Re: E3 2010
« Vastaus #515 : 17.06.2010 01:22 »
Riepu
Oh nice.
Moderaattori
Viestejä: 984
Basaaripisteet: 2
Konamin tilaisuus on takanapäin eikä tarjolla ollut kauheasti mitään erikoista. Ensimmäinen tunti oli lähinnä hämmentävä, mutta sentään Risingista saatiin infoa pian sen jälkeen. Raidenin kyky kerätä energiaa, osia, ammuksia(?) ja informaatiota vihollisista kuulosti aika jännältä, mutta erityisen iloinen olen kuullessani stealthista. Hienoa, että sen ainakin sanotaan olevan tallella ja että se on mahdollisesti jopa nopeampaa, hieman moniuloitteisempaa ja näin ollen ehkä jopa eeppisempää. Hauskasti myös vihollisia voi ilmeisesti viipaloida niin, että vihu voi jäädä eloon. Not bad at all.
Castlevania Lords of Shadows ei vakuuttanut nytkään. Traileri oli ihan jännä, mutta se ei poista tunnetta, että peli olisi lähinnä God of War rip-off. Siis c'mon, kai tässä nyt jotain tutkimista on...?
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: E3 2010
« Vastaus #516 : 17.06.2010 09:49 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: E3 2010
« Vastaus #519 : 18.06.2010 10:53 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Viestejä: 3 175
Basaaripisteet: 5
http://www.youtube.com/watch?v=ywVEIlOgdm8Jotenkin nyt nää eeppiset banaanit näyttää tylsemmiltä, kun ajan kanssa katsoi. Näyttää aivan samalta kuin Jungle Beat; graafista ulkoasua ja kenttädesignia myöten. Bongo-ohjaimella pelattavassa pelissä ymmärsi kenttien suoraviivaisen yksinkertaisuuden, mutta oikealla ohjaimella pelattavalta peliltä odottaisi vähän mielenkiintoisempaa tarjontaa. Suunta näyttää aina olevan vasemmalta oikealle mahdollisimman monen tynnyrin ja räjähdyksen kautta. Etenemisen tempo on aika hektinen. Missään vaiheessa ei oikein näy mitään monimutkaisempia päällekkäisiä tasoja, joita pitkin pitäisi pikku hiljaa kavuta esimerkiksi ylöspäin. Aina vain eteenpäin. Miksei enää kaksiulotteisissa tasohyppelyissä suunnitella kentistä jotenkin uskottavia kokonaisuuksia? Esimerkiksi sellainen kenttä, jossa pitää kavuta temppelipyramidin huipulle. Ensin hypitään hetki viidakossa, kunnes saavutaan temppelille ja astutaan sisään. Siellä loikitaan soihtujen valossa ylöspäin, varotaan ansoja ja lopulta noustaan portaat pyramidin huipulle, jossa odottaa tavoiteltu aarre. Sen sijaan tehdään maisemavuoristoratoja, joissa lennetään satoja metrejä, laskeudutaan juuri sopivasti alla odottavaan junakärryyn, kiidetään äänennopeudella läpi tulivuoren, joka räjähtää palasiksi pelaajan perässä ja viimeisestä hyppyristä syöksytään maaliin.
Toivottavasti tuo nyt ei ihan noin hektinen ole koko aikaa, ja kentissä on oikeasti enemmän vaihtelua. Luulisi, että traileriin nykytrendin mukaisesti on vaan kerätty kaikki näyttävä toiminta.
Orkkismusiikin pitämisestä pisteet kotiin. Upeita biisejä DK täynnä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu