Moro taas teille pitkän tauon jälkeen! Ollut ongelmia netin kanssa kauan, mutta nyt on saatu kaikki taas pelittämään. Pitkästä aikaa pääsin ajamaan onlineenki formulaa.
Mutta itse aiheesta: itseäni ei kovin kiinnosta tämä 2011, oon innostunut uudestaan pelaamaan 2010:n uraa, aloitin joku aika sitten alusta ja nyt menossa 3. kausi ja autona McLaren. Muistan miten tätä 2010:ä tuli teidän kanssa odotettua, siinä oli sitä kunnon odotuksen tunnelmaa, vaikka peli lievä pettymys olikin
Tulee varmaan jossain välissä kuitenkin hommattua tuo 2011, luen kuitenkin arvosteluja ja muiden mielipiteitä siitä, ennen ku ostan sen. Vielä riittää tekemistä tässä 2010:ssäkin. Täytyy sanoa, että oon kyllä hiukan epäileväinen tämän suhteen. Kyllähän kymppiäkin hehkutettiin ja ylistettiin maasta taivaisiin. Eihän se huono kyllä ollut, mutta paljon jäi parantamisen varaa. Kuulostaa silti aika hyvältä ennakkotietojen perusteella. Kunhan vaan saisivat edes sen turva-auton mukaan. Mukava kuulla, että siinä voi itsellekkin tulla teknisiä ongelmia, tuo lisää jännitystä kisoihin. Toivottavasti tallipäällikkö on tehty järkevästi, että talli ei ala haukkumaan huonosta suorituksesta, jos keskeyttää tekniseen vikaan kuten 2006:ssa taisi olla. Mielenkiinnolla odottelen kyllä peliä.
tuleeko tähän peliin testi kuljetajan paikaa ura tilassa?
olisi kiva jos tulisi pikku lisä f1 pelin realistisuuteen