Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Fallout 3 julkaisu: 31.10.2008
Sivuja: 1 2 [3] 4
Tulostusversio
Aihe: Fallout 3  (Luettu 29088 kertaa)
Re: Fallout 3 « Vastaus #60 : 28.10.2008 15:17 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili Nykyisin paremmin jakorasiana tunnettu Eurogamer lätkäisi 10 (!).
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Re: Fallout 3 « Vastaus #61 : 28.10.2008 15:24 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Nykyisin paremmin jakorasiana tunnettu Eurogamer lätkäisi 10 (!).
Niinno, antohan ne Oblivionillekin 10/10, joten tuolla nyt ei ole minkäänlaista painoarvoa. Mieluummin haluaisin kuulla niiden mielipiteitä Fallout 3:sta, jotka EIVÄT pitäneet Oblivionista.

E: 3,5 tuntia takana (PS3:lla pelaan). Mitäs tuosta ny sanois. VATS toimii hieman paremmin kuin mitä kuvittelin, mutta toisaalta ei tässä ole ainakaan Normal-vaikeustasolla yhtään mitään taktikoimisen tarvetta. Kunhan tajuaa juosta karkuun jättiläisskorpioneja ja pysyä muutaman metrin päässä suojasta tulitaistelun aikana (että sinne voi mennä suojaan AP:n palauttamiseksi), niin pärjää ihan hyvin. Visuaaliselta designiltaan Bethesda on saavuttanut etenkin ympäristöissä ihan hyvin Falloutin hengen.

Kyllä tää tuntuu muutaman tunnin jälkeen paremmalta kuin Oblivion. Juonessa on jopa jonkin verran imua ja ääninäyttelijöitä on tällä kertaa enemmän kuin kaksi kappaletta. Haahuilu ei tunnu aivan niin päämäärättömältä ja turhalta kuin Oblivionin seikkailu.

Vaikka vielä ollaan ihan positiivisin mielin liikenteessä, niin on se jo nyt selvää ettei tämä ole SE Fallout 3, jota fanit odottivat. Ei Bethesdalla vain tunnu olevan sitä samanlaista kieroutunutta mustaa huumoria hallussa kuin Black Islesilla. Tää tuntuu (väkivaltaa lukuun ottamatta) sellaselta siistityltä PG-13 -versiolta, josta on jätetty ne pahimmat jutut pois.

Yhtäkään bugia ei ole vielä tullut vastaan, vaikka kaikki tämän bugisuudesta ovatkin valittaneet. Ehkä mulla on vaan hyvä tuuri.


« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 00:06 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #62 : 30.10.2008 22:32 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Iloiseksi yllätykseksi huomasin, että peli paranee vanhetessaan, ainakin tähän asti. Toiseksi iloiseksi yllätykseksi huomasin, että pelattavaa riittää. Nelisen tuntia mennyt, ja teen toista questiani.
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #63 : 04.11.2008 23:13 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Hälyyttäviä tietoja rantautunut Murosta liittyen SPECIALiin. SPECIAL kuulemma vaikuttaa hahmoon erittäin vähän ja tätä oli käytännössä kokeiltu perceptionin osalta siten, että ensin oli luotu hahmo PE arvolla 1 ja sen jälkeen arvolla 10. Eli aivan skaalan kärkipäistä, jossa ensimmäinen pitäisi olla puolisokea myyrä ja jälkimmäinen kilometrien etäisyydelle näkevä haukansilmä. Molemmilla hahmoilla oli small gunssissa 45. Ei ollut vaikuttanut yhtään osumatarkkuuteen. Seuraavaksi kai pitäisi selvittää, että mihin SPECIAL edes vaikuttaa. No näillä ennakkotiedoilla ei tarvitse vaivautua edes kokeilemaan peliä kuin vasta joskus vuonna nakki, kun se on modattu pelattavaan kuntoon.

