Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 13 14 15 16 17 [18]
Tulostusversio
Aihe: E3 2010  (Luettu 103196 kertaa)
Vs: E3 2010 « Vastaus #510 : 16.06.2010 19:20 »
Shiranui (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 1 Profiili GameTrailersissa yksi ensimmäisistä kunnon Metroid: Other M -gameplay videoista. Eniten mietityttää kuinka hyvin tuo ohjaus toimii käytännössä, videolla varsinkin tuo pomotappelu näytti ajoittain melkoiselta sähläykseltä pelaajan juostessa ympyrää ja ampuessa minne sattuu. Tosin vika saattaa olla pelaajassa, ei niinkään ohjauksessa  ;)
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #511 : 16.06.2010 20:26 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Penny Arcaden näkemys presseistä. :D
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #512 : 16.06.2010 20:46 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili


Ei mulla muuta.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: E3 2010 « Vastaus #513 : 17.06.2010 00:07 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili http://www.justin.tv/totallysane

Tuolta pukkaa Konamin showta, jos et ole rekannut Konamin sivuille. Tilaisuutta on tullut jo noin puolisen tuntia, mutta uskokaa pois, ette ole toistaiseksi menettänyt mitään.

E: No aivovaurion joku on voinut tuosta saada.

E2: Onkohan tässä mitään mielenkiintoista. Toistaiseksi Castlevania, MGS yms. loistaneet aika hyvin poissaolollaan.

E3: No niin, Silent Hill!

E4: RISING!!!


« Viimeksi muokattu: 17.06.2010 00:36 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #514 : 17.06.2010 00:58 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Jes! Froggeria stereoskooppisena 3D:nä!
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: E3 2010 « Vastaus #515 : 17.06.2010 01:22 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Konamin tilaisuus on takanapäin eikä tarjolla ollut kauheasti mitään erikoista. Ensimmäinen tunti oli lähinnä hämmentävä, mutta sentään Risingista saatiin infoa pian sen jälkeen. Raidenin kyky kerätä energiaa, osia, ammuksia(?) ja informaatiota vihollisista kuulosti aika jännältä, mutta erityisen iloinen olen kuullessani stealthista. Hienoa, että sen ainakin sanotaan olevan tallella ja että se on mahdollisesti jopa nopeampaa, hieman moniuloitteisempaa ja näin ollen ehkä jopa eeppisempää. Hauskasti myös vihollisia voi ilmeisesti viipaloida niin, että vihu voi jäädä eloon. Not bad at all.

Castlevania Lords of Shadows ei vakuuttanut nytkään. Traileri oli ihan jännä, mutta se ei poista tunnetta, että peli olisi lähinnä God of War rip-off. Siis c'mon, kai tässä nyt jotain tutkimista on...?
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #516 : 17.06.2010 09:49 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 711 Basaaripisteet: 2 Profiili
Penny Arcaden näkemys presseistä. :D


HAH :lol: :lol: :lol: :lol: Hitto repesin  ;D ;D Penny arcade on kyllä nyt muutamana vuotena vetäny ihan hiton osuvat ja hyvät E3 tulkinnat :)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #517 : 18.06.2010 00:19 »
Kubs Jäsen Viestejä: 494 Basaaripisteet: 1 Profiili http://www.gametrailers.com/player/700266.html

Tuossa vähän pelikuvaa uudesta Wiin Zeldasta.
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #518 : 18.06.2010 10:26 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili http://www.youtube.com/watch?v=ywVEIlOgdm8

Jotenkin nyt nää eeppiset banaanit näyttää tylsemmiltä, kun ajan kanssa katsoi. Näyttää aivan samalta kuin Jungle Beat; graafista ulkoasua ja kenttädesignia myöten. Bongo-ohjaimella pelattavassa pelissä ymmärsi kenttien suoraviivaisen yksinkertaisuuden, mutta oikealla ohjaimella pelattavalta peliltä odottaisi vähän mielenkiintoisempaa tarjontaa. Suunta näyttää aina olevan vasemmalta oikealle mahdollisimman monen tynnyrin ja räjähdyksen kautta. Etenemisen tempo on aika hektinen. Missään vaiheessa ei oikein näy mitään monimutkaisempia päällekkäisiä tasoja, joita pitkin pitäisi pikku hiljaa kavuta esimerkiksi ylöspäin. Aina vain eteenpäin. Miksei enää kaksiulotteisissa tasohyppelyissä suunnitella kentistä jotenkin uskottavia kokonaisuuksia? Esimerkiksi sellainen kenttä, jossa pitää kavuta temppelipyramidin huipulle. Ensin hypitään hetki viidakossa, kunnes saavutaan temppelille ja astutaan sisään. Siellä loikitaan soihtujen valossa ylöspäin, varotaan ansoja ja lopulta noustaan portaat pyramidin huipulle, jossa odottaa tavoiteltu aarre. Sen sijaan tehdään maisemavuoristoratoja, joissa lennetään satoja metrejä, laskeudutaan juuri sopivasti alla odottavaan junakärryyn, kiidetään äänennopeudella läpi tulivuoren, joka räjähtää palasiksi pelaajan perässä ja viimeisestä hyppyristä syöksytään maaliin.
tallennettu
Re: E3 2010 « Vastaus #519 : 18.06.2010 10:53 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 175 Basaaripisteet: 5 Profiili
http://www.youtube.com/watch?v=ywVEIlOgdm8

Jotenkin nyt nää eeppiset banaanit näyttää tylsemmiltä, kun ajan kanssa katsoi. Näyttää aivan samalta kuin Jungle Beat; graafista ulkoasua ja kenttädesignia myöten. Bongo-ohjaimella pelattavassa pelissä ymmärsi kenttien suoraviivaisen yksinkertaisuuden, mutta oikealla ohjaimella pelattavalta peliltä odottaisi vähän mielenkiintoisempaa tarjontaa. Suunta näyttää aina olevan vasemmalta oikealle mahdollisimman monen tynnyrin ja räjähdyksen kautta. Etenemisen tempo on aika hektinen. Missään vaiheessa ei oikein näy mitään monimutkaisempia päällekkäisiä tasoja, joita pitkin pitäisi pikku hiljaa kavuta esimerkiksi ylöspäin. Aina vain eteenpäin. Miksei enää kaksiulotteisissa tasohyppelyissä suunnitella kentistä jotenkin uskottavia kokonaisuuksia? Esimerkiksi sellainen kenttä, jossa pitää kavuta temppelipyramidin huipulle. Ensin hypitään hetki viidakossa, kunnes saavutaan temppelille ja astutaan sisään. Siellä loikitaan soihtujen valossa ylöspäin, varotaan ansoja ja lopulta noustaan portaat pyramidin huipulle, jossa odottaa tavoiteltu aarre. Sen sijaan tehdään maisemavuoristoratoja, joissa lennetään satoja metrejä, laskeudutaan juuri sopivasti alla odottavaan junakärryyn, kiidetään äänennopeudella läpi tulivuoren, joka räjähtää palasiksi pelaajan perässä ja viimeisestä hyppyristä syöksytään maaliin.

Toivottavasti tuo nyt ei ihan noin hektinen ole koko aikaa, ja kentissä on oikeasti enemmän vaihtelua. Luulisi, että traileriin nykytrendin mukaisesti on vaan kerätty kaikki näyttävä toiminta.

Orkkismusiikin pitämisestä pisteet kotiin. Upeita biisejä DK täynnä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: E3 2010 « Vastaus #520 : 18.06.2010 13:03 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Joo älkää turhaan sitä traileria koko aikaa pyörittäkö, kun pelikuvaa on tullut ties millä mitalla. Tuomitkaa mieluummin vaikka näiden jälkeen. Nuokin ovat todennäköisesti kenttiä aivan alkupäästä.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #521 : 18.06.2010 13:56 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Oho, Nipalla yhtäkkiä paras E3:n pressitilaisuus. En oikein odottanut mitään tällaista viime vuosien jälkeen.  :lol:

Ja Wiin uusi Zelda näytti juuri sellaiselta kuin pitääkin.
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #522 : 18.06.2010 16:08 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili
http://www.youtube.com/watch?v=ywVEIlOgdm8

