meiningistä osaa aina nauttia.
Suurehkoja odotuksia en ole niinkään rakennellut. Suurimmalla mielenkiinnolla itsekin kiikaroin uusimman Zeldan perään, mutta muuten lähinnä odotan vain pientä lisäinfoa MGS Risingista, inFamousin jatko-osasta ja Last Guardianista. Tokihan Squeenix voisi lumota minut vielä ja näyttää vähän Final Fantasy Versus XIII:sta muutakin kuin CGI-trailereita, mutta mitenhän lie. Uudet IP:tkin ovat toki aina pop.
E: No okei, tuli sieltä mikä vaan uudempi FFVXIII-traileri niin menee pöksyt vaihtoon
« Viimeksi muokattu: 02.06.2010 18:29 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: E3 2010
« Vastaus #43 : 06.06.2010 14:23 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Pressit. Luulen että ajat on kohdallaan (pst ajat IGN:n sivuilta), mutta joka vuosi olen jotenkin tuon ajan ryssinyt siinä vaiheessa kun pitää muuttaa meidän aikaan...
Microsoft 14.6. maanantai, klo 20:30 (10:30 a.m. PST)
Nintendo 15.6. tiistai, klo 19:00 (9:00 a.m. PST)
Sony 15.6. tiistai, klo 21:30 (11:30 a.m. PST)
GT:n sivuilla lukee että tuo Sonyn pressi alkaisi 12:00
PM PST eli klo 22:00 Suomen aikaa.
14. päivä klo 20:00 alkaa tuolla muutenkin jo alkuhehkutusshowt, joten kannattaa olla hyvissä ajoin linjoilla.
IGN näyttää vieläkin 11:30 am. Mutta kun tossa ei ole kuin puoli tuntia eroa niin olen kyllä jo IGN:n aikaan linjoilla Vaikka voihan olla että sinä on IGN:n omaa showta sen puoli tuntia, kuten GT:llä on M$:n show alkuun.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu