Moi. Elikkäs tulipas tehtyä tännekin tunnus. Jo viime vuonn tuli vakoiltua teidän keskustelua f1 2010: stä. Tätäkin tullut aktiivisesti seurattua, mutta jostain syystä ei ole tullut liityttyä. Mutta nyt aika on koittanut!
Tämä turva-auto asia sai tämän liittymisen aikaan. Tosiaan mielenkiintoinen asia, jotkut codemasterssin foorumilla väittävät ettei SC taulu ole ns. On vaan off. Toivon, että se on päällä, todellakin.
Oletteko ajatelleet, että kolari itsessään tapahtui jossain radan keskivaiheen tienoilla, mutta miksi sitten keltainen lippu välkkyi jo suoralla? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eihän keltaisten lippujen pitäisi olla noin aikaisin voimassa ELLEI turva-auto ole radalla?
Vielä tänään olin pettynyt tähän peliin, mutta tuo uusi video ja etenkin toivo turva-autosta toi sen takaisin ja vielä enemmän!
Se oli radan loppuosassa Spa:ta, taino loppuosaa. Ylämäen, suora ja sitten shikaanit ja U muotoinen mutka siinä se kolari tapahtui, niinpä eihän irl F1 ole keltaisia lippuja, esim pääsuoralla ellei ole SC, harmi jos tuo oli joku 'vahinko' eli tulee vain SC merkki aina kun on keltaiset liput, uskoisin ,että Safety Car pelissä olisi jos tuommoinen kyltti siinä on.
Tervetuloa laudalle minun puolesta. Ikinä ei ole myöhäistä liittyä.
EDIT
Kaksinpeli.