Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Halo: Reach beta alkaa!: 03.05.2010
  • Halo: Reach -julkaisu: 14.09.2010
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Aihe: Halo: Reach  (Luettu 18379 kertaa)
Vs: Re: Halo: Reach « Vastaus #30 : 25.08.2010 13:15 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Mjoo, voit ottaa lupauksena että saat tuon meikän Legendaryn. Tällä kertaa tyydyn tohon Limitediin.

Paha sanoa, että milloin sitä tulee varastoon, mutta en saa kyllä sitä pois täältä ennen tiistaita mitenkään. Sen verran tarkkaan vahdittua touhua ja tulisi ihan vitusti sanomista. Varsinkin kun se lootakin on niin saatanan iso, ettei sitä oikein piiloonkaan saa :P Mielelläni toisin, jos vain onnistuisi ilman potkuja :)


Ok, tulen siis tiistaina käymään heti aamusta! Oletko silloin töissä?

Se oli 149 euroa?
tallennettu
Re: Halo: Reach « Vastaus #31 : 25.08.2010 13:29 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Töissä olostani en vielä osaa sanoa, kun tuo koulukin alkaa vasta ensi viikolla. Miitissä osaan varmaan jo kertoa varmasti. Ja jos en ole töissä, niin järkkään jotenkin että pystyt sen noutamaan.

Ja hinta on 138,90€.
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #32 : 25.08.2010 13:31 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW You da man, kiitos!
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #33 : 26.08.2010 20:36 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Rahaa on taas palanut.

Oikein kylmiä väreitä kulki kehoa pitkin. Epic.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #34 : 30.08.2010 22:34 »
juustopala Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili halo reach tulee oleen vuoden 2010 peli ainaki mun mielest.mun tekis mieli sanoo mw2 näihttp://www.youtube.com/watch?v=2IEISxLU4F4
tallennettu
Re: Halo: Reach « Vastaus #35 : 09.09.2010 10:50 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Jos jotakuta tuo Legendary Edition vielä kiinnostaa, niin Verkkiksessä pitäisi olla reilu 10 ylimääräistä kappaletta varastossa, vaikka sivuilla "loppu" lukeekin. Eli tiistai aamuna sitten kyselemään :)
tallennettu
Vs: Re: Halo: Reach « Vastaus #36 : 09.09.2010 11:01 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Jos jotakuta tuo Legendary Edition vielä kiinnostaa, niin Verkkiksessä pitäisi olla reilu 10 ylimääräistä kappaletta varastossa, vaikka sivuilla "loppu" lukeekin. Eli tiistai aamuna sitten kyselemään :)

Postitus on ilmeisesti maanantaina? Tuleeko näille seurantakoodi? Vai pitääkö rukoilla, että luukusta kolahtaa lappu tiistai aamuna?
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Halo: Reach « Vastaus #37 : 09.09.2010 11:16 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Jos jotakuta tuo Legendary Edition vielä kiinnostaa, niin Verkkiksessä pitäisi olla reilu 10 ylimääräistä kappaletta varastossa, vaikka sivuilla "loppu" lukeekin. Eli tiistai aamuna sitten kyselemään :)

Postitus on ilmeisesti maanantaina? Tuleeko näille seurantakoodi? Vai pitääkö rukoilla, että luukusta kolahtaa lappu tiistai aamuna?

Postitus on maanantaina. Ja käsittääkseni seurantakoodi tulee aina automaattisesti siinä viestissä, jossa ilmoitetaan tilauksen käsittelystä.
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #38 : 09.09.2010 14:23 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Pikkulinnut kertoivat Gigantin myyvän Reachia 35€:lla. 10 000kpl erä.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #39 : 12.09.2010 12:15 »
ZepKi Jäsen Viestejä: 308 Basaaripisteet: 0 Profiili
Pikkulinnut kertoivat Gigantin myyvän Reachia 35€:lla. 10 000kpl erä.

Kiitti vinkistä, jopa lähti tolla hinnalla tilaukseen ! :)
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #40 : 12.09.2010 14:44 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Lähti täälläkin tilaukseen. Vielä pitäisi sitä live-aikaa saada jostain halvalla, ehdotuksia? Saako muuten niitä 1kk:n trialeita vielä luotua ilmaiseksi?
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #41 : 12.09.2010 15:30 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Lähti täälläkin tilaukseen. Vielä pitäisi sitä live-aikaa saada jostain halvalla, ehdotuksia? Saako muuten niitä 1kk:n trialeita vielä luotua ilmaiseksi?

Jokaisella boxilla saa luotua kolme uutta tagia. Valitset sieltä Silverin tilin tasoksi. Lopuksi se ilmoittaa sulle, että saat kuukaudeksi Goldia.

Tiistain toimintasuunnitelma on mennä Gigantin ovelle heti aamusta. Noudan sieltä perusversion ja alan tykittämään kampanjaa. Noudan Legendary Editioni kun kerkeän ja myyn Gigantista noutamani kappaleen kaverille kun se pääsee intistä lomille parin viikon päästä.

Kuulin juttua, että Legendary Editioneja tuli Suomeen noin 200 kappaletta. Halo 3:n vastaavia tuli 1500. Eli on se jonkin verran harvinaisempi tällä kertaa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #42 : 14.09.2010 17:48 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Joo, muutama tunti moninpeliä tuli porattua. Käytännössä miljoona kertaa parempi kuin paskan Halo 3 varmaan jokaisella osa-alueella. Tosin toistaiseksi netissä tulee vain uskomattoman huonoja pelaajia vastaan. Jotain 50-3 voitettiin yksikin matsi.  :P
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #43 : 14.09.2010 17:57 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Käytännössä miljoona kertaa parempi kuin paskan Halo 3 varmaan jokaisella osa-alueella. Tosin toistaiseksi netissä tulee vain uskomattoman huonoja pelaajia vastaan.

Betasta on jo hetki, enkä loppujenlopuksi sitä kovinkaan paljon pelannut, mutta en minä niin paljon eroa huomannut Reachin ja Halo 3:sen välillä?

Ei olisi kyllä pitänyt tilata Amazonista, kyllä sitä jo ihan mielellään tätä pelaisi.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #44 : 14.09.2010 18:03 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Etpä ole tainnut montaa minuuttia H3:sta pelata.

Ammukset rekisteröityvät sata kertaa paremmin, hostilla ei ole enää lähellekään niin iso etu, eikä peli lagita joka toisessa matsissa. Uskomaton tunne, kun voi tappaa toisesta päästä kenttää millä tahansa aseella. Lisäksi Halo 3:n umpisurkeista ajoneuvokentistä on viimeinkin päästy eroon. Reachissa ei joka matsissa tulee vastaan jollain ajokeilla ajavia idiootteja, koska ajoneuvoja ei yksinkertaisesti ole tarjolla. Halo 3:n olisi pitänyt olla jo tällainen, mutta siinä yritettiin väkisellä miellyttää kaiken maailman taliaivoja.
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #45 : 14.09.2010 18:49 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Halo 3:n olisi pitänyt olla jo tällainen, mutta siinä yritettiin väkisellä miellyttää kaiken maailman taliaivoja.

Osui ja upposi :(

Mutta ei H3:een kyllä kertynyt kuin noin satakunta matsia, co-op on minun juttuni. Josta puheenollen, miten Reachissa kohdellaan kampanjassa muita pelaajia? H3:ssa Bungie taisi hieman yrittää ja nimesi muiden pelaajien hahmot kun taas ODST:ssä ei taidettu mitenkään huomioida muita pelaajia tarinan kannalta.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Halo: Reach « Vastaus #46 : 14.09.2010 19:03 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW

Kyllä sormia syyhyää.
Play-Asia
tallennettu
Re: Halo: Reach « Vastaus #47 : 14.09.2010 19:20 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Itsekin hain tänään koulun jälkeen Reachin Verkkiksestä. Limited Edition tarttui mukaan ja on kyllä uskomattoman paljon erilaisia lippulappuja laitettu sinne mukaan. Dr. Halseyn päiväkirja näytti ihan siistiltä ja pitää lukea kunhan kerkeää. Hauskana lisänä oli myös Spartan-hihamerkki, jonka taidan ommella haalariini  ;)

Äsken jo hieman kerkesin testaamaan ja nopea testin perusteella vaikutti ainakin ihan pätevältä. Varsinainen poraus alkaa sitten perjantaina ja tavoitteena olisikin mahdollisesti vetää peli putkeen läpi. Halo 3:n kohdalla näin tuli tehtyä ja voisi tehdä saman uudestaan. Voi sitten ainakin taas keskittyä kouluun, kun ei tuo vaivaa mieltä  :)
tallennettu
Vs: Re: Halo: Reach « Vastaus #48 : 14.09.2010 20:23 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
kuva
Hah hah, jäätävä. Olisinpa itse keksinyt saman. Lavastus olisi tosin ollut vaikeaa, koska en omista Reachia tai boksia. Täältä kuitenkin 10 pistettä!
N
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #49 : 20.09.2010 13:41 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Aloitinpa yksinpelin suoraan legendarylla ja kolmannen kentän puolivälissä olen menossa. Vaikeustaso on niin tekemällä tehty ja typerä että huh huh. Siis se ei ole missään nimessä vaikea, vaan lähinnä pakottaa pelaajan vain etenemään hitaasti, sillä viholliset kestävät naurettavan paljon, niiden ammukset kiertävät seinienkin taakse  ja yhdestä kudista lähtee shieldi kokonaan. Jos vain jaksaa piileskellä kivien takana ja ampua joka vihua kolme lippaallista, niin viisivuotiaskin pääsee pelin helposti läpi. Taidolla ei ole tässä asiassa mitään tekemistä.

Itse pelimaailma ja äänimaailma on kyllä esimerkillisesti tehty, eikä edellisistä Haloista tuttua copy/paste -paskaa ole ainakaan vielä tullut vastaan. Harmi vaan, että pelaaminen itsessään on samanlaista shaibaa kuin aina ennenkin, tosin tällä kertaa entistä paskemalla ruudunpäivityksellä. Onneksi moninpeli on rautaa ja yksinpelin voi unohtaa, kun on saanut kahmittua achiementit.


« Viimeksi muokattu: 20.09.2010 13:48 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #50 : 20.09.2010 20:17 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Vanha kunnon Halo. Hetkittäin parasta fps-nettipeliä ikinä, hetkittäin paskinta hevosenpaskaa ikinä.

Yksi asia joka vituttaa, on se että kiikarirynkky tuntuu osuvan jotenkin epämääräisesti verrattuna Halo 2:n BR:ään. En tiedä onko se lagia vai mitä. Niin ja miksei sitä Lockoutia voi laittaa sellaisenaan peliin? Muita klassikoita kyllä löytyy, mutta ei tietenkään sitä jota on kaivattu joka vitun vuosi. Muutenkin tuntuu että Team Slayerissä pyörii ne samat kolme kenttää koko ajan, silloin tällöin tulee jotain aivan älytöntä paskaa kuten joku yli-iso Coagulation snipereillä tai SWATilla, jossa osuu tasan tarkkaan se jonka puolella yhteys sattuu olemaan.

Ja matchmaking on hidas, kankea paska. Edelleen. Suurin osa uusista kentistä on myös sekavaa pimeää paskaa.

Spoileri (osoita katsoaksesi)
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #51 : 20.09.2010 20:31 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Yksi asia joka vituttaa, on se että kiikarirynkky tuntuu osuvan jotenkin epämääräisesti verrattuna Halo 2:n BR:ään.

Olet kai huomannut tähtäimen laajenevan? Se on merkki rekyylistä. Kun tähtäin on palautunut normaaliksi, osuu luoti sinne minne tähtäin osoittaa. Maltti on valttia DMR:ää käyttäessä. Lagia se ei ole, koska Reachissa käytetään hitscan teknologiaa. Luoti osuu samantien kohteeseensa. Aiemmissa Haloissa luodille oli määritetty lentoaika ja lagisessa pelissä osuminen oli käytännössä mahdotonta.


Lainaus
Ja matchmaking on hidas, kankea paska. Edelleen.

No tuosta olen kyllä eri mieltä. Uusi peli alkaa niin nopeasti, että hyvä jos kusella ehtii käymään. Aikaisemmissa Haloissa ehti hyvin käymään jääkaapilla ja vessassa. Äänestystä saisi kyllä kehittää. Monesti on jäänyt äänestämättä kun on katsellut edellisen pelin tilastoja. Piippaakohan tuo kolmen vai viiden viimeisