Tänään seurannut tuota netanttilan menoa murosta. Kolme tyyppiä on soittanut aspaan ja yhdelle sanottu, että pelit lähtee tänään klo.20.00 eteenpäin, toiselle sanottiin ettei ole pahemmin edes tietoa varaston tilanteesta ja kolmannelle sanottiin, että tavaraa kyllä on, mutta jostain syystä hänen tilauksensa ei ole edennyt järjestelmässä.
No viesteistä päätellen ei ole edennyt monen muunkaan. Itse olen varannut tuon 30.7 ja lukee, että odottaa toimitusta. Noh perjantaina viimeistään gigantista peli kouraan jos sillon vaikka psn toimisi ja saisi päivitykset ja muut imuteltua kuten kuuluu.
Ennakkoon varattu far cry 4 sentään tuli tänään suoraan kotiin joten kyllä ne netanttilassa osaa asiansa hoitaa jos vaan haluavat.
Joo vielä odottaa toimitusta. Pitää laittaa asiakaspalautuksena takasin, kunhan se tulee. Tai jos oikein huijari on, niin vie Gigantiin NetAnttilan kopion, mutta ei maksa vaivaa 7 euron takia. Kätevähän tuossa NetAnttilassa, että sieltä sivuilta ei voi peruuttaa tilausta vaan pitää soittaa maksulliseen aspaan. Jonottelin aamulla 10 minuuttia, mutta en päässyt läpi.
Itse pelistä. Eilen pari tuntia ehdin pelailemaan ja samaa tuttua GTA:tahan se on. 1st person kuvakulma ei vaikuttanut pelissä niin siistiltä, mitä aluksi oletti. Tulee varmaan kuitenkin käytettyä jonkin verran.
Voin vaihtaa Driveclubiin :)
Housussas on Driveclubi! PS+ versiota odotellessa...