Johtunee siitä, että Prolossa on nyt ensimmäistä kertaa GT historiassa suht realistinen pito. Noissa vanhemmissahan sai hiki otsalla säätää niitä autoja, että ne sai edes sivuluisuun.
Jep, tämähän se isoin asia GT:n ajomallissa oli, joka korjausta vaati ja Prologuessa se on todellakin korjattu.
No mä luovutin. Ei riitä taidot ja hermot opetella niitä taitoja, että pääsisin ne pari S-luokan kisaa Pro-fysiikoilla. Haluan vain päästä ajamaan formulaa. Ford GT test carilla ajoin S7:n ja S10:n. Löysin jostain netistä hyvät säädöt ja meni kummatkin parilla yrityksellä läpi.
Joo tohon munki pitää ettiä kyllä säädöt, en tiedä onko parempaa autoa noihin kisoihin. F40-kisassa oon päässy monta kertaa sillee lähelle, että helvetin pienestä kii imuun pääsy ja sitä kautta pääsis läpi.
Itsekin pidän F40:tä. Siinä on pirun kaunis ääni ja sen ajaminen on haasteellista, muttei kuitenkaan vaikeaa. Nissan GT-R ja Lancer Evo X Tuned on kans hauskoja.
Jep, F40 on juuri sellanen välimuotoa oleva auto. Se ei ole lähelläkään jenkkien älytöntä keskittymistä vaativa, mutta toisaalta ei mikään ylihelppokaan hallita. Ja GT-R:llä on just hyvä fiilis, se on näppärä ja helppo hallita.
Tulis jo kesä ja eka palkka, että saan sen G25:n
Peli on ohjaimellakin mahtava, mutta ratilla vielä tuplasti parempi. Ensin tosin vaatii totuttelun ajaa ratilla, mutta ei siinä kauaa mene.
Btw. 800k vielä grindattavaa.
Mulla taitaa olla 1800k :D