Jotenkin nyt nää eeppiset banaanit näyttää tylsemmiltä, kun ajan kanssa katsoi. Näyttää aivan samalta kuin Jungle Beat; graafista ulkoasua ja kenttädesignia myöten. Bongo-ohjaimella pelattavassa pelissä ymmärsi kenttien suoraviivaisen yksinkertaisuuden, mutta oikealla ohjaimella pelattavalta peliltä odottaisi vähän mielenkiintoisempaa tarjontaa. Suunta näyttää aina olevan vasemmalta oikealle mahdollisimman monen tynnyrin ja räjähdyksen kautta. Etenemisen tempo on aika hektinen. Missään vaiheessa ei oikein näy mitään monimutkaisempia päällekkäisiä tasoja, joita pitkin pitäisi pikku hiljaa kavuta esimerkiksi ylöspäin. Aina vain eteenpäin. Miksei enää kaksiulotteisissa tasohyppelyissä suunnitella kentistä jotenkin uskottavia kokonaisuuksia? Esimerkiksi sellainen kenttä, jossa pitää kavuta temppelipyramidin huipulle. Ensin hypitään hetki viidakossa, kunnes saavutaan temppelille ja astutaan sisään. Siellä loikitaan soihtujen valossa ylöspäin, varotaan ansoja ja lopulta noustaan portaat pyramidin huipulle, jossa odottaa tavoiteltu aarre. Sen sijaan tehdään maisemavuoristoratoja, joissa lennetään satoja metrejä, laskeudutaan juuri sopivasti alla odottavaan junakärryyn, kiidetään äänennopeudella läpi tulivuoren, joka räjähtää palasiksi pelaajan perässä ja viimeisestä hyppyristä syöksytään maaliin.
Ei juuri asiaan liity, mutta tuli mieleen tätä lukiessa kuinka uskomattomasti Galaxy 2:ssa on toteutettu muutamia 2D -kenttiä. Joissain kohti saa ihan oikeasti miettiä miten ja milloin painovoima vaikuttaa mihinkin suuntaan. Olisipa NSMBW:ssäkin ollut yhtä nokkelia kenttiä.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #523 : 18.06.2010 17:30 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Täytyy nyt sikäli sanoa, että itseäkin alkaa vähän huolettamaan täysin uusien pelien puute.

Mitä niitä oli? Microsoftilla esiteltiin Bulletstorm, Nintendon koneiden tarjonnasta tulee ainoastaan mieleen esittelemättä jäänyt Phoenix Wrightin tekijöiden Ghost Trick ja Sonylläkin ainoastaan Sorcery ja messuilta pois jäänyt The Last Guardian. Sitä toivoisi, että firmat tekisivät muutakin kuin arkistojen kaivelua uusia pelejä tehdessään. Olkoonkin, että jotkut firmat käytännössä uusivat pelin täysin, jättäen sille vain nimen (XCOM tulee mieleen).

EDIT: En muuten käsittänytkään, että Kinectimalsia tekee Elite-mies David Braben. Korkealta sekin mies on tippunut.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: E3 2010 « Vastaus #524 : 18.06.2010 18:04 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Trine 2:n ensimmäinen traileri

Upealta näyttää kyllä. Ensimmäinen Trine on lempipelejäni PSN:ssä, joten tämä menee varmasti ostoon. Uusia ominaisuuksia on verkko-co-op, jota tulee varmaan väännettyä. Ongelmaksi tosin saattaa muodostua, se että kaikki haluavat pelata thiefillä (minä ainakin  :)).


Edit:
Castlevania: Lords of Shadow E3 2010 -traileri. Tällä kertaa esitellään enemmänkin pelin hahmoja ja ääninäyttelijöitä. Lisäksi esitellään aika monta eri vihollistyyppiä, ja vilahtaapa trailerissa myös (ilmeisesti) Jason Isaacsin esittämä Dracula(?).

Näyttää ja kuulostaa edelleenkin todella hyvältä, vaikka onkin tavallaan sääli että Metroidvanian tyylinen tutkiminen onkin ilmeisesti menty korvaamaan putkimaisemmalla kenttäsuunnittelulla. Ehkä loppuvuoden odotetuin peli silti meikäläiselle  :)



« Viimeksi muokattu: 19.06.2010 00:04 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #525 : 19.06.2010 12:12 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Ihan jees kooste E3:sista: http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-e3-2010/700825?type=flv
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #526 : 20.06.2010 02:24 »
fiksative Jäsen Viestejä: 36 Basaaripisteet: 0 Profiili Haha, vittuku repesin uuden Zeldan trailerin lopussa, kun Link tekee itsemurhan. Tässäpä miettimistä Zelda timelinen pohtijoille. Kyllä se taitaa olla vaan piilotettu viesti ideoiden puutteesta ja Nintendon parin edellisen vuoden suuntauksen herättämistä tunteista.

Donkey Kongin varmaan pelailen pummilla jos pikkuveli sen hankkii. Vaikka trailerin suoraviivaiset kentät toivatkiin mieleen pelottavia välähdyksiä PS1:en Tarzanista. Hyi helvetti.