« Viimeksi muokattu: 05.11.2008 01:05 kirjoittanut Joel-san »
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #64 : 04.11.2008 23:17 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili SPECIALin vaikuttavuudesta en osaa sanoa mitään. Pelihän on kyllä Oblivion uudella ulkokuorella, missä ei sinäänsä ole mitään vikaa. Perkit on osa aika mageita ja on siinä kaikkea ihan päheetä, mutta hiukan sieluton ja huumorintajuton se on, ja sitä Fallout 1 & 2:sen särmää ja räävyttömyyttä puuttuu. Pehmenttetty, ihan just sen olonen kuin pleisteisön-falloutin kuvittelisikin olevan. Se ei vaan oikeen riitä että verta lentää paljon.

tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #65 : 04.11.2008 23:50 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Joo, totesinkin heti ensalkuun, että älykkyyden ja karisman vaikutus dialogiin on aika lailla nolla.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #66 : 04.11.2008 23:52 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Joo, totesinkin heti ensalkuun, että älykkyyden ja karisman vaikutus dialogiin on aika lailla nolla.
Intelligence vaikuttaa kait ainoastaan siihen, kuinka paljon saa skill pointseja per lvl.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #67 : 05.11.2008 00:13 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Eli koko systeemi kustu totaalisesti. Hyvä hyvä.
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #68 : 05.11.2008 12:10 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Intelligence ja speech skilli kyllä vaikuttavat dialogiin silloin tällöin kuten käy ilmi seuraamalla tätä pelipäiväkirjaa. Dialogin tasolle ei sitten voikaan muuta kuin pyöritellä päätään. Pommimies-Burken kanssa käydyssä keskustelussa tuli kyllä sellasia sammakoita suusta, että meinasin tipahtaa tuolilta. Äijä on räjäyttämässä Megaton–kaupunkia. Ensinnäkin hiton hieno alustus Burkelta, miksi hän aikoo tehdä sen. ”I represent certain... interests. And those interests view this town, this "Megaton", as a blight on a burgeoning urban landscape.” Ei juma, karismaattisin ja vakuuttavin terroristi ikinä. Kyllä tuolla palopuheella saadaan kuka tahansa mukaan pommijuoneen. Pelaaja ei yllättäen suostunutkaan tähän ja lohkaisi seuraavaa: ”Megaton is under my protection. You’re going to leave... now.” Johon Burke: ”Oh. I see. I didn’t realize Megaton had any guardian beyond its interpid sheriff. Very well, then. I’ll take my leave, as you suggested.” Jos rikolliset luopuisivat aikeistaan yhtä helposti oikeassa elämässä kuin Fallout 3:ssa, Ruotsin poliisin dialog och respekt olisi ollut hillitön läpimurto.

« Viimeksi muokattu: 05.11.2008 12:18 kirjoittanut Joel-san »
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #69 : 05.11.2008 17:06 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Intelligence ja speech skilli kyllä vaikuttavat dialogiin silloin tällöin kuten käy ilmi seuraamalla tätä pelipäiväkirjaa.

Toisaalta älykkyyden ja karisman puute ei vaikuta alkuunkaan. Näin esimerkkinä: loin hahmon, jolta tylysti poistin kaikki pisteet älykkyydestä ja karismasta ja sijoitin ne voimakkuuteen ja ketteryyteen. Pelaan sillä vieläkin, kun se ei tosissaan tuntunut vaikuttavan peliin ollenkaan. Karismalla saa kyllä puheskilliin bonuksia, mutta sitä voi skilliä nostaa helposti parin levelinkin voimin.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #70 : 05.11.2008 17:55 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Toisaalta älykkyyden ja karisman puute ei vaikuta alkuunkaan. Näin esimerkkinä: loin hahmon, jolta tylysti poistin kaikki pisteet älykkyydestä ja karismasta ja sijoitin ne voimakkuuteen ja ketteryyteen. Pelaan sillä vieläkin, kun se ei tosissaan tuntunut vaikuttavan peliin ollenkaan. Karismalla saa kyllä puheskilliin bonuksia, mutta sitä voi skilliä nostaa helposti parin levelinkin voimin.
Jaa. Aiemmissa, kun laittoi älykkyyden ihan minimiin, oli varsin hupaisaa, kun omat dialogivaihtoehdot olivat jotain aarggha yögrfhg ja roargldfoh väliltä. Teki pelistä aika haastavan, kun kukaan ei kertonut pelaajan puhekyvyttömälle idiootille mitään. Piti nyrkeillä saada ihmiset puhumaan.
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #71 : 06.11.2008 19:16 »
dzei Vieras Helevetin hyvä peli. Nautin joka hetkestä.

