Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 422598 kertaa)
F1 2011 | virallinen topic « : 24.03.2011 15:18 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW


Topic luotu: 24.03.2011
Yläbanneri lisätty: 08.05.2011
Tietoja päivitetty ja kuvia lisätty: 04.06.2011
Videoita ja pikkutietoja lisäilty: 25.07.2011

Viimeksi päivitetty: 15.09.2011







  • Kehittäjä: Codemasters Birginham
  • Julkaisupäivä: 23.09.2011
  • Alustat: PC, Xbox 360, PS3, Nintendo 3DS, Sony NGP    (HUOM! 3DS ja NGP -versiot ilmestyvät myöhemmin!)


















  • F1 2011 sisältää erään eniten fanien toivomista ominaisuuksista: turva-auton. Se on käytettävissä myös online-puolella. Se voikin olla ominaisuus, jonka voi halutessaan kytkeä voi päältä. Turva-auton perässä ajettaessa kuvakulma ei vaihdu, vaan pelaaja saa käyttää samaa kuvakulmaa kuin muutenkin kisaa ajaessaan. Pelaajalla on myös kontrolli autoon, tietyin rajoituksin. Mitä nämä rajoitukset tarkalleen ottaen ovat, selviää hieman myöhemmin
  • Ohjattavuutta on paranneltu aiemmasta ja myös jousitus käyttäytyy aiempaa aidommin. Myös mekaaninen pito tuntuu ohjauksessa aiempaa selvemmin
  • Varikkopysähdys-järjestelmä on tehty kokonaan uudestaan
  • Peli sisältää tottakai 2011-säännöt (mm. Kersin ja DRS-järjestelmän)
  • Tekniset ongelmat ovat nyt mukana: oma ajotyyli vaikuttaa niiden syntyyn, mutta myös käytössä olevalla autolla on iso rooli, esimerkiksi Red Bullin Kers on kaikista herkin hajoamaan
  • Varikkopysähdys-järjestelmä on tehty kokonaan uudestaan
  • Pelissä on nyt dynaaminen pilvisysteemi, eli pelaaja voi tosiajassa päätellä pilvistä mahdollisen sadekuuron. Tämä näyttää pelin nähneiden mielestä erityisen hyvältä
  • Autojen rungot voivat nyt painua kokoon esimerkiksi rajun kolarin johdosta
  • Radalla on ratahenkilökuntaa heiluttelemassa lippuja
  • Ilta --> Yö -sykli on nyt mukana, joten oletettavasti Abu Dhabissa päästään nyt näkemään illan vaihtuminen yöksi.
  • Autoissa on nyt uniikit ja oikeat ratit, sen sijaan että kaikki pohjautuisivat samaan rattiin 2010:n tavoin.
  • Uusinnoista on pyritty tekemään aiempaa televisiomaisempia ja apuna on käytetty lähdetietoja televisiolähetysten kuvakulmista





  • Uramoodia voi nyt pelata Co-Opina toisen pelaajan kanssa. Peli toimii niin, että kaksi pelaajaa ovat toistensa tallitovereita. Oletettavasti peli toimii verkon yli, mutta tästä ei ole vielä sataprosenttista varmuutta. Myös se, onko Co-Op-urapelin kehitys tismalleen samanlainen kuin yksinpelattavassa uramoodissa, on toistaiseksi vielä auki
  • Lehdistön kanssa kommunikointia on paranneltu; pelaajaa näkee uutisotsikoita suorituksistaan ja vastausvaihtoehdoissakin pitäisi olla enemmän valinnanvaraa kuin edellisessä pelissä
  • Pelissä on enemmän pieniä välinäytöksiä uran varrella kuin edellisessä pelissä. Esimerkiksi kun kuski nousee autoon varikolla tai juhlii voittoaan Parc Ferme -alueella
  • Kisainsinööri pitäisi olla selvästi paranneltu versio aiemmasta pelistä
  • Sopimusten teko pitäisi olla aiempaa loogisempaa ja isojen tallienkin kanssa voi ajaa useita kausia putkeen
  • Uramoodin kesto on maksimissaan viisi kautta
  • Pelaaja kommunikoi tällä kertaa oman agenttinsa kanssa pelkästään pelin sisäisen sähköpostin välityksellä, joten tämä ei ole 2010:n tapaan motorhomessa läppää heittämässä
  • HRT, Virgin ja Lotus aloittavat uramoodissa ilman KERS-järjestelmää, mutta ajan kanssa ja autoja kehittämällä sen saa toimimaan myöhemmässä vaiheessa
  • 107 % prosentin sääntöä ei tietääkseni ole pelissä. Tämä siksi, että oikeassa elämässä sääntö ei ole merkinnyt aina autojen pois jättämistä kisassa, vaan tallit ovat saaneet monesti neuvoteltua itsensä kisaan vaikka ovat jääneet säännön ulkopuolelle





  • Steve Hood kertoi haastattelussa, että F1 2011 keskittyy moninpeliin paljon enemmän kuin F1 2010. Hood ei sanomansa mukaan ollut ihan tyytyväinen 2010:n online-ominaisuuksiin
  • F1 2011 tarjoaa online-pelin, johon voi ottaa osaa 16 ihmispelaajaa + 8 tekoälyn ohjaamaa autoa. Lopputuloksena on periaatteessa 24 auton lähtöruudukko, vaikka kaikki eivät ihmispelaajia olekaan
  • Peli sisältää nyt myös jaetun ruudun moninpelin, jossa kaksi pelaajaa voi ajaa GP-kilpailuja keskenään. Tekoälyn ohjaamat autot saa mukaan kisaan, mutta harjoituksia tai aika-ajoja ei jaetun ruudun tilassa pysty ajamaan
  • Spectator-moodi on nyt online-ominaisuutena. Jos siis keskeytät kisan, voit seurata kanssakilpailujoiden edesottamuksia eri kamerakulmista kisan aikana
































Videogamer.com
Eurogamer.net
Computer and videogames
Gamespot.com
Gamersyde
Next Gen Gaming Blog
Metro.co.uk
Eurogamer (toinen ennakko)
IncGamers.com






Official Playstation Magazine - 8/10
Official Xbox Magazine - 9/10
Eurogamer - 8/10
GameSpot - 8/10
IGN - 8,5
ComputerAndVideogames - 8.6
GamesRadar - 9/10



_______________________________________________________________________________________________

Epäilevät tuomaat

Moni suhtautui epäilevästi Codemastersiin, kun tämä nappasi F1-lisenssin itselleen ja ilmoitti julkaisevansa sarjan autourheilun kuninkuusluokkaan sijoittuvia pelejä. Työn ensimmäinen hedelmä nähtiin viime syksynä kun kaupan hyllyille saapui F1 2010, joka julkaistiin Xbox 360:lle, Playstation 3:lle ja PC:lle.

Sanonta "kaikkia on mahdotonta miellyttää" pätee F1 2010:n tapauksessa erinomaisesti: peli ei ollut simulaatio-intoilijoiden mielestä tarpeeksi raaka ja anteekaiantamaton, mutta peli myi silti todella vahvasti. Codemasters oli löytänyt reseptin, jossa se kykeni miellyttämään niin satunnaisesti pelaavia kuin vähän vakavamminkin Formula ykkösiin suhtautuvia. Peliä oli helppo muunnella mieluisekseen eri asetusten avulla.

F1 2010:n ajomalli ei ole inhorealistinen, mutta myös kaukana epärealistisesta kolikkopelistä. Se vaatii keskittymistä siinä määrin, että varsinkin pitkissä kisoissa ajamiseen joutuu keskittymään toden teolla, sillä pienelläkin jarrupaikan missaamisella voi olla kohtalokkaat seuraukset.  Parhaiten tämä tulee ilmi verkkopeleissä, joissa kymmenykset ratkaisevat: on löydettävä auton rajat ja jos niiden yli menee, kelloon tulee helposti kymmenkunta sekuntia lisää. Kun onnistuu ajamaan auton rajoilla kymmeniä kierroksia putkeen, tuntuu se erittäin palkitsevalta. Silloin muistaa miksi Codemastersin tagline pelille oli "live the life". F1 2010 vie parhaimmillaan pelaajan oikean F1-kuskin nahkoihin.

