Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: 1 ... 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 ... 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 421603 kertaa)
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1440 : 29.09.2011 11:22 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Twitteristä selviää, että tällä hetkellä Codemasters on ottanut bugit tutkittavakseen ja yrittää toisintaa niitä studio-olosuhteissa. Patchilla ei vielä ole julkaisuikkunaa.

Plus tämä Steven twiitti:

Lainaus
And yes, PS3 owners that have messaged me, I hear you. Just give us a bit of time to get back into the office, you are not forgotten.


Saisipa PS3-versiosta patchilla X360-version tasoisen plus bugit hiottua. Se osoittaisi, että todellakin välittävät asiakkaistaan.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1441 : 29.09.2011 11:29 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Tekeekö tuolla pit assistantilla mitään?? Itsellä se on offilla ja saa ajaa täysillä varikolle ja silti hidastaa automaattisesti eikä limiteriä tartte käyttää. Sama ruutuun tullessa. ei tarvi hidastaa tai kääntää rattia itse. Tuli vain mieleen. Miinusta siitä, että nyt ei ole oikeastaan varikolle ajamisessa mitään haastetta.  :(
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1442 : 29.09.2011 11:33 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Tekeekö tuolla pit assistantilla mitään?? Itsellä se on offilla ja saa ajaa täysillä varikolle ja silti hidastaa automaattisesti eikä limiteriä tartte käyttää. Sama ruutuun tullessa. ei tarvi hidastaa tai kääntää rattia itse. Tuli vain mieleen. Miinusta siitä, että nyt ei ole oikeastaan varikolle ajamisessa mitään haastetta.  :(

Pit assistant auttaa vain varikon ulostuloissa. Jos se on päällä, niin ei esimerkiksi tarvitse ajaa sitä Abu Dhabin ahdasta sillan alla kulkevaa ulostuloa itse, vaan se hoituu automaattisesti 2010:n malliin. Myönnän, että vedin siinä siiven palasiksi kun ensimmäistä kertaa tulin siellä varikolta pikakisassa.  ;D
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1443 : 29.09.2011 11:36 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tekeekö tuolla pit assistantilla mitään?? Itsellä se on offilla ja saa ajaa täysillä varikolle ja silti hidastaa automaattisesti eikä limiteriä tartte käyttää. Sama ruutuun tullessa. ei tarvi hidastaa tai kääntää rattia itse. Tuli vain mieleen. Miinusta siitä, että nyt ei ole oikeastaan varikolle ajamisessa mitään haastetta.  :(

Pit assistant auttaa vain varikon ulostuloissa. Jos se on päällä, niin ei esimerkiksi tarvitse ajaa sitä Abu Dhabin ahdasta sillan alla kulkevaa ulostuloa itse, vaan se hoituu automaattisesti 2010:n malliin. Myönnän, että vedin siinä siiven palasiksi kun ensimmäistä kertaa tulin siellä varikolta pikakisassa.  ;D
Jaa, enpäs tiennytkään tuota, tähän mennessä ulostulot ovat olleet lähes suoria niin ei sitä ole huomannut  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1444 : 29.09.2011 14:11 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili
Twitteristä selviää, että tällä hetkellä Codemasters on ottanut bugit tutkittavakseen ja yrittää toisintaa niitä studio-olosuhteissa. Patchilla ei vielä ole julkaisuikkunaa.

Plus tämä Steven twiitti:

Lainaus
And yes, PS3 owners that have messaged me, I hear you. Just give us a bit of time to get back into the office, you are not forgotten.


Saisipa PS3-versiosta patchilla X360-version tasoisen plus bugit hiottua. Se osoittaisi, että todellakin välittävät asiakkaistaan.


Jos päivitystilanne kiinnostaa niin kannattaa ottaa seurantaan codemastersin foorumilla oleva Patch Status Thread (päivitetty viimeksi 28.9.2011)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1445 : 29.09.2011 14:22 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tekeekö tuolla pit assistantilla mitään?? Itsellä se on offilla ja saa ajaa täysillä varikolle ja silti hidastaa automaattisesti eikä limiteriä tartte käyttää. Sama ruutuun tullessa. ei tarvi hidastaa tai kääntää rattia itse. Tuli vain mieleen. Miinusta siitä, että nyt ei ole oikeastaan varikolle ajamisessa mitään haastetta.  :(

Pit assistant auttaa vain varikon ulostuloissa. Jos se on päällä, niin ei esimerkiksi tarvitse ajaa sitä Abu Dhabin ahdasta sillan alla kulkevaa ulostuloa itse, vaan se hoituu automaattisesti 2010:n malliin. Myönnän, että vedin siinä siiven palasiksi kun ensimmäistä kertaa tulin siellä varikolta pikakisassa.  ;D

Kun ajoin 50% kisaviikinlopun Abu Dhabissa niin pidin kaasun pohjassa varikon ulostulossa ja ajatelin että peli kääntää itse tunneliin mutta auto menikin suoraan ja muutu ghostiks ja hyppäs takas radalle ja meni automaatisesti tunnelin läpi.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1446 : 29.09.2011 15:30 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili No nyt on takana Turkin ja Espanjan Gp:t. Turkissa lähtöruutuni oli tuttu 19 (ajan HRT:llä AI professional pituus 20%) Lähdössä nousin sijalle 9. Button Pisti painetta takaa ja Eteenpäin ero kasvoi ja aloin keskittyä Buttoniin. Sain pideltyä Buttonia kieroksen 3 DRS alueelle saakka kunnes en voinut ohitukselle enää mitään.
Seuraavana perässäni oli Schumi. Schumi pysyi takanani ja tuli perääsäni varikolle samaan aikaan. Varikolta ulos tulin sijalla 14 ja lähdin Schumia peitellen jatkamaan taivalta. Muiden varikkokäyntien takia nousin 10:ksi. Sitten huomasin Buttonin porhaltavan varikolta ja nousin tämän ohi Button ei kauaa perässäni viihtynyt vaan DRS alueella Button ohitti minut taas Kisa loppussa olin lopulta 10:s ja sain toisen pisteeni :)
Hrt oli kyllä aika karsea ajettava Turkin kasimutkassa.

Sitten Espanja. Lähtöruutu 19 ja vettä tulee. Ensimmäisten mutkien jälkeen sija 11 Heidfeldin perässä. Yritän ohittaa, mutta Osun vähä Heidfeldiin ja auto ajautuu poikittain. Saan nopeasti taas autoni vauhtiin sijalla 12 Buemi hiillostaa perässä ja pienen virheeni johdosta hän pääsee ohi. Seuraavana perässä Heidfeld Häntä saan pideltyä kierrokselle 10 asti ja sitten perääni nousee kierrokseksi Di Resta. Sen jälkeen perääni nousee Maldonado. Viimeisellä kierroksella hän nousee rinnalleni ja osun häneen. Pyörähdän ja sija on 18 ja sinne jäänkin kun ylitän maalilinjan.

Ketuttaa nuo objectivet. Turkissa minun piti olla aikaajon 17 ja kisan 15 Espanjassa 15 ja 13  :o Miten minä Hispanjalla pääsen aika ajoissa korkeammalle, kuin nyt olen ? :???:
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1447 : 29.09.2011 15:47 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Minullakin ottaa päähän, pitää olla top 7 Montrealin aika-ajoissa ja top 5 kilpailussa, kun alla on Williams, pitäisi voittaa mm. Lotus-Renault, Mercedes, ei ole mahdollista. Barrichellokaan ei pysty samoihin vaan jää taakseni.

EDIT

Tietääkö kukaan ,että jos saa 50 Rank netissä, niin onko mahdollista, että se voi tippua.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1448 : 29.09.2011 16:59 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Eteen tuli todellinen aukko sivistyksessä: nimittäin Ison-Britannian GP. Rataa en oppinut yhtään, taistelin Force Indialla Lotuksen, Virginin ja HRT:n kanssa aika-ajoissa ja onnistuin puristamaan sijalle 18, mutta Q2:sta jäin puolitoista sekuntia. Kisassa ei mennyt sen paremmin, vain spinnasin kun yritin roikkua kynsin hampain Williamsien perässä ja onnistuin siinä 5 kierrosta. Sitten siis spinnasin ja kisa oli siinä kun osuin rengasvalliin  :/

Puolet kaudesta mennyt ja olen 11:sta pisteissä ja 20 pinnaa kerätty. Tavoitteissa pysytty ihan kohtuuhyvin.
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1449 : 29.09.2011 17:10 »
Lapinpoika Kulje kautta Kittilän! Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eteen tuli todellinen aukko sivistyksessä: nimittäin Ison-Britannian GP. Rataa en oppinut yhtään, taistelin Force Indialla Lotuksen, Virginin ja HRT:n kanssa aika-ajoissa ja onnistuin puristamaan sijalle 18, mutta Q2:sta jäin puolitoista sekuntia. Kisassa ei mennyt sen paremmin, vain spinnasin kun yritin roikkua kynsin hampain Williamsien perässä ja onnistuin siinä 5 kierrosta. Sitten siis spinnasin ja kisa oli siinä kun osuin rengasvalliin  :/

Puolet kaudesta mennyt ja olen 11:sta pisteissä ja 20 pinnaa kerätty. Tavoitteissa pysytty ihan kohtuuhyvin.

Pyörähditkö kuinka lujaa rengasvalliin? Jos pyörähdyksestäkin hajoaa auto keskeytyskuntoon, niin sehän on vain hyvä asia!
Nokia E7-00     Playstation 3 320GB
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1450 : 29.09.2011 17:21 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eteen tuli todellinen aukko sivistyksessä: nimittäin Ison-Britannian GP. Rataa en oppinut yhtään, taistelin Force Indialla Lotuksen, Virginin ja HRT:n kanssa aika-ajoissa ja onnistuin puristamaan sijalle 18, mutta Q2:sta jäin puolitoista sekuntia. Kisassa ei mennyt sen paremmin, vain spinnasin kun yritin roikkua kynsin hampain Williamsien perässä ja onnistuin siinä 5 kierrosta. Sitten siis spinnasin ja kisa oli siinä kun osuin rengasvalliin  :/

Puolet kaudesta mennyt ja olen 11:sta pisteissä ja 20 pinnaa kerätty. Tavoitteissa pysytty ihan kohtuuhyvin.

Pyörähditkö kuinka lujaa rengasvalliin? Jos pyörähdyksestäkin hajoaa auto keskeytyskuntoon, niin sehän on vain hyvä asia!
No vauhtia oli reippaasti yli 250 km/h ja loiva mutka jonka vedin aikalailla kaasu pohjassa ja perä heitti alta ja pyörähdin ja nokka edellä rengasvalliin. Ei radalta valliin ollut kuitenkaan pitkä matka. 
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1451 : 29.09.2011 17:27 »
Lapinpoika Kulje kautta Kittilän! Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili Jaa... :(  Luulin, että se olisi ollut vain 100 km/h... :( :( :( Autot ovat liian kestäviä! Missä se parannus viime vuoteen on?
Nokia E7-00     Playstation 3 320GB
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1452 : 29.09.2011 17:38 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla on autot menneet parikin kertaa lunastus kuntoon. Harjoituksissa tosin vain. Koin rysähdys seinään on reilut 300km/h, en muista kuinka kävi. Veikaisin että oli Montrealin harkoissa tuo. Kolmella pyörällä ei oikein jarruttanut enää. Varmuudella kova vauhtisin törmäys mistä auto ei kärsinyt kuin etusiiven irtoamisen verran kävi turkissa, pyöreesti 270km/h. Tosin se oli viistosti seinään, ja se vauhti millä meni seinää kohti oli hyvin pieni. DRS auki ja lähtee lapasesta niin silloin mennään ja kovaa. Tosin aika helpolla sen saa pidettyä poissa seiniltä. Ja vahingot realistisena, taisi olla jo Turkissa. Barcelonassa oli ainakin.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1453 : 29.09.2011 21:05 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Jaahas, ehkä ei sittenkää oteta AI:ta PLF1 mukaan, ne ajaa perään ja saa niistä joko -5 XP tai penaltya. Mennyt pari kisaa tässä pilalle, kiitos Alguersuarin, Alonson, Schumacherin ja Vettelin  :/