En ole pelannut ikinä Elder Scroll -sarjan pelejä.
Fallout 1 ja 2:en olen pelannut.

Oma vika jos pysty nauttimaan hyvästä pelistä. Ilmeisesti toi NMA - My Fallout 3 adventures:n kirjoittaja ei kykene siihen.
Vikoja on mutta missäpä pelissä ei.

edit: "Anyway, I walked slowly to Megaton (slowly because I was overloaded with all the loot from the vault)." Lainaus tuolta pelipäiväkirjasta.
Älykästä. Vähän sama kuin pelaisi kävelemällä Final Fantasyt läpi.
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #72 : 06.11.2008 20:06 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Hmm, no on se vaan hassua, että kymmenen vuoden päästä julkaistussa jatko-osassa on otettu niin paljon takapakkia joissakin asioissa. En paskaksi kolmosta kuvailisi, todellakaan, mutta voi olla pettymys jos on odottanut Fallout 3:sta.
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #73 : 07.11.2008 22:20 »
wagamer Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Mielestäni oikein onnistunut jatko, vaikkei toki alkuperäisten rinnalle ylläkään (tämähän oli etukäteenkin selvää). Pääjuoni etenee ehkä vähän liiankin rivakasti ainakin näin loppupuolella, mutta onneksi välillä voi keskittyä muunkin maailman tutkimiseen. Pelattavaa riittää kyllä useammankin läpipeluukerran ajaksi.
Pelikaani.net - Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Wii & PC -peliarvostelut
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #74 : 10.11.2008 23:36 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Eikös aikaisemmissa Fallouteissa pystynyt AINA yrittämään picklockata lukkoja auki/haxoroida koneita/mitälie? Ei ollut mitään typeriä "tsori, sun skillis pitäis olla 50, että voit edes yrittää" rajoituksia (ainakaan aivan peruspaikoissa)? Toki onnistumisprosentti saattoi olla luokkaa 1%, mutta sitä sai kuitenkin yrittää. Ärsyttää, kun joka puolelta löytyy joitain Average ja Hard vaikeustasolla pyhitettyjä kohteita, joita ei vaan voi aukaista, ku oma skilli onkin sillä hetkellä vain 48 tai 72. Aivan järjettömän typerää, että oikein VAADITAAN sitä, että parantaa skillejään 25:llä (ei ole se nopein homma, ellei tuhlaa kaikki skill pointseja yhteen skilliin), että voi edes yrittää seuraavan tason lukon avaamista/tietokoneen käyttöä.

Speech ja repair tuntuisivat olevan ainoita, jotka on hoidettu oikein, eli pelkkä yhdenkin skillpointsin tuhlaaminen niihin parantaa kyseistä kykyä ihan konkreettisesti (ei paljoa, mutta minimaalisesti kuitenkin).
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #75 : 11.11.2008 09:46 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Ei, kyllä tuo Repairikin menee portaittain.
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #76 : 11.11.2008 18:46 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
Eikös aikaisemmissa Fallouteissa pystynyt AINA yrittämään picklockata lukkoja auki/haxoroida koneita/mitälie?
Juu. Ellei ollut tyhmä kuin saapas, jolloin ei välttämättä voinut käyttää tietokoneita ollenkaan, tai muuta vastaavaa. Mutta periaatteessa aina pystyi yrittämään.
tallennettu
Re: Fallout 3 « Vastaus #77 : 28.01.2009 21:33 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Fallout 3:n eka lisäri eli Operation: Anchorage tuli eilen ladattua ja tänään pelattua läpi. Mielestäni vähän ylihintainen, mutta ei se nyt ihan huono ollut. 800 pistettä on joka tapauksessa vähän liikaa parin tunnin räpellyksestä, joka ei tarjonnut sen hienompaa kokemusta. Seuraavassa vähän analyysiä. Spoilereita ei ole, mutta jos ei halua tietää lisäristä etukäteen mitään, niin ehkä ei kannata lukea.

Lisäri on siis todella lyhyt, eikä sisällä muutakuin jokusen tehtävän. Pelialue on sinänsä ihan kivalla tavalla erilainen Washingtoniin verrattuna, mutta aivan liian pieni ja rajoitettu. Heti simulaatioon siirryttyäni vilkaisin karttaa ja se näyttikin olevan noin 1/4 pelin pääalueesta. Pelialue on kuitenkin hyvin rajoitettu ja putkimainen, sillä keinotekoiset simulaation muodostamat rajat estävät harhailemisen. Tämä siis tarkoittaa, että tehtäväpaikkaan kuljetaan yhtä juoksuhautaa tms. pitkin ja siellä pysytään. Tehtävän tekemisen jälkeen peli heittää pelaajan takaisin tukikohtaan. Ei siis kovin avoin ympäristö.

Aseita ei nyt oikeastaan tullut uusia kuin yksi, mutta siihenkin oli niin vähän ammuksia että suurimman osan ajasta huitelin konepistoolilla ja singolla. Simulaatio rajoittaa oudosti sitä tavaramäärää, mitä pelaaja voi mukanaan kantaa. Aseita saa vain Quartermasterilta, koska kiinalaiset haihtuvat tavaroineen ilmaan heti pian kuolemisen jälkeen. Normaalisti aseita saa kerrallaan mukaan kaksi erilaista, mutta onnistuin puhumaan itselleni myös kolmannen tykin. Ammuksia pystyy noukkimaan vain erittäin vähän kerrallaan ja maastosta sitten löytää erilaisia "ammusten- ja elämänpalauttajia". Harmillista oli sinänsä myös se, että pelaajan simulaatiossa käyttämää pukua ei saa lopuksi itselleen. Simulaatiossa ei myöskään päässyt pukemaan päälleen mitään muita vaatteita/haarniskaa, mikä oli vähän harmi.

Ei ihan mitä odotin, mutta ei se nyt huonokaan ollut. Parasta oli oikeastaan se kamamäärä, joka pelaajalle simulaation suorittamisen jälkeen annetaan, vaikka ei sieltäkään mitään ennenkuulumatonta löytynyt.

Pääjuonen viimeisen tehtävän vetelin myös huvikseen läpi tuossa ja olihan sekin todella lyhyt ja mitäänsanomaton. Pettymys, vaikka en mitään odottanutkaan. Tehtävän alku oli ihan kiva ja äänekäs, mutta loppukliimaksi aika mitäänsanomaton. Tehtävän aikana tarttui mukaankin kaikkea kivaa, mutta sitten muistin ettei peliä voi jatkaa lopun jälkeen. Paskaa. Pitää sitten odotella sitä Broken Steeliä, niin homma toimii vähän paremmin.
tallennettu
Fallout 3 « Vastaus #78 : 14.02.2009 19:02 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Fallouttihan oli näköjään paras HD peli mitä on tehty. Tekemistä oikeasti riittää, lootti on tähän mennessä ollut aina hyödyllistä ja kivaa eikä taistelukaan pääse hardilla puuduttamaan. VATS on siltikin vähän broken kun small guns taidolla isoimmiltakin möröiltä räjähtelee päät poikkeuksetta. Itse pelimaailma on vitun ruma, mutta hahmot on ok ja viholliset järkyttävä parannus Oblivionin paskuuteen. Muutenkin peli on joka ikiselle tavalla parempi kuin Oblu. Ainoastaan musiikit on unohdettu päivittää ja ne sopisivat kyllä paremmin johonkin fantasiahöttöön.