Täysin piikittömillä ruusuilla tanssimista pelaaminen ei kuitenkaan ollut, sillä pelin tietyt puutteet ja bugit jättivät tilaa parannuksille. Ensimmäinen patch paikkaili pahimmat ongelmat suht koht riittävän hyvin, mutta sen jälkeen uusia päivityspaketteja ei ole tippunut.

Myös pelin uramoodia hehkutettiin ennen julkaisua vuolaasti: kerrottiin, että median kanssa kommunikointi olisi suuri osa peliä ja pelaajan urakehitystä. Totuus on toinen, sillä kysymykset käyvät nopeasti itseään toistaviksi ja vaihtoehtojen joukosta on helppo löytää sopiva, jos tallia tahtoo miellyttää tai vaihtoehtoisesti suututtaa.

Puristit halusivat peliin myös enemmän yksityiskohtia, sillä lämmittelykierros, turva-auto, palkintopallijuhlat ja lippuja heiluttelevat sekä keskeyttäneitä autoja työntävät ratavirkailijat jäivät uupumaan kokonaan pelistä.

Monen kohdalla F1 2010:n vahvuudet kuitenkin jättivät vähemmän hyvät osa-alueet hyökyaallon lailla alleen. Näihin kuului muun muassa graafinen toteutus, sillä autot ja tapahtumapaikat oli kasattu rakkaudella ja isolla työllä. Myös upea sadekelin toteuttaminen ansaitsee suuret kiitokset.

Tärkein onnistuminen oli kuitenkin verkkopeli, joka oikeanlaisella ja reilulla porukalla pelattuna on F1-pelien fanille huikeaa viihdettä. Tämä yhdistettynä dynaamiseen säähän ja pitkiin kilpailuihin varikkokäynteineen ja muine oikeine sääntöineen, niin ollaankin todellisen urheilujuhlan äärellä. F1 2010 on ehdottomasti parhaimmillaan verkossa.



Miten parantaa aiemmasta?


Mutta miten parantaa edellisestä? F1 2010 vei aikaa tehdä noin kaksi vuotta, joten miten ihmessä Codemasters onnistuisi vajaassa vuodessa parantamaan peliä radikaalisti, jos olettaa julkaisun olevan tänä syksynä? Täytyy muistaa, että nyt Codemastersilla on olemassa runko, jota päivittää. Kunhan F1 2010:n lastentaudit saadaan korjattua ja lisättyä uramoodin syvyyttä sekä kiristettyä ajomallia, on heillä käsissään jo huomattavasti edeltäjää parempi F1-peli.

Millaisia uudistuksia sitten voisi odottaa?

Turva-auto on taas kaikkien huulilla. On mielestäni melko turhaa odottaa sitä seuraavaankaan peliin, sillä rivien välistä voi lukea, ettei Codemasters ole kovin innistonut lisäämään sitä peliin. Se ei tuota heidän mielestään vaivaan nähden riittävästi lisäarvoa ja on peruspelaajille tylsä, kisoja turhaan hidastava elementti.

Mutta onhan olemassa ON/OFF-asetus, eikö? Kysymys kuuluu: miksi uhrata viikkokaupalla arvokasta koodausaikaa sellaisen toiminnon rakentamiseen, jonka valtaosa pelin ostajista kääntäisi pois päältä? Codemasters lähestyy kysymystä turva-auton lisäämisestä peliin varmasti tältä kantilta.

Lämmittelykierroksen lisääminen peliin tuntuu sen sijaan paljon turva-autoa todennäköisemmältä. Ensinnäkään se ei vaadi niin suurta työtä kuin turva-auton tekeminen fiksusti, ja toisekseen sen ajaksi voisi antaa pelaajalle mieluista tehtävää, muun muassa renkaiden lämmittämisen muodossa. Tähän viielä lisäksi kilpailun jälkeinen jäähdyttelykierros, niin fanit olisivat todella tyytyväisiä.

Online-puolta voisi monipuolistaa paljon. Yksi suurimpia puutteita F1 2010:ssä on, ettei varikolla tai kisan keskeytettyään voi katsella muiden ajoa monitorista. Tämä olisi kenties paras lisäys verkkopeliin mitä kuvitella saattaa. Jos tämän lisäksi saisi vielä verkkopelimuotoon sellaisen kisaviikonlopun, joka sisältäisi pienen harjoitusjakson, niin olisin erittäin tyytyväinen.

Uusintojen "musiikkitelevisiomaisuus" ei ollut 2010-pelissä mieleeni. Ei tarvitse kuin katsoa Gran Turismo 5:n uusintoja ja huomata miten iso ero on realismissa. Mielestäni uusinnoissa tulisi tähdätä juuri realismiin eikä tehdä niistä liian irroittelevia kamera-ajoineen ja efekteineen.

Yksi mielenkiintoinen kysymys on, miten paluun tekevä KERS ja liikuteltava takasiipi sisällytetään pelimekaniikkaan? Jos molempiin annetaan kontrolli, voi pelistä tulla jo liian sekavaa. Liikkuvan takasiiven kanssa ainakin, koska siihen liittyy enemmän "et saa käyttää sitä nyt, tässä saat" tyylistä säätöä.  KERS on helpompi tapaus.  Wii-peli F1 2009 ei tehnyt KERSsiä ollenkaan uskottavasti, vaan se toimi hyvin arcademaisesti ja epäuskottavasti. Boosti ei saisi olla liian iso, vaan hienovarainen eikä mikään automaattisesti ohitusta mahdollistava. Molemmat näistä ovat hyviä lisäyksiä pelimekaniikkaan jos ne sisällytetään mukaan hyvin.

Dynaaminen sää? Se oli F1 2010:ssä tehty hyvin, mutta ei suinkaan täydellisesti. Esimerkiksi sateen alkamisen jälkeen rata kastui liian hitaasti. Oikeissa kilpailuissa ei kulu kuin yksi kierros ja autot alkavat liukastella. Samoin välikelin olosuhteissa pitoa oli tarjolla vähän liikaa. Aika-ajoissa dynaaminen sää toimi pääosin hyvin, lukuunottamatta erästä ongelmaa: säänvaihtelu oli sessioiden välillä täysin epärealistista. Miten on mahdollista, että Q2 saatettiin ajaa täydellisessä rankkasateessa ja vastaavasti viisi minuuttia myöhemmin alkanut Q3 mentiinkin täydellisessä auringonpaisteessa ja täysin kuivuneella radalla? Aika-ajojaksojen sää ei siis ollut toisiinsa sidottu, joka pitäisi ehdottomasti korjata tulevaan peliin.


« Viimeksi muokattu: 25.09.2011 11:45 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1 : 24.03.2011 15:21 »
miikaantti Jäsen Viestejä: 87 Basaaripisteet: 0 Profiili Tästä se taas lähtee yhteinen odotus f1 parissa jes!
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #2 : 24.03.2011 15:30 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Kiitos Pelaajalauta 2007-2011.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #3 : 24.03.2011 15:34 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Codemasters on vahvistanut nyt F1 2011:n julkaisupäiväksi 23. syyskuuta, eli peli saapuu melkein täsmälleen vuosi 2010:n jälkeen.


PC:n, X360:n ja PS3:n lisäksi peli saapuu siis myös 3DS:lle ja NGP:lle.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #4 : 24.03.2011 15:57 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Jes.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #5 : 24.03.2011 16:08 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW http://www.vg247.com/2011/03/24/f1-2011-releasing-in-september-ngp-and-3ds-versions-mentioned/


Siinä ilmeisesti kaikki tieto, mitä tänään saatiin.


