Epi suositteli jo rattia toisessa aiheessa joten kiitos hänelle vielä kerran.
Olihan siina TeamVVV videoissa KERS käytössä ja hän ajoi ratilla, niin mielenkiintoista miten se soveltuu itse peliin. Uskoisin, että kartassa on esim. sininen alue tai vastaava. Harjoituksissa urassa kisainsinööri kertoo paikat? Ken tietää tässä vaiheessa, viime vuonna CM ei tehnyt vahinkomallinnus videota, mutta IGN teki. Jos/kun turva-auto tulee, AI kolaroi enemmän? Ja romua tulee helpommin? Tuskin ne varsinaista kolari videoo tekee...
Ah, no en tarkoittanutkaan varsinaista kolari videota, vaan videota jossa näytetään myös ohimennen vaurimallennusta.
Ja tosta videosta heräsikin mielenkiiintoi KERS:in ja ratin nappuloihin, sillä (jos nyt puhumme samasta videosta) napin painaminen oli niin vaikean näköistä.
Itse tässä olen sovitellut peukaloitani ratin ylänapeille ja kuten aikasemmin sanoin niin kylläne sinne saa menemään ja tottumis kysymyshän se varmasti on.
Kenties DRS:n voi laittaa ns. automaattiseksi, että peliavittaa kuljettajaa avaamalla sen kun on tarpeeksi lähellä. No en tiedä onko tässä mitään iloa... Vähän samantyylinen kuin oikeastikkin eli vilkku DRS tjsp. olisi varmaan ihan toimiva.
Sitten vielä toi turva-auto ja AI:n kolarit vähän pistävät hirvittämään bugien osalta. Kunhan ei kävis silleen, että lähes joka kilpailussa Bernd Mayländer pääsee kaasuttamaan radalle.
On muuten jännä, että Nokian uudet puhelimet vuotavat maailmalle jo ennen julkistusta jne. , mutta tuo turva-auto salaisuus on pystytytty pitämään salassa. Jossain on siis onnistuttu?