Megaton lähti just kartalta ja suunnitelmana olisi antaa Tennpenny torni zombien käyttöön. Vaikuttaako tämä mun sviittiin? Entä kenelle niitä Nuka Colia pitäs viedä kun yli 40 on jo jääkaapissa.

Perkele jos olis aikaa enemmän niin mättäisin tämän pariin päivään.




TK alahan ostaa tämä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Fallout 3 « Vastaus #79 : 14.02.2009 21:23 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 177 Basaaripisteet: 0 Profiili
Fallouttihan oli näköjään paras HD peli mitä on tehty. Tekemistä oikeasti riittää, lootti on tähän mennessä ollut aina hyödyllistä ja kivaa eikä taistelukaan pääse hardilla puuduttamaan. VATS on siltikin vähän broken kun small guns taidolla isoimmiltakin möröiltä räjähtelee päät poikkeuksetta. Itse pelimaailma on vitun ruma, mutta hahmot on ok ja viholliset järkyttävä parannus Oblivionin paskuuteen. Muutenkin peli on joka ikiselle tavalla parempi kuin Oblu. Ainoastaan musiikit on unohdettu päivittää ja ne sopisivat kyllä paremmin johonkin fantasiahöttöön.

Megaton lähti just kartalta ja suunnitelmana olisi antaa Tennpenny torni zombien käyttöön. Vaikuttaako tämä mun sviittiin? Entä kenelle niitä Nuka Colia pitäs viedä kun yli 40 on jo jääkaapissa.

Perkele jos olis aikaa enemmän niin mättäisin tämän pariin päivään.




TK alahan ostaa tämä.

jos annat ghoulien vallata towerin niin et ainakaan pysty kämppään mitään ostamaan.
sitä en varmaksi sano että pääseekö koko kämpään enää ollenkaan kun koko paikka on ghoulien vallassa.
quantum colat veidään tänne http://images2.wikia.nocookie.net/fallout/images/0/0c/Girdershade_loc.jpg

normi kolaa ei mihinkään, kurkusta alas vaan.
quantumeja ei siis kannata mennä juomaan.
tallennettu
Fallout 3 « Vastaus #80 : 14.02.2009 21:42 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ai quantumeja pitää olla se määrä  :lol:

Jäi väliin.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #81 : 14.02.2009 23:02 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Koittakaa nyt edes yrittää käyttää niitä valmiita aiheita. Ei ihan kaikkea keskustelua tarvitse käydä ”mitä pelasit viimeksi” –aiheessa.
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #82 : 15.02.2009 03:41 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Itse myös posautin Megatonin, ja myöhemmin avitin ghouleja. Kunhan ghoulit ovat saaneet ilonsa, jää sinulle kyllä vielä vanha sviitti käyttöön ja voit myös edelleen ostaa siihen sisustusta. (Jokin siinäkin vain bugasi, kun ihan heti ei sisustuksen ostaminen onnistunut "kauppiaalta". Mutta sitten kyllä.)


Täytyy sanoa että yö jona ghoulit valtasivat Towerin oli yksi hauskimpia hetkiä pelissä minulle. :) Voi sitä lootin määrää. Ja koko lopputulos oli mainio. :)
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #83 : 15.02.2009 11:40 »
dzei Vieras
Täytyy sanoa että yö jona ghoulit valtasivat Towerin oli yksi hauskimpia hetkiä pelissä minulle. :) Voi sitä lootin määrää. Ja koko lopputulos oli mainio. :)

Höh. Itekki autoin ghouleja, mutta missasin sen itse valtauksen?

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #84 : 15.02.2009 15:03 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili No vittu. Avitin ghouleja, mutta rupesi vituttamaan kun en päässyt sviittiin ja eivät ruojat edes pahemmin kiittäneet. Paikan hauska fiiliskin laski kun kaikkialla oli pimeää ja ankeaa. Loadasin sitten ja lahtasin ghoulit. Nyt kaduttaa :(

No asiahan ratkeaa taktisella rynnäköllä torniin kunhan tässä joutaa. Mukavasti massia niiden kauppojen kaapeissa ja kassakaapeissa.