EDIT

Onlinessa ajettu kisat mennyt vikaan AI:n takia. Nyt meni sitten Singaporen gp:n kiitos Buemin. Tulee kylkeen ja hirveä sekamelska. -10XP siinä rytäkässä, kun en muuttunut haamuksi. Sitten Maldovanalla on etusiipi rikki ja matelee siinä, kun mummot konsanaan ja ajan tietenkin häntä perään, taas Collision: Lost 5 XP. Herätkää CM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hirveä trollaus firma tämä Codemasters.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1454 : 29.09.2011 21:16 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Nyt on hymy herkässä: Monaco meni todella hienosti! Aika-ajoissa sain hilattua Lotuksen Q2:een ja siellä lopullinen sijoitus kovemmalla rengasseoksella ajettuna peräti 13:sta!

Lähdössä nousin sijalle 8, mutta oikaisin ensimmäistä mutkaa liikaa ja sain läpiajorangaistuksen. Sen kävin kärsimässä kierroksella 3, jonka seurauksena tipuin sijalle 19.

Vauhtini oli tuonkin jälkeen oikein hyvää ja parhaimmillaan ajoin sijalla 14. Se ei kuitenkaan kestänyt loppuun asti, sillä maaliin tulin 18. sijalla. Maldonado jäi kuitenkin ajamalla taakse, josta täytyy olla todella tyytyväinen. Lopputuloksena tallin vaatima sijoitus tuli ensimmäistä kertaa nyt kilpailussakin täyteen! Maalilinjan ylitettyäni hymyilin kuin hangonkeksi. Tästä saa loppukautta ajatellen taas uutta energiaa.

Monaco on kyllä sellaista herkkua että alta pois. 78 kierrosta ohjaamosta vedettynä; F1 2011 parhaimmillaan.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1455 : 29.09.2011 21:22 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jaahas, ehkä ei sittenkää oteta AI:ta PLF1 mukaan, ne ajaa perään ja saa niistä joko -5 XP tai penaltya. Mennyt pari kisaa tässä pilalle, kiitos Alguersuarin, Alonson, Schumacherin ja Vettelin  :/

EDIT

Onlinessa ajettu kisat mennyt vikaan AI:n takia. Nyt meni sitten Singaporen gp:n kiitos Buemin. Tulee kylkeen ja hirveä sekamelska. -10XP siinä rytäkässä, kun en muuttunut haamuksi. Sitten Maldovanalla on etusiipi rikki ja matelee siinä, kun mummot konsanaan ja ajan tietenkin häntä perään, taas Collision: Lost 5 XP. Herätkää CM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hirveä trollaus firma tämä Codemasters.
Sen jälkeen kun ajaa puhtaan kierroksen niin saa +5XP, eli yleensä ne saa sitten takaisin. Aloitin uran pelaamisen tänään ja Fissichella palasi ForceIndian rattiin Australiassa  :lol:. Sadekelillä AI ovat paljon parempia kuin edellisessä pelissä, Kiinan sateisessa aika-ajossa joutui ajamaan ihan tosissaan.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1456 : 29.09.2011 22:37 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Barcelonassa ekan kerran Qkakkosessa! Sija 15. Pesin Sutilin ekaa kertaa aika-ajoissa  :P
Kisan alussa vauhti oli todella hyvää ja olin huomattavasti nopeampi kuin "ylemmän keskiluokan tallit" (Sauber/Toro Rosso) ja pysyin hyvin "alemman raskassarjan" (Renault/Mercedes) perässä. Itse asiassa olin todella pitkää Petrovin, Schumin ja Heidfeldin jonossa. Alla oli Prime-renkaat joten pystyin pysymään pidemmän aikaa radalla kuin he. Varikolta pehmeät alle ja muut jonossa olleet olivat kovilla. Sain heidät taas kiinni. Schumi ja Petrov jopa kolaroivat hieman. Sitten vikalla stintilla uudet pehmeät ja erot olivat jo venähtäneet. Olin yhdeksäntenä ja yritin ajaa Schumia kiinni. Heidfeld oli perässä 10. Pehmeät renkaat kuitenkin alkoivat sulaa alta ja luistelin viimeiset kolme kierrosta hiki hatussa. Lopahdin sijalle 13.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1457 : 29.09.2011 22:56 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Tuli otettua Montrealin harjoituksissa kärkiaika  :rollaus:

Aikahan syntyi tietenkin Super-Pehmeillä renkailla, bensa ihan lopussa ja Mix 3 moottoriasetus, mutta renkaat olivat 70-50% luokkaa, en usko kuitenkaan mitään paalupaikkaa aika-ajoissa.

EDIT

Näin Alonso Paddocilla ja hän käveli tietty Williamsin alueen läpi ja häntä haastatteli kaljupäinen ihminen, espanialainen haastattelia? Alonso heilutteli käsiä sen verran ettei ollut ihan tyytyväinen, nyt Conanin pariin.  :lol: :lol:
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1458 : 30.09.2011 02:34 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Noniin toinen 12. sija Montrealissa, edellinenhän siis Istanbulissa. Kun istanbulissa piti vain pidätellä takana tulevia, niin tässä sai ajaa ihan kunnon kisaa. Suunnilleen samoja kierrosaikoja B-luokan autojen kanssa jokaisella kierroksella, jopa molemmat Mercedesit jäivät taakse, kun eivät jostain syystä osaa ajaa Montrealin viimeistä shikaania. Liukastelivat ja jopa spinnasit siinä pari kertaa. Näyttäisi joo siltä että AI kaikista helpoin tähän asti juuri tuolla Montrealin radalla.

Aika-ajot ovat olleet itselle hyvin vaikeita tähänastisen uran aikana 2/7 aika-ajosta on mennyt tallin antamien tavoitteiden mukaan, kun taas kisoista 6/7 mennyt tavoitteen yläpuolelle. Onko muilla sama juttu, että aika-ajossa sijoitus tahtoo aina olla tuo 18-19 (jos alla Lotus)?


« Viimeksi muokattu: 30.09.2011 02:41 kirjoittanut jjani »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1459 : 30.09.2011 10:19 »
RacingGames ps3 Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili Minä ainakin olen ollut joka kerta 19. (Australia, Malesia ja Kiina).

Tosin Kiinassa olisin voinut olla 18. jos olisin onnistunut viimeisellä sektorilla edes hieman paremmin. 2 sektorin jälkeen oli tulossa 0,8xx sekunnin parannus, mutta onnistuin möhlimään sen ja kierroksen lopussa parannusta tuli ainoastaan 0,105 s. Trulli oli 18. ja jäin hänestä vain 0,02x tai 0,04x sekuntia (en muista kumpi).

Lotuksella ja expertillähän siis mennään.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1460 : 30.09.2011 12:01 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Räjähti ensimmäistä kertaa pelissä sitten moottori , HRT Valenciassa.

Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1461 : 30.09.2011 15:39 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili
Räjähti ensimmäistä kertaa pelissä sitten moottori , HRT Valenciassa.



Itseä vähän epäilyttää noiden moottorien kestävyys, kaikkia käyttänyt ja yhdessäkään ei ole kulutusta muutamaa prosenttia enempää. Kuinka paljon niitä saa oikein rääkätä ennen kuin alkavat hajoamaan.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1462 : 30.09.2011 16:09 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili
Räjähti ensimmäistä kertaa pelissä sitten moottori , HRT Valenciassa.

Itseä vähän epäilyttää noiden moottorien kestävyys, kaikkia käyttänyt ja yhdessäkään ei ole kulutusta muutamaa prosenttia enempää. Kuinka paljon niitä saa oikein rääkätä ennen kuin alkavat hajoamaan.
Manuaalivaihteet ja ykkösvaihteella kymmen kierrosta Spata ympäri, niin luulisi hajoavan  :lol:


« Viimeksi muokattu: 30.09.2011 18:27 kirjoittanut Riepu »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1463 : 30.09.2011 16:16 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Nyt hajosi jarrut, olivat punaisena siinä auton kunto kohdassa ja joka kerta ,kun jarrutti, tuntui ,kuin olisi jarrut räjähtänyt.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1464 : 30.09.2011 17:51 »
Pans91 F1 on parasta, lätkä tulee perässä! Jäsen Viestejä: 147 Basaaripisteet: 0 Profiili
Räjähti ensimmäistä kertaa pelissä sitten moottori , HRT Valenciassa.


Itseä vähän epäilyttää noiden moottorien kestävyys, kaikkia käyttänyt ja yhdessäkään ei ole kulutusta muutamaa prosenttia enempää. Kuinka paljon niitä saa oikein rääkätä ennen kuin alkavat hajoamaan.
Manuaalivaihteet ja ykkösvaihteella kymmen kierrosta Spata ympäri, niin luulisi hajoavan  :lol:
no eihän ne oikeassakaan elämässä enää hajoa. Kyllä sen verran luotettavuus mennyt eteenpäin moottoreiden suhteen.


« Viimeksi muokattu: 30.09.2011 18:27 kirjoittanut Riepu »
''Sisu means big balls! It's like saying no matter how many times you fall down, you will keep getting up'' -Mikko Hirvonen
tallennettu
Re: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1465 : 30.09.2011 18:26 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Nettipelisuunnittelut siirretty Peliseurassa olevaan pelin Online-ketjuun.

Muistakaa myös, että noita lainauksia pystyy ja kannattaakin sitten karsia. Turha esimerkiksi lainata samaa videopätkää joka vastaukseen.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1466 : 30.09.2011 18:41 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Adu dhabissa tuli aika-ajossa mielenkiintoinen tuloslista.

1. Webber 1,35,976
2. Minä + 1.138 sek
3 Hamilton + 7,650 sek
4.Alonso + 8,391 sek
jne

Ai legendillä ja aika-ajot ajettiin kokonaan kuivissa oloissa. Mistähän johtuu että Hamilton ja muut jäi noin paljon ?
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1467 : 30.09.2011 18:51 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Jeee, ensimmäinen pistesija Lotuksella legendillä. Sija 8. Valenciassa, kiitos AI:n joka ei osaa ohittaa ;D Kuten kierrosajat kertovat niin kyllä AI osaa ajaa legendillä, mutta ohittaminen on sitten ihan eri asia..

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1468 : 30.09.2011 19:40 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Eprham, minä ja jjani käyttää Kimi Raikkonen nimeä  ;D

Taitaa olla suosittu, kun ei F-1 ajele.

Lainaus
Nettipelisuunnittelut siirretty Peliseurassa olevaan pelin Online-ketjuun

Fiksusti tehty, oikeastaan siellähän nämä F1 netti jutut pitää tehdä.  ;)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1469 : 30.09.2011 20:31 »
Marq91 Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Hei voisko joku neuvoa että onko tässä pelissä erikseen jossain asetus jolla Turva-Auton saa pois tai päälle? En löydä mitään Game Settingsejä ja auton Damagekin näyttää vähän siltä ettei se ole oikeen realistinen.Ps3 versiona siis pelaan.Apuja kiitos =)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines