Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Far Cry 2 -julkaisu: 24.10.2008
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Aihe: Far Cry 2  (Luettu 25722 kertaa)
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #30 : 14.11.2008 09:07 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Huoh. Pelasin rapiat neljä tuntia ja turhautuminen iski jo. Aion kyllä jatkaa pelaamista, mutta luettujen juttujen ja koetun perusteella pelkään pahoin, ettei peli tule tuosta mihinkään muuttumaan. Samankaltaisia tehtäviä, vapaa maailma onkin semi-putki jne. Tiedätte kyllä. Ei auta vaikka miten koettaa fiilistellä, hiippailla ja yrittää eri etenemistapoja. Pelataan nyt läpi kun kerran on aloitettu, toivottavasti meno vielä paranee kun varusteet ja aseet paranevat.

Tällä hetkellä  tuntuu kuin Ubi olisi tehnyt tästäkin Assassin's Creedin...
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Far Cry 2 « Vastaus #31 : 14.11.2008 18:06 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tällä hetkellä  tuntuu kuin Ubi olisi tehnyt tästäkin Assassin's Creedin...
Alkuun samat fiilikset, mutta pitemmän päälle alkoi koukuttamaan. En edes oikein tiedä miksi, kun peli on saman kaavan toistoa, melko persoonaton ja juoni ei kiinnosta yhtään. Touhu on vain jotenkin hypnoottista...
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Re: Far Cry 2 « Vastaus #32 : 14.11.2008 18:39 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Touhu on vain jotenkin hypnoottista...

Se on vain niin miehekästä.

Hampailla luoti pois ranteesta ja menoks vaan.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Far Cry 2 « Vastaus #33 : 15.11.2008 18:47 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Se on vain niin miehekästä.
Joo, on siinä sellainen fiilis kuin olisi peurametällä. Ehkä se on siksi niin hyvä.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #34 : 15.11.2008 18:55 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kyllä se uusi PoP tulee olemaan awesome vai mitä pojat? Pojat???
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #35 : 15.11.2008 19:53 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Joo mullakin on samanlaiset fiilikset, että AC tämä on, mutta samalla samanlaiset fiilikset kuin Xerobosilla, eli että joku eri koukku tässä kuitenkin on. Tosin joudun alottamaan pelin alusta, Bugisoft iski nimittäin..... Tällä hetkellä sen verran pelattavaa, että taitaa mennä loppuvuoteen tai ensi vuoden puolelle ennenku jaksan uudelleen alottaa.

Ehkä se on toi maailma, joka on elävämpi kuin AC:n vastaava. Ei ole nimittäin ennen näin realistista maisemaa ollut yhdessäkään pelissä, pelkkä juokseminen eri maastoissa ja vuorokauden muuttuminen sekä luonnon äänet ja sääolon vaihtelut siinä samalla tekee kokemuksesta jotenkin hienon. Ja kartan/kiikarien käyttö on jotenkin myös immersiota lisäävä juttu. Musiikit laitoin myös pois, 1UP Showsta tarttu. Ja on se aina yhtä messevää ampua singolla ja muilla isommilla tykeillä. Konekiväärit sun muutkin on aika munakkaita.

Eli tämä on AC, mutta parempi, muttei silti mitenkään huippu pelinä, sellanen ihan suht hieno kokemus vaan. Kyllä tämä tulee pelattua, jos ei tule taas jotain samanlaista bugia (tehtävä jäi aktiiviseksi, vaikka olin jo pelastanut tyypin, tallensin pelastamisen jälkeen, en saa enää uusia tehtäviä)

tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #36 : 15.11.2008 23:48 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kyllä se uusi PoP tulee olemaan awesome vai mitä pojat? Pojat???
Aivan varmasti. Ei varmaankaan täydellinen (Ubisoftille tyypillisesti kyllä sieltä löytyy ne muutamat rasittavat bugit), mutta viihdyttävää seikkailua kauniissa maisemissa. Ainut asia minkä voisin nähdä pilaavan pelikokemuksen jollain tapaa trailereiden perusteella on pelin taistelut, jotka eivät ole näyttävyydestään huolimatta vakuuttaneet ainakaan minua vielä täysin.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #37 : 16.11.2008 00:13 »
Omenarosvo Supersankari Jäsen Viestejä: 198 Basaaripisteet: 8 Profiili Hehe, Prince of Persia oli ehkä viihdyttävin trilogia koko edellisessä genissä. Tottakai odotan innolla mitä Ubisoft on keksinyt jatkoa varten. Tämän vuoden viimeinen pakko-ostos :)

Far Cry 2 on selkeä kulttipeli. Hieno sellainen.
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #38 : 16.11.2008 00:38 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Warrior Within oli kyllä ihan rehellistä paskaa. Sands of time oli ihan pelattava kylläkin.

« Viimeksi muokattu: 16.11.2008 13:37 kirjoittanut Koo »
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #39 : 20.11.2008 23:34 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Enpä nyt tiedä, onko Far Cry 2 kulttipeli tai sen puoleen AC–kakkaa. Miten AC edes liittyy tähän? FC2 on hyvä peli. Ubisoftin tekemistä peleistä selvästi paras. Erittäin positiivista, että sitten Sands of Timen, Ubi on saanut tehtyä edes yhden pelin, joka kiinnostaa minuakin, eikä se kuulu kategoriaan ”näyttää hyvältä, maistuu pahalta”.

EDIT:

Läpi meni. Hyviä puolia olen sivunnut viesteissäni aikaisemmin, joten tyydynpä nyt vain sanomaan, että itse ammuskelu on hauskaa, asevalikoima onnistunut ja maaston ihailu ja tutkailu kivaa. Etenkin toinen mappi on huima parannus, koska se on vähemmän symmetrinen, vesistöä on enemmän, maasto avoimempaa, koska mappia putkiksi halkovia vuoria on vähemmän, paikkoihin on monia ihan varteenotettavia reittejä, vesillä on vähemmän vihollisia, bussipysäkit ovat paremmissa paikoissa, maaston vaihtelu runsaampaa (kukkuloita, tasankoja, laaksoja, jne) ja mapista löytyy monia oikein hienon näköisiä paikkoja. Varsinkin Dogon–kylä oli makea mesta.

Sen sijaan hajosin loppua kohti surkeaan juoneen ja täysin epäuskottavaan asetelmaan. Juonessa ei missään vaiheessa ole mitään järkeä ja loppu on taas yksi kaamea lisäys surkeiden lopetuksien listaan. Pelaaja juoksee milloin kenenkin osapuolen tehtäviä hoitamassa. Puolta ei voi valita, vaan kaikkille täytyy tehdä tehtäviä. Käsittämätöntä, että pelaaja edes saa toiselta osapuolelta tehtäviä, kun on aiheuttanut niin paljon harmia vihollisen leivissä. Tästä sitten seuraa se, ettei sodan kumpikaan osapuoli pääse koskaan niskan päälle. Oikeastaan eniten vitutti se, että pelissä ei tapahdu mitään ilman pelaajan toimintaa eikä mitään tapahdu vaikka pelaaja kuinka toimisi. Juoni ja näytelmä tapahtuu kuin jossain kulissien takana ja varsinaisella lavalla kaikki pysyy täysin staattisena ja samoissa asetelmissa. Ne samat äijät seisoo aina vaan siellä vartiopaikoilla, samat hullut ajelevat ympäri ämpäri, samoista paikoista saadaan aina tehtäviä, osapuolten näkymättömät rajat menevät samoissa paikoissa. Pelaajalle eri osapuolia ei edes ole. Kaikki ovat vihamielisiä eikä kukaan käytä univormuja tai pidä yllään jotain merkkiä, josta vihollisen puolen edes näkisi. Pelaajalle kaikki nuo mutiaiset, mustat ja valkoiset, APR:t ja UFLL:t ovat samaa paskasakkia, joka tekisi mieli hävittää täysin koko pelimaailmasta. Toinen ärsyttävä seikka on se, että peli päättää pelaajan puolesta, kenelle, minkälaisia ja millä ratkaisuilla tehtäviä suoritetaan. Siinä ei sitten auta kuin tehdä, koska ei ole mitään vaihtoehtoja.

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Malarian pelillistä tarkoitusta en ikinä ymmärtänyt. Sen vaan paheni koko ajan ja lääkkeitä täytyi sitten ottaa vaan tiuhempaan tahtiin. Lisää pillereita hankittiin aina samanlaisia UG–tehtäviä tekemällä, jotka tulivat tehtäväksi aina, kun pilsut olivat loppumassa. Oliko tämä nyt vain jotain hämäystä, että pelissä täytyisi huolehtia hahmonsa terveydestä?
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #40 : 21.11.2008 02:41 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 177 Basaaripisteet: 0 Profiili ihan ok loppu ratkaisu keskustelu.
http://forums.xbox.com/1/23947268/ShowPost.aspx#23947268

varsinkin sonoviuksella on ihan hyviä pointteja.
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #41 : 21.11.2008 19:23 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Kyllä minäkin nyt ymmärsin, mitä siinä lopussa yritettiin sanoa. Ihan selvä vihjekin siinä oli, kun ennen loppua yhden paikan nimi on Heart of Darkness (Apocalypse Now nähty monta kertaa ja taustatutkimuskin suoritettu). Loppu oli silti äärimmäisen paskasti alustettu. Jos minun ei tee mieli tuhota aivan kaikkea lopuksi, mutta peli pakottaa siihen, tarinankerronta on epäonnistunut. Itseasiassa en käsittänyt pelissä olleen edes mitään suurta tarinaa™ ennen kuin se loppui. ”Jaa, tätäkö tässä yritettiin sanoa?”

EDIT: Täsmennän vielä vähän. Lopun teki huonoksi se, että hieno moraalinen dilemma ajautui omalla kohdallani täysin karikkoon. Ei minä kokenut mitään moraalisia tuskia, koska olin jo aikaa sitten irtautunut päähahmon roolista jouduttuani tekemään vastoin tahtoani järjettömiä murhaamis- ja tuhoamistehtäviä. Ei minua kiinnostanut jonkin Afrikan valtion tuhoaminen, vaan päätavoitteeni oli Shakaali. Tämä päätavoite käytännössä painettiin täysin taustalle ja sen sijaan pelaaja joutui tekemään tehtäviä jollekin random hutulle tai tutsille halusi tai ei. Omat ja työnantajan intressit harvoin kohtasivat. Saihan niistä tehtävistä timantteja, mutta siihen ei voi muuta sanoi kuin että kivetkin kiinnostaa. Ihan joku alkeellinen ”jos teet vain tämän tehtävän, kerron missä Shakaali on”–tyyppinen motivaatioporkkana tehtävässä olisi muistuttanut pelaajaa taas siitä, mitä nyt oikeastaan olikaan tekemässä ja saanut jollain tasolla ottamaan vastuuta tehtävän aikana tekemästään tuhosta päästäkseen lähemmäksi Shakaalia. Sitten lopussa olisi ehkä voinut herätä jotain katuvia ajatuksia.

Ubisoft olisi saanut ottaa reilusti mallia Half-Lifeista, kuinka peleissä tarinaa voidaan kuljettaa muutenkin kuin dialogilla (viitaten piilossa kulissien takana tapahtuvaan kerrontaan). Pelimaailmassa näkyvät ja tapahtuvat asiat kertoisivat paljon tarinaa ihan itsestäänkin. Mutkun ei. Tuhoaminen ja murhaaminen ei anna minkäänlaista force feedbackia. Mikään ei muutu, mitään ei tapahdu eikä pelaaja pääse edes omassa tavoitteessaan eteenpäin. Tapahtuu irrottauttuminen tarinasta ja pelaaja tekee sen jälkeen tehtäviä vain, jotta peli nytkähtäisi taas eteenpäin. Siis ei tämä tarinankerronta nyt vaan toimi. FAILS/10.


« Viimeksi muokattu: 21.11.2008 19:34 kirjoittanut Joel-san »
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #42 : 09.12.2008 22:55 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Juonesta ja muista yhdentekevistä asioista viis. FC2 on ainakin ensimmäisten tuntien aikana vaikuttanut ihan viihdyttävältä tapaukselta. Yritin ottaa pelaamiseen mahdollisimman rennon asenteen ennen aloittamista. Täälläkin on saanut lukea kauhukuvia, joissa pelaaminen muuttuu stressaavaksi hiippailuksi. Vaikeusaste vain tarpeeksi alas ja rennosti räiskimään. Normal on osoittautunut ihan sopivaksi. Viholliset osuvat kyllä vielä tuolla, mutta homma ei katkea heti ensimmäiseen virheeseen.

Ja onhan tuo näyttävä tapaus. Varsinkin kasvuston muodostamat varjot ovat vakuuttavaa katseltavaa. Tuli nyt ei näytä sen erilaisemmalta kuin muissa saman luokan videopeleissä, mutta sen käyttäytyminen on jo luonnollisempaa. Ei siis puhuta vain efektistä.

Saa kuitenkin nähdä kauan tätäkään jaksaa. Lost Planetin voi ainakin laittaa hyvillä mielin syrjään. Se kun alkoi toistamaan itseään jo ensimmäisten kenttien aikana.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #43 : 10.12.2008 01:25 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 177 Basaaripisteet: 0 Profiili

 Tuli nyt ei näytä sen erilaisemmalta kuin muissa saman luokan videopeleissä


kyllä näyttää.
tämän jälkeen muissa peleissä oleva tuli näyttää todella alkeelliselta.
varsinkin yöllä kannattaa tehdä kunnon tulipalo ja jäädä ihailemaan.

tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #44 : 23.07.2010 00:17 »
Omenarosvo Supersankari Jäsen Viestejä: 198 Basaaripisteet: 8 Profiili Jokos maailma alkais pikkuhiljaa heräilemään Far Cry 2:n loistavuuteen, vai taisiko käydä niin että peli häviää lopullisesti kartalta.

Itse finalisoin hoocee-vaikeustasolla 96%:n ja alkoi hieman sylettämään kun tietyn juonikohdan jälkeen ei päässyt enää metsästämään timangeja ja jackal tapeja. Tottakai olin tyhmänä käyttänyt myös liian niukasti save slotteja eri pelitilanteiden tallennuksiin.

Joka tapauksessa FC2 tulee silloin tällöin puheeksi kavereiden kanssa. Meikä dikkaa ehkä edelleen yhtenä boksin parhaimmista peleistä, eräs toinen pelin selvittänyt kaveri on samaa mieltä, ja sitten löytyy liuta näitä jotka eivät ole pelanneet paljoa puusta pidemmälle eivätkä voi sietää.

Jotain jännällä tavalla kiehtovaa Far Cry 2:ssa oli, ja ehkä sille täytyy tosiaan omistautua ja uhrata tarpeeksi arvostaakseen. Aion pelata mokoman vielä joku kerta uudelleen läpi, tavoitteena tietenkin se 100% :)

(mitäs tälle voorumille muuten kuuluu?)
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #45 : 23.07.2010 11:27 »
Cocki Destoroyah Jäsen Viestejä: 231 Basaaripisteet: 2 Profiili Ostin tämän tuossa kesän alussa 10 eurolla PS3:lle. Kauan olin tätä halunnut mutta hinta vaan tuntui aina liian korkealta. Mitä arvosteluja katsoin tuolloin ilmestyessä niin laittoi ne hieman epäilemään laatua, kun toiset anto alle keskitason pisteet ja toiset melkein täydet. Noh oletin että itse kuuluisin tuohon joukkoon joka tykkäis tästä. Peli kun sijoittuu mukavaan paikkaan ja ekastakin Far Crystä tykkäsin.

Noh... pari tuntia tätä vasta olen saanut pelattua ja melko heti tuli tylsyys vastaan. Jotenkin niin puuduttavaa oli meininki sekä peli on jo vanhentunut melkoisesti. Pitäis enemmän tähän pistää aikaa mutta se taitaa mennä tuonne syksymmälle. "Ihan okei" tällä hetkellä ajatus tästä, eikä hirveästi tuosta varmaan voikkaan nousta.
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBQ kastiketta.
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #46 : 24.01.2015 02:32 »
Omenarosvo Supersankari Jäsen Viestejä: 198 Basaaripisteet: 8 Profiili So it begins:

http://www.pcgamesn.com/far-cry-2-review
http://thebests.kotaku.com/the-best-far-cry-game-1680319871
http://www.joystiq.com/2014/04/16/games-so-bad-theyre-good-far-cry-2/
http://www.ign.com/articles/2014/11/20/why-far-cry-2-is-still-the-series-best-game
http://www.rockpapershotgun.com/2014/11/20/why-far-cry-2-is-the-best-in-the-series/
http://steamcommunity.com/app/19900/discussions/0/864976115443059281/
jne.

Aloitin eilen jännittynein fiiliksin uuden pelin Far Cry 2:ssa. Päätin tänään käydä katsomassa vielä mitä pelin kirjoittelussa on tapahtunut vuoden 2010 jälkeen kun viimeksi postasin, ja en ihmettele yhtään. Peli on hyvä. Meikän viime genin suosikki.

LISÄKSI:

Warrior Within oli kyllä ihan rehellistä paskaa. Sands of time oli ihan pelattava kylläkin.
Tässä mielipiteessä on edelleen kaikki asiat väärin päin.


