Kun mietin tuota DRS:ä niin tuli mieleeni että sekin on pitänyt toteuttaa eriautoilla eri tavalla. Mercedes GP:llähän DRS:n saa aukipolkimella, (ehkä vaihdepolkimen saa muutettua niin, että sillä saa avattua DRS, eh?) mutta jos kuitenkin ajatellaan se ratinnappina niin silloinhan nappula pitää pitää painettuna.
Jos en nyt paljoa puhu puuta, niin mielestäni ainakin Sauberilla (ei hajuakaan muista) sellainen DRS että kun painat kerran DRS:n auki niin se pysyy auki kunnes painat nappulaa toisen kerran jolloin se luonnollisesti menee pois päältä. Tosiaan tämän olen huomannut kun on nähty in-car kuvaa, mutta jostain syystä en ole kiinnittänyt huomiota muihin autoihin, että toimiiko se tällä tavalla?
Avattavaa takasiipeä ei tarvitse pitää pohjassa vaan painallus riittää ja sehän sulkeutuu kun jarrua painetaan. Jos nyt oikein muistan.
Saako tässä pelissä muuten avata tuota siipeä vapaasti harjoituksissa/aika-ajossa niinkuin oikeasti formuloissa? Ja onko siiven avaus kielletty sateella?