IceCold
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Joo on 06 hyvä peli sinänsä ,mutta kun on pelannut sitä neljä vuotta (Olen pelannut muitakin mm. GTA IV läpi, NHL 10) ainoana F1 pelinä nii vähän tympii. No nyt siihen uraani. Aloitin Midlandilla kun Toro-Rossolla en jaksanut aloittaa kun aloitin uran sillä viimeksi nii kokeilin Midlandi. Hyvä oli auto ,mutta aliohjautu paljon verrattu Ferrariin tai Mäccyyn. Taistelin aika-ajoissa (taso vaikea) yleensä 13-15sijoista ja kisassa 8-13 sijoista. Unkarissa otin Midillä ekan voiton . Lähin paalupaikalta siihen kisaan en tiedä mitä tapahtui ajoin vaan nopeasti kuin voin niinkuin aina ja paalupaikka tuli. No ajattelin kun lämmittelin auton renkaita entäs jos en lämmitä niitä ollenkaa? Renkaat kuluu nopeammin jos lämmittää niitä ja se vaikuttaa myöhemmin aika paljon ajettavuuteen. No Olin ruudussa ja odotin muita takaa lähti Button ja Nico joten aika-ajo oli outo ,mutta neljäntenä oli heti Alonso viidentenä Schumi. Lähdettiin matkaan kuinkas ollankaa Schumi meni Nicon ja Buttonin ohi ,mutta ei mun . No voitin kisan ja heti tuli RDB tarjous ja siitä en voinut kieltäytyä. Olin silloin ,että '' Pitäkää mut 2010 asti niin silloin on luotettava auto ''. Ajoin kauden loppuun. Olin pisteissä sijalla 7. No Toytsulta tuli kauden loputtua tarjous ja myös Mäcyltä. Kysyin mäcy ,mutta voittoja ei ollut tarpeeks. Olin miten voin voittaa vaikeammalla tasolla midillä ja rdb? Haha :D No otin toytsun ja ajoin unkariin asti sen jälkeen en ole ajanut. Otin unkariassa. Lähettiin 1 ja 2 Trulli edellä. Trulli otti huonomman lähdön ja menin ohi. Kimi lähti kolmannesta ruudusta ja sen kone räjähti. No Tein virheen siinä mutkassa missä Massa loukkaantui kaudella 2009 Niin Trulli meni oh, mutta kahden kieroksen jälkeen sain sen kiini ,mutta yritin ohitusta sen kone leikkas kiini ja sen ansiota voitin. Sen jälkeen en jaksanut enää pelailla tätä 06. No n.2viikon päästä pelaillaan F1 2010 :D
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu