Re: Guitar Hero
« Vastaus #13 : 02.12.2007 12:56 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Velipoika tulee saamaan tämän joululahjaksi. Mistä tiedämme? Koska se sai pelata peliä päivän ennen kuin se pistettiin piiloon. Hakkasi samalta seisomalta kaikki biisit auki Hardilla. Palaute oli, että biisilista on helvetin kova ja peli itse haastavampi kuin kakkonen. Mäkin leimahdin tämän odotukseen, kun sain lukea biisilistan. Järkyttävän kova setti, varsinkin kun vertaa ankeahkoon kakkoseen. Ensimmäinen GH vie sitä aivan satanolla. Eniten olen innoissani Disturbedin, In Flamesin ja Lacuna Coilin tyyppisten poppoiden mukanaolosta. Pakko-ostoshan tämä on, mutta jää todennäköisesti joululahjaksi. Jollei sitä paketista löydy muuten vain(mikä ei veljen ja porukat tuntien olisi yllätys), ostan sitten itse. Ja syöksyn tietty veljen luokse kaksinpeli-iltamiin. Hauskinta viihdettä.
Kakkonen se on muuten edelleen hieman kesken, Hardilla jossain toiseksi viimeisessä ryhmässä menossa. Oh well, kai sitäkin joskus ehtii pelata.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #15 : 04.12.2007 14:36 »
tuhis
Vieras
Onko tuohon Wiin monovammaisuuteen tullut mitään noteerausta korjauksen suhteen?
tallennettu
« Vastaus #18 : 08.12.2007 22:31 »
6puu
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Eilen ostin Guitar Hero 3:n, mutta eipä pysty pelaamaan kun kitara oli jotenkin rikki, eikä saanut yhteyttä konsoliin. Palautin kauppaan ja ensi viikolla pitäisi saada uusi.
jos kyseessä oli 360 versio niin kai koitit synkata kitaran ja koneen keskenään?
Juu, sitä yritin ja vielä useampien paristojen kanssa, jos ne paketissa tulleet olisivat olleet vaikka sökönä. Paketissa oli kyllä kauhea lommo reunassa, jonka huomasin tietysti vasta kotona. Kitarahan on saattanut mennä vaikka kuljetuksessa tapahtuneesta virheestä rikki.
Always roll deep on the streets like the mafia
tallennettu