« Viimeksi muokattu: 24.01.2015 03:04 kirjoittanut Omenarosvo »
tallennettu
Vs: Far Cry 2 « Vastaus #47 : 24.01.2015 10:09 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Tätä mieltä olen näköjään ollut pelistä muutama vuosi sitten:

Tälle olisi oma ketjunsakin, mutten viitsi nostaa kun ei tästä varmaan mitään suurta keskustelua nouse.

Ostin jo varmaan vuosi pari takaperin Far Cry 2:n ps3:lle, kun sattui halvalla lähtemään, mutten pelannut silloin aikoinaan peliä tutoriaaleja pidemmälle. Nyt tuossa parisen viikkoa takaperin aloitin kuitenkin pelin uudestaan, ja tämähän osoittautui varsinaiseksi helmeksi. Ei lähimainkaan täydellinen, mutta varsin viihdyttävä paketti silti. Ihan vielä en ole lopussa, 58% taisi olla tällä hetkellä plakkarissa.

Ärsytyksiä:
-Ne jeepit ja vartiopisteet tekevät pelialueella liikkumisesta varsin turhauttavaa puuhaa. Jeeppejä sahaa vähän väliä vastaan, ja vartiopisteet pitää tyhjentää aina uudestaan, tai ajaa apinan raivolla läpi jonka jälkeen saakin sitten korjailla jeeppiään. Tämä x58 ja alkaa hermo vähän kiristyä.

-Itseään toistavat ja välillä suht tylsät tehtävät.

-Ihme sekoilu tehtävien kanssa, pelaaja voi napsia pelin molemmilta osapuolilta tehtäviä miten sattuu ja aiheuttaa tuhoa puolin ja toisin tämän vaikuttamatta mihinkään.

-Malaria. Miksi?

Plussaa:
-Avoin maailma. En ole pitkään aikaan nauttinut räiskintäpelistä samalla lailla kuin tästä, kun saa kierrellä kiikarikiväärin kanssa kaikessa rauhassa laaksossa sijaitsevaa kohdetta, suunnitella hyökkäystään ja etsiä parasta tuliasemaa. Sopivan kohdan löydyttyä alkaa sitten vain tiputtelemaan vartijoita jostain kilometrin päästä. Ja jos alkavat tulla päälle, sprinttaa metsikössä jonnekin toiselle harjanteelle, ja tiputtaa sieltä käsin muutaman vartijan jotka etsivät sinua. M1903-kiväärin kanssa pelaaminen on suoranaista herkkua. Myös salamurhatehävät onnistuivat parhaimmillaan vain yhdellä laukauksella jostain pusikosta kaukana kohteesta, jonka jälkeen juostiin piilossa olevalle jeepille ja lähdettiin karkuun.

-Pelityylit. Itse tykkään pelissä kuin pelissä leikkiä aina sniperilla, mutta jos tykkää suoremmasta toiminnasta, peli tukee myös sitä. Voit karauttaa reteästi jeepillä suoraan toiminnan keskelle ja antaa aseiden laulaa jos niin haluat. Asevalikoima tukee monenlaista pelityyliä aina terminaattorin "hienovaraisuudesta" tarkka-ampujan sissimeininkiin.

-Tunnelma. Ärsytyksistään huolimatta se vain on jotain niin siistiä jättää jeeppi kauemmas tien varteen, talsia metsikössä varjoissa lähemmäs tehtävää ja alkaa katselemaan maisemia kiikarikiväärin kanssa. Ghost Recon 1 on tullut muutamaan otteeseen mieleen kun on seikkaillut metsikössä lähemmäs vihollisia.

-Tuli. Jossain määrin käytännöllinen, kun voit sytyttää savannin/kohteen tuleen polttopullojen ja räjähtävien tynnyreiden avustuksella, mutta varsinkin hienonnäköinen efekti.

Aseiden jumiminen ja totaalinen hajoaminen on vähän niin ja näin, toisaalta mukavaa realismia mutta toisaalta ärsyttävää kun se tussari tekee lakon juuri silloin kun ei pitäisi. Myös haavojen paikkailu turhauttaa, jos siihen joutuu kesken tulituksen.

Tykkään, puutteistaan huolimatta. Hinta/laatu suhteeltaan parhautta, kympin taisi kustantaa.
 

Miten lie maistuisi jos nyt alkaisin pelaamaan uudestaan kun on kolunnut FC3:n jo lävitse. Mielipiteitä jakava teos totta tosiaan.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines