Tietääkö kukaan kuinka pitkälle kautta sopimuksia oikeen tulee? Monzaan asti on tullut kaksi sopimusta Lotukselta ja Virginiltä.. Virginin sopimukseen pitäisi vastata pariin kisaan mennessä, kun en Lotuksella jaksa kahta kautta peräkkäin ajaa. Eli kannattaako tuo sopimus hyväksyä vai tuleeko sieltä enää uusia? Rival on Di Resta, joka on n. 10 pistettä edellä, jota en tule ohittamaan eli turha odotella sopimusta ainakaan sieltä suunnalta.
Toiseksi, saako sen nuolen pois, joka näyttää mistä suunnasta ohitetaan?
Muistaakseni sain nuo sanomasi tarjoukset ja vielä HRT:ltäkin, joku 3 kisaa ennen loppua. Sitä en tiedä, että jos olisin vaihtanut tallia niin olisinko taistellut sijoista 19-24.
Sillä päätin jatkaa lotuksella niin nyt lotuksella pääsee Q2 ja Q2:ssa sijoille noin 13-17. Kisassa talli asettaa tavoitteeksi yleensä 10. sijan.
E: Ja sen verran, että auto on todella kehittynyt kun Trullikin ajelee Q2 Melbournessa jopa nopeammin kuin minä. Melbournessa mielestäni kierros oli lähestulkooon täydellinen ja silti jäin Trullille jonkun 0,2 sec.