Ensimmäinen kausi takana 100% kisoilla. Kuljettajissa olin 19., ja talli oli 10., eli niin kuin sen pitäisikin mennä. Parhaat sijoitukset 3x16. sija.
Tommonen mukava 60 tuntia meni ekan kauden vetämiseen
Nyt on uudet kujeet edessä. Melbourneen talli pisti tavoitukseksi aika-ajoista 13. ja kisasta 10. sija.. Että olisiko Lotus kehittynyt talven aikana niin paljoa? Saa nähdä, kun kohta lähden harjoituksiin.
Aikomuksena oli pitää joku viikon tauko, mutta eihän se ole mahdollista kun nyt vasta se mielenkiinto alkaa
E: puol tuntia takana, ja fiilikset täsmälleen samat kuin jjanilla...
No eipä sen Lotuksen kehitys ollu menny eteenpäin, vaikka kaikki R&D objectivet tullu ajettua viime kaudella
.. Ainoastaan Trulli oli oppinut ajamaan talven aikana, ajoi nimittäin Australian aika-ajoissa sijalle 12. ajalla 1.25.2XX, kun edelliskautena ajoi reilusti yli 5 sekuntia hitaampia kierroksia. Itse sain ajaksi tasan 2,5 sekunttia huonomman ajan vaikka tuli puristettua kaikki irti siitä romusta. Eli onko tässä sitten mitään järkeä? Williamsit ajoivat 1.30. tuntumaan ja Renaultit 1.23. (Heidfeld tuli toiseksi aika-ajoissa).
Tais osat vaihtua Trullin kanssa täksi vuodeksi
Taidanpa tietää mistä toi johtuu, että miksi huonoilla talleilla ei saa sopimuksia.. Sain koko Lotus kauden aikana level 6:n.. Kun kahden ekan kisan aikana Force Indialla level on jo 3, niin tuntuisi siltä, että peli olettaa kaikkien aloitustallien pystyvän samaan. Esim. Australiassa tavoitteet olivat 15. ja 12. Force Indialla, olin aika-ajossa ja kisassa juuri noilla sijoilla ja sain 2500xp viikonlopusta, enkä ajanut edes R&D objetivea kun sitä ei ollut.. Lotuksella jos tavoitteet olivat esim. 18. 15. ja ajoi juuri noille sijoille sai semmoset reilu 1000xp:tä
Eli voit muutaman kauden joutua ajamaan Lotuksella