Eli julkaisupäivä jäi käteen. Pelin ominaisuuksia ei varmaan tänään sen kummemmin vielä julkisteta, mikä on toki ehdoton pettymys. Halutaanko ne sitten säästää developer diary -videoihin viime vuoden tapaan?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #6 : 24.03.2011 16:09 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili No olipas kyllä aika floppi info :( Dev Diarya odotellessa......
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #7 : 24.03.2011 16:12 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kohta "F1 2011 will feature “wide-ranging technical and gameplay advancements on and off track” over F1 2010, with competitive and cooperative multiplayer components “vastly extended.”  Kuulostaa todella hyvältä!


Yhteistyö-moninpeli? Voisiko 11:ssä ajaa uramoodia yhdessä kaverin kanssa samassa tallissa? Toivottavasti näitä tarkempia tietoja ei pantata kesään asti.


Ensimmäinen dev diary tulossa ilmeisesti toukokuussa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #8 : 24.03.2011 16:15 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Eikös tämä ollut wiin 2009:ssä mukana? Sinänsä en kyllä tämmöistä kaipaa, mutta esim. netin kautta jos tuo olisi, eikä split screenin, niin se voisi olla pirun mageeta, jos löytyy sopiva kaveri sitä kanssa ajamaan.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #9 : 24.03.2011 16:17 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Pisti myös tuo "syvästi laajennettu online" sanamuoto jo toiveet heräämään 24 auton online-moninpelistä... Mutta ei varmaan kannata liikoja nyt kuvitella, ettei tule suurta pettymystä kun se paljastuukin joksikin ihan muuksi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #10 : 24.03.2011 16:42 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
Ensimmäinen dev diary tulossa ilmeisesti toukokuussa.

Kaksi kuukautta, njääh...
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #11 : 24.03.2011 16:52 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Ehkä parempi näin, miten sitä peliä olis voinu odottaa jos ne olisi kertoneet makeita uudistuksia.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #12 : 24.03.2011 16:54 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Ehkä parempi näin, miten sitä peliä olis voinu odottaa jos ne olisi kertoneet makeita uudistuksia.

Hyvä pointti. Toukokuusta syyskuuhun on huomattavasti helpompaa jaksaa odottaa kun välissä on kesäkin. Täytyy tosiaan muistaa, että pelin julkaisuun on puoli vuotta aikaa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #13 : 24.03.2011 18:48 »
Player9 Vieras Viime kesä oli kyllä ehkä pisin kesä ikinä ainakin meikäläiselle, kun tuli joka päivä katsottua Codemastersin foorumia, ja luettua eri faktoja ja fiktioita  ;D Nyt tuskaa on lievittämässä onneksi 2010-versio.

PS. Todella hieno aloitusviesti Eph ;)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #14 : 27.03.2011 13:29 »
jan0000 Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili Toivotaan että tästä 11 tulee parempi kuin 10:pistä mutta onhan se niin että 10 oli huppu tekele
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #15 : 29.03.2011 18:42 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Sinä se Eph jaksat aina panostaa aloitusviesteihin  :)

Muttamutta.. Saa tässä taas puoli vuotta uutta odotettavaa itselleen. Onneksi sitä aina pikku hiljaa tulee uusia tietoja pelistä.

Uudistuksista voisi sanoa, että kyllähän se turva-auto olisi makea ollut. Olisihan siinä ollut jännitettävänä mm. se ettei vaan vahingossakaan mene kenenkään ohitse, tai jos sattuu johtamaan niin huomioisi sen etäisyyden mikä siinä pitää muistaa pitää jne. Ja olisihan se sen uusintalähdön jännityksen tarjonnut myös. Mutta ehkä kaikki aikanaan.

Toivon mukaan se lämmittelykierros tulisi, ja siinä oikeasti yritettäisiin saada ne renkaat mahdollisimman lämpimiksi, ja sillä olisi vielä jotain merkitystäkin. Ja toiveena se myös, että lämmittelykierroksen vauhti on pelaajan itse kontrolloitavasti, eikä niin että peli itsessään säätelee sen vauhdin. Niin kuin ainakin F1 Championship Editionissa oli.

Median osuus kyllä F12010:ssä petti, joten siihen haluaisin myös suurta parannusta. Oli aika kovat odotusarvot tämän suhteen, mutta niitä tämä osio ei kyllä lunastanut..

Ensimmäisiä kuvia odotellessa..
030906 | 190308
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #16 : 02.04.2011 14:06 »
jan0000 Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili cersh järjästelmä voisi tulla silaseksi peliin että sen saa halutesaan pois autosta nikuin readbull teki melbornessä
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #17 : 02.04.2011 14:36 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
cersh järjästelmä voisi tulla silaseksi peliin että sen saa halutesaan pois autosta nikuin readbull teki melbornessä

Ai KERS järjestelmä? Jos ymmärsin oikein niin Online peleissä myös saisi päättää onko KERS päällä vai pois.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #18 : 03.04.2011 13:59 »
jan0000 Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili
cersh järjästelmä voisi tulla silaseksi peliin että sen saa halutesaan pois autosta nikuin readbull teki melbornessä

Ai KERS järjestelmä? Jos ymmärsin oikein niin Online peleissä myös saisi päättää onko KERS päällä vai pois.

siis ei myös nettipelissä sais otettua sen myös pois nikuin autosta jos haluaa nirmaali pelin puolella :)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #19 : 08.04.2011 00:21 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW https://twitter.com/t4rg4/status/56090624562176000

Lainaus
Grass on tyres, in fact any pick-up on tyres damages performance now - in the 2011 game... Tyre Temps are almost complete for slicks too.

Hienoa! Steve jakaa näitä pikkutietoja mukavasti Twitterissä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #20 : 08.04.2011 09:17 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
https://twitter.com/t4rg4/status/56090624562176000

Lainaus
Grass on tyres, in fact any pick-up on tyres damages performance now - in the 2011 game... Tyre Temps are almost complete for slicks too.

Hienoa! Steve jakaa näitä pikkutietoja mukavasti Twitterissä.

Hehe  :lol: Odotan innolla ensimmäistä ''päiväkirjaa'' ja kuvia uusista autoista.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #21 : 15.04.2011 20:57 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Uusimmassa tweetissä:

Lainaus
Delighted with first impromptu run of a five-player Multiplayer race... wheels+pads. Very consistent, great car feeling, promising RE VO...

puhuttiin tosta RE VO:sta, joka siis ilmeisesti tarkoittaa Race Engineer Voice Over:ia, jota ilmeisesti ovat miehet nyt asentamassa onlineen. Hieno lisä kyllä, jännä nähdä vaan miten tekevät nimet, tai se miten muita online-pelaajia nimetään.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #22 : 15.04.2011 21:45 »
Player9 Vieras
Uusimmassa tweetissä:

Lainaus
Delighted with first impromptu run of a five-player Multiplayer race... wheels+pads. Very consistent, great car feeling, promising RE VO...

puhuttiin tosta RE VO:sta, joka siis ilmeisesti tarkoittaa Race Engineer Voice Over:ia, jota ilmeisesti ovat miehet nyt asentamassa onlineen. Hieno lisä kyllä, jännä nähdä vaan miten tekevät nimet, tai se miten muita online-pelaajia nimetään.
Ei taida tapahtua

Lainaus käyttäjältä: T4RG4 aka Steve
As mentioned via Twitter, and not wishing to break bad news, but the RE is available internally in debug mode to test trigger points. It was last year too...

We've a number of nifty 'tools' to test game features. I guess those attending as competition winners will get to see some of this.

tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #23 : 16.04.2011 12:48 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Siis mikä Revo?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #24 : 16.04.2011 12:54 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Siis mikä Revo?

Nonrunner jo selittikin tuossa: REVO on lyhenne termistä Race Engineer Voice Over, eli tarkoittaa pelin aikana kuuluvia kisainsinöörin höpinöitä ja ohjeita.

Sitä ei siis ilmeisesti ole tulossa F1 2011:n online-moodiin, sillä se on Codemastersilla käytössä siinä vain talon sisäistä testausta varten.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #25 : 16.04.2011 13:35 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Siis mikä Revo?

Nonrunner jo selittikin tuossa: REVO on lyhenne termistä Race Engineer Voice Over, eli tarkoittaa pelin aikana kuuluvia kisainsinöörin höpinöitä ja ohjeita.

Sitä ei siis ilmeisesti ole tulossa F1 2011:n online-moodiin, sillä se on Codemastersilla käytössä siinä vain talon sisäistä testausta varten.
Okei. Itse en ymmärtynyt ,että siinä tarkoitetaan kisainsinööriä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #26 : 04.05.2011 21:22 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW http://community.codemasters.com/forum/f1-2011-general-discussion-1403/463547-2011-race.html#post7050659

Steve Hoodin tarinointia moninpelitestistä.

Lainaus
The racing was so very close, very consistent and it's apparent to us all how much easier it is to get into a rhytym with the cars in the 2011 game. Last year I felt the race was a little manic, it was a little too easier to make small mistakes which cost significant amounts of time. Now you're able to quickly get into the groove and put your thinking cap on.

2011-pelissä on siis helpotettu ajorytmiin pääsemistä. Tästä nyt nousi vähän pelkoa, ettei ajamisesta tehtäisi kuitenkaan liian helppoa. Keskittymistä sen täytyy vaatia.


Hymyssä suin luin myös Steven "pitkissä kisoissa täytyy toden teolla miettiä jotta voittaa" kommentin. Toivottavasti uudet säännöt siirtyvät myös pelimuotoon hyvin.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #27 : 04.05.2011 21:42 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hymyssä suin luin myös Steven "pitkissä kisoissa täytyy toden teolla miettiä jotta voittaa" kommentin. Toivottavasti uudet säännöt siirtyvät myös pelimuotoon hyvin.
Esim. Webberin ja Hamiltonin taktiikat Kiinassa onnistuivat ja Vettelin taktiikka ei. Eli 1 ja 2 pysähdyken taktiikka ei pelissä toimisi aina ja joskus sitten taas toimisi. Olisi online kisoissakin mukavaa nähdä erillaisia taktiikoita, ettei se olisi pelkää hullua vääntöä. Renkaiden säästämisen vaikutusta suuremmaksi ja myös kovalla ajotyylillä rengas kuluisi nopeampaa. Pieniä eroja pelaajien välillä on humattu jo F1 2010:ssä, mutta erot ei ole kovin suuria.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #28 : 09.05.2011 09:06 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Onkos ensimmäisen Developer Diaryn ilmestymisestä mitään tarkkaa päivämäärää annettu?
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #29 : 09.05.2011 10:20 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Onkos ensimmäisen Developer Diaryn ilmestymisestä mitään tarkkaa päivämäärää annettu?

Ei ole. Näyttää siltä, ettei tule ilmestymään toukokuussa vielä.

Codemasters kasaa varmaan tällä hetkellä E3:lla pelattavaa versiota. Kuukauden sisään siis saamme varmasti enemmän tietoa ja ensimmäisiä videoitakin 2011-painoksesta. E3-messujen jälkeen varmaan sitten alkaa kehittäjävideoita tipahdella tiuhaan tahtiin.

Toki pian on se tapahtuma, jossa videokilpailun voittajat pääsevät Codemastersin studioille pelaamaan peliä. Mutta saavatko ottaa kuvia ja videoita, on toinen juttu. Kokemuksia saa ainakin kuulla. Se tapahtuma käsittääkseni on tarkoitus pitää toukokuun aikana.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines