Pienen pelailun jälkeen seuraavia havaintoja pelistä.
- AI parempi ja aggresiivisempi, paitsi satella
- startti realistisempi
- nurmikko ja hiekka hidastaa auton vauhdin
- kun ajaa hieman leveäksi niin ei tuu heti varoitusta oikaisemisesta
- urassa kisa kohtainen tavoite eli aika-ajon perusteella tavoite kisaan, ei sama tavoite joka kisassa.
Aloitin uran ja valitsin Toro Rosson
Australia: (lähtöruutu 20.) ja kisassa keskeytys
Malesia: (lähtöruutu 5.) Kisa alkoi sateessa ja kaikki menivät varikolle heti, vain minä jatkoin radalla. Sade loippui 3-4 kierroksen jälkeen ja rata kuivui. Lopulta voitin kisan, 2. Kobayashi , 3. Grosjean
Kiina: (lähtöruutu 1.) ja kisan voitto
Olis kiva tietää mikä vaikeustaso oli.
Niimpä. Jo professional vaikeustasolla nuo ovat käytännössä mahdottomia, itse ajan uraa Caterhamilla legend vaikeustasolla ja olen olut tähän mennessä jokaisissa aika-ajoissa 19. (kolme kisaa ajettuna), eli "omalla paikallani" Kovalaisen edessä. Kisassa ei mitään mahdollisuutta top 15. sijoitukseen, jos kisa menee normi kaavan mukaan.
Tuo Sulo12 huomaama kisatavoitteiden asettaminen aika-ajon mukaan, on kyllä hyvä lisä. Toisin kuin oli F1 2011, jossa kisan tavoite saattoi olla 5. tai parempi, vaikka ajoi aika-ajossa ruutuun 18.
AI:ta ei voi kyllä liikaa hehkuttaa. Ajavat kyllä todella rohkeasti, mutta silti realistisesti
Myös AI:n startit ovat nyt hyviä, vaikka edelleen ensimmäisessä mutkassa voi helposti nousta lähes 10 sijaa.