Metroidi on oikeastaan, ison alkujärkytyksen, jälkeen eniten odottamani peli. Traileri oli paljon 2d metroidien kaltaista menoa. Eikö tätä ohjata wiimote sivuttain, eli ei liikkentunnistusominaisuuksia pilaamassa peliä. Team Ninjalta voi odotella pirullista vaikeustasoa, vähintään Nesin Ninja Gaidenin tasoa(tai no perkele, Ninja Gaydenihan on aika helppo, lukuunottamatta loppupomoa edeltävää kohtaa ja itse pomoa!). Heh, pitääpä kokeilla tuota Galaxy kakkosta jos siinä on kerta saatu se haaste kohdalleen, ehkäpä kasuaalinintendo on  viimein väistymässä vittuun ja oikea nipa tulossa takaisin. Mutta sitä F-Zeroa cubeohjauksella ja nettipelillä odotellessa, sitten vasta voi nipalle antaa anteeksi Nintendogsit Wii fitit ynnä muut perseilyt.


« Viimeksi muokattu: 20.06.2010 02:30 kirjoittanut fiksative »
tallennettu
Vs: E3 2010 « Vastaus #527 : 20.06.2010 14:10 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Pieni yhteenveto E3:sta..

Microsoft

Kinect ei vakuuta juuri lainkaan lagin ja muutaman muun teknisen seikan vuoksi, mutta Dance Central ja Your Shape vaikuttivat todellakin ostettavilta peleiltä.

Gears 3.. en tiedä jaksaako enää kolmatta samaa settiä, kakkonenkin oli heikompi kuin ykkönen liiallisen vaihtelun tavoittelun takia, vähän kuin Uncharted 2 vrt. U1. Kaipa toi alelaarista tulee joskus hankittua.

Halo Reach
vaikuttaa helvetin eeppiseltä, tähän kovat odotukset itsellä.

Muuta mainitsemisen arvoista nyt ei oikeastaan tule mieleen.. Crackdown voisi olla mahdollisesti kova sana. Fable ei erityisesti kiinnosta.

Nintendo

Täytyy sanoa, että vaikka tavallaan vanhan kierrätystä koko setti, niin E3 tänä vuonna aiheutti siltikin sen, että kyllä se Wii on sittenkin pakko hankkia. Saa nähdä, jos vielä yhden hinnan alennuksen jaksaisi odottaa. Kirby, DKC, Galaxyt 1 ja 2, NSMB Wii, Metroid Other M, pienellä varauksella uusi Zelda, Epic Mickey, S&P2, siinä tarpeeksi softista oikeuttaakseen konsolin hankinnan.

3DS saa taakseen aika mahtavan tuen pelejä, mutta käsikonsoleilla tulee pelattua loppujen lopuksi sen verran vähän, ettei tuo liikauttanut itseäni sen enempää.

Sony

Kevin Butler on legenda.

Jatko-osia sieltä tulossa monille hyville peleille. Ei mitään ihmeellisiä uutisia loppujen lopuksi. GT5 on älytön paketti kokonaisuutena ja Sly Collection on oikeastaan ainoa tuollainen remaster, joka ehdottomasti itselleni sopiikin, koska käytännössä kaikki muut suuremmat PS2 sarjat tuli pelattua. Twisted Metal ei herättänyt mitään odotuksia, kun en genren peleistä ole aiemminkaan välittänyt. LBP2 vakuuttaa täysin, en olisi uskonut, että LBP1:stä voi viedä niin paljon eteenpäin.

Movea odotellaan aika neutraalisti. Kyseessä voi olla se kapine, jota itse odotin Wiin olevan julkaisussa, mutta käytännössä tuon pääsee näkemään vasta sitten, kun itse pääsee testaamaan lagia, tarkkuutta, monipuolisuutta jne.

3rd Partyt

Dead Space 2 on varovaisesti odotuksessa. Isaacin puheliaisuus, liika valoisuus ja puhtaasti pelkäksi räiskinnäksi meneminen ovat huolen aiheita, jotka voivat tuhota koko jatko-osan. Tai sitten tämä ohittaa vielä ykkösenkin ja kiillaa generaation parhaaksi peliksi.

Enslaved vaikuttaa loistavalta, kuten myös Bulletstorm. Assassin's Creedin moninpeli voi olla jotain mahtavaa ja uutta, mutta sen näkee sitten joskus. Ja yksinpeliäkin jopa odottaa lisää loistavan kakkosen jälkeen. Castlevaniastakin voi jopa oikeasti tulla jotain. MGS:Rising oli ristiriitainen, jotenkin tuntui liian hitaalta toi toiminta, mutta jotain lupaavaakin siinä oli, saa nähdä. NFS vaikutti pettymykseltä nopealla vilkaisulla.


Kokonaisuutena kuitenkin jotenkin vaisut messut, vaikka aika paljon hyviä pelejä on taas tulossa. Nintendo oli ehdoton positiivinen yllätys, Sonyltä olisi halunnut paljon enemmän uusia julkistuksia.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 15 16 17 [18]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines