''Sisu means big balls! It's like saying no matter how many times you fall down, you will keep getting up'' -Mikko Hirvonen
tallennettu
Max out
Jäsen
Viestejä: 421
Basaaripisteet: 0
Huomasin tossa alemmassa videossa, että KERS täyttyy uudelleen vasta kierroksen lopussa eikä siiloin kun jarrutetaan (niin kuin oikeasti)
Harmi jos tämmöinen myös lopullisessa versiossa
Pöh?
Kyllähän oikeassakin elämässä ajaja saa uudet Kerssit kierroksen alettua, eikä silloin kun jarrutetaan. Jarrutuksissa sitä energiaa kerätään Kerssiin, mutta vaikka kuinka paljon jarruttelisit, saat silti vain sen 6.6 sekuntia Kerssiä käytettäväksi per kierros.
Ahaa.
Sori taisin olla väärässä. Asia siis kunnossa
PSN: Max_out_ | Playstation 3 320GB |
tallennettu
Pans91
F1 on parasta, lätkä tulee perässä!
Jäsen
Viestejä: 147
Basaaripisteet: 0
Jos sen olisi tehnyt oikomatta mutkia, gameplayhyn olisi tuskin tullut yhtään eroa.
Paitsi siinä tapauksessa jos ei käytä Kersiä. Kun sitä kerääntyy liikaa, ainakin Kovalaisen mukaan jarrut menee lukkoon ja tuntuu että auto vaan puskee eteenpäin kun jarruttaa. Eipä sittten oikeastaan muuta...
..paitsi jos saa älynväläyksen ja ei jarruta yhtään.
jo kovalaisen kommentti vuosimallia 2009, jolloin KERS oli vielä ensitekijöissään.. Kyllä sekin on mennyt niin paljon eteenpäin kehityksessä, että tuskin toistuu enää.
''Sisu means big balls! It's like saying no matter how many times you fall down, you will keep getting up'' -Mikko Hirvonen
tallennettu
Pans91
F1 on parasta, lätkä tulee perässä!
Jäsen
Viestejä: 147
Basaaripisteet: 0
Jos sen olisi tehnyt oikomatta mutkia, gameplayhyn olisi tuskin tullut yhtään eroa.
Paitsi siinä tapauksessa jos ei käytä Kersiä. Kun sitä kerääntyy liikaa, ainakin Kovalaisen mukaan jarrut menee lukkoon ja tuntuu että auto vaan puskee eteenpäin kun jarruttaa. Eipä sittten oikeastaan muuta...
..paitsi jos saa älynväläyksen ja ei jarruta yhtään.
jo kovalaisen kommentti vuosimallia 2009, jolloin KERS oli vielä ensitekijöissään.. Kyllä sekin on mennyt niin paljon eteenpäin kehityksessä, että tuskin toistuu enää.
Kovalaisen kommenteista en tiedä, mutta onhan tälläkin kaudella monesti sanottu, että jos KERSä ei käytä niin tulee suuria vaikeuksia. Vaikka KERS on kehittynyt niin kyllä tommonen ongelma säilyy.
Tuosta mitä tulee CMn oikaisemisessa niin ei tuolla ole mitään väliä. Mitä me tiedämme kisan aikana siitä jos KERS latautuu jarrutuksissa. Kisaa ei voi viedä jarruttamatta läpi ellei sitten halua pelleillä. Miksi pitäisi satsata aikaa ja rahaa tuommoiseen turhaan kehitykseen?
ainut joka siitä on puhunut on maikkarin selostajakaksikko mutta joo.. Mut tosiaan, aika sama onko KERS ''real kers'' vai vähän vaatimattomampi Tarkoitus sillä on joka tapauksessa sama kuin oikeassa elämässä
« Viimeksi muokattu: 30.08.2011 18:35 kirjoittanut Pans91 »
''Sisu means big balls! It's like saying no matter how many times you fall down, you will keep getting up'' -Mikko Hirvonen
tallennettu
IceCold
Jäsen
Viestejä: 1 717
Basaaripisteet: 1
http://www.oxm.co.uk/32878/news/f1-2011-review-9/10-in-the-new-oxm/
OXM antoi F1 2011...
EDIT
Tuossa ei ole koko arvostelua, koska se ilmestyy sitten OXM lehdessä
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Pans91
F1 on parasta, lätkä tulee perässä!
Jäsen
Viestejä: 147
Basaaripisteet: 0
Kovalaisen kommenteista en tiedä, mutta onhan tälläkin kaudella monesti sanottu, että jos KERSä ei käytä niin tulee suuria vaikeuksia. Vaikka KERS on kehittynyt niin kyllä tommonen ongelma
Tuosta mitä tulee CMn oikaisemisessa niin ei tuolla ole mitään väliä. Mitä me tiedämme kisan aikana siitä jos KERS latautuu jarrutuksissa. Kisaa ei voi viedä jarruttamatta läpi ellei sitten halua pelleillä. Miksi pitäisi satsata aikaa ja rahaa tuommoiseen turhaan kehitykseen?
ainut joka siitä on puhunut on maikkarin selostajakaksikko
mutta joo.. Mut tosiaan, aika sama onko KERS ''real kers'' vai vähän vaatimattomampi
Tarkoitus sillä on joka tapauksessa sama kuin oikeassa elämässä
Ja selostajatko eivät tietäisi? Veikkaampa, että heillä on paljon enemmän tietoa kuin meillä.
Tietysti olisihan peliin voitu tehdä sellainen, että jos vaikka KERSä ei käytetä vaikka 10? kierrokseen niin auto alkaisi puskea
kyllä mä itse enemmän formuloista tiedän(valitettavasti) kuin maikkarin sekoi...selostajat niin paljon menee myös juttu ohi aiheestakin, että ei pysy kärryillä. Parempi siis itse lukea, seurata ja muutenkin katsoa tarkkaan Formula aiheita, ennen kuin uskoo mitä tahansa selostajien lausuntoja.. Olihan spassakin hetken aikaa renkaat ''sadekelin rengas sininen, ja välikelin punainen'', ja kauden alussa ''keltainen kova ja valkoinen pehmeä''... Ennen kuin tästä selostajatiimille mainitsin Facebookin kautta. Joka tapauksessa KERS oli 2009 niin uusi juttu, että sitä ei kovin paljoa oltu ehditty testattua. Nyt se on aivan eri kapistus, ja kyllä tiimit ovat sitä sen verran paremmaksi saaneet, ettei se nykyautossa kyllä paljoa vaikuta, on se sitten täynnä, tai ei.
Kelpasko vastaus, vai kaipaatko lisää?
''Sisu means big balls! It's like saying no matter how many times you fall down, you will keep getting up'' -Mikko Hirvonen
tallennettu
Max out
Jäsen
Viestejä: 421
Basaaripisteet: 0
@AndyGray_ are there any news about the dev diarys? will there be two more till the release?
@667Simon667 yes 2 more. Hopefully one next week
Kaksi dev diarya ennen julkaisua tulossa, ja toinen niistä toivottavasti ensi viikolla.
Aika kiirettä pitää, jos meinaavat vielä Kaksi dev diaryä tehdä.
Aikaahan on vain 22 päivää.
PSN: Max_out_ | Playstation 3 320GB |
tallennettu