Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #227 : 11.08.2011 12:11 »
Stavros
Jäsen
Basaaripisteet: 13
Itsekin olen tämän viikon aikana vedellyt noita endurance-kisoja. Tiistai-päivä kului kisaillen Laguna Secassa 200 mailin kisassa ja heti perään vedin vielä Indy 500:n. Ajattelin noiden jälkeen, että kun vauhtiin on päästy niin kisataan vielä pois alta Suzuka 1000 km / 172 kierroksen -kisa. Pian kyllä tajusin, että edessä oli vähän pitempi urakka kuin olin ajatellut. 60 kierrokseen meni sateisella radalla jo reilut 2,5 tuntia, niin oli pakko pitää yötauko ja jatkaa keskiviikkona loppuun. Lopulta kisa kesti vajaat 7 tuntia eikä eroa kakkoseen tullut kuin 4 kierrosta. Kaiken kaikkiaan tapahtumarikas kisa, koska olosuhteet vaihtelivat kilpailun aikana laidasta laitaan. Kisa alkoi rankkasateessa, mutta kilpailun keskivaiheilla sade lakkasi ja rata kuivui, jolloin pystyi käyttämään kuivankelinrenkaita. Lopussa alkoi taas satamaan kaatamalla ja taas piti mukauttaa ajotyyliä keliin sopivaksi. Kaiken kaikkiaan hieno kokemus, vaikka totta puhuen välillä olikin todella puuduttavaa puuhaa.
Nyt kun kädet ovat palautuneet tuosta urakasta niin seuraavaksi olisi sitten vuorossa 4 tunnin Nürburgring-kisa, josta tulee kyllä mielenkiintoinen kisa, kun ajellaan yli 600 heppasilla autoilla metikössä. Taitaa jäädä kestävyyskisojen ajo minun kohdalla siihen kisaan, koska jäljellä olisi sitten enää 9 tunnin Tsukuba ja 24 tunnin Nürburgring ja Le Mans. Ei millään tee mieli alkaa noita tahkoamaan.
Elämä on kuin sardiinipurkki - kaikki me etsimme purkin avainta.
tallennettu