Niin ja vaikka sneakki on aika korkealla niin pickpockettaus ei ikinä onnistu ilman, että kohde huomaa sen? Pääseehään kamat taskussa karkuun, mutta esim tornissa se on vähän ikävää jos joku hupakko alkaa kiljumaan apua kesken operaation...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #85 : 15.02.2009 15:15 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
...lootti on tähän mennessä ollut aina hyödyllistä ja kivaa..


Hienoimmat hetket tämän pelin parissa olivat ne pari ensimmäistä tuntia kun koko iso maailma oli vielä aivan uusi ja outo, eikä tiennyt minne pitäisi mennä ja piti koluta joka ikinen nurkka, että löytäisi edes yhden pienen muropaketin jotta saisi hieman lisää energiaa. Vapaan sängyn löytämisestä sai vain haaveilla, jokaisen vihaisen otuksen kohtaamista pelkäsi, koska aseisiin ei ollut panoksia ja se juuri löydetty keppikin oli ihan hajoamispisteessä ja rahaa ei löytänyt mistään. Kaikilla muillakin tuntui menevän aika huonosti, maailmalla tuli vastaan vain vihaisia ja eristyneitä raidereita tai vettä kerjääviä, kuoleman partaalla olevia vanhuksia.

Nopeastihan sitä sitten tulikin haalittua naurettava arsenaali ties mitä pyssyjä ja armoreita ja rahaa on kaikille jakaa. Raiderit kuolevat tuosta noin ja ne vettä kerjäävät vanhukset jauhavat samaa dialogiaan vaikka kuinka monta vesipulloa niille annat.
Hauskaa silti on, maailma on kuitenkin niin iso, että löydettävää löytyy vaikka kuinka, joten ihan pelkkä haahuilukin on tyydyttävää. Teleporttaamista on tullut käytettyä hyvin, hyvin vähän.

under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #86 : 15.02.2009 15:56 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
ne vettä kerjäävät vanhukset jauhavat samaa dialogiaan vaikka kuinka monta vesipulloa niille annat.

Mitä siis tästä opimme? ;)
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #87 : 15.02.2009 16:00 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Jep, kun olin lahdannut Vancen ja loput perheestä (pitihän se liekehtivä miekka saada!), ei enää oikeastaan mikään kohtaaminen vihollisten kanssa ole tuottanut ongelmia. Ja pelaan hardilla. Vihollisilla kun ei ole tekoälyä vaan minigunilla varustettua mutoakin voi pakoilla loputtomiin jonkun metrin paksuisen koivun takana.

Dart gun on hauska. Jos ei pelkkä mahdollisimman nopeasti teilailu kiinnosta niin dartti perseeseen ja viholliset criplaantuu heti. Sitten vaan mätkimään millä tahansa kättä pidemmällä...

Vois tähdätä siihen sandman kykyyn niin ehkä tornin aarteet aukeaisi helpommin. Pickpocketilla en nimittäin enää nähnyt kenenkään asukkaan taskuissa niitä laatikoiden avaimia mistä herkut löytyy? Bottlecap miinan ohjeet himottas.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #88 : 15.02.2009 16:00 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Höh. Itekki autoin ghouleja, mutta missasin sen itse valtauksen?

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Ja lopuksi siis, vaikka raidin aikana näyttääkin pahalta, korjaantuu Tower taas entiseen loistoonsa. Asukkeina vain on ghouleja.
tallennettu
Vs: Fallout 3 « Vastaus #89 : 15.02.2009 16:32 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Mitä siis tästä opimme? ;)

Haha. Hitsi, meninkin näköjään täysin ilkeän vanhan miehen huijattavaksi.

Saattanee karma pudota pari pistettä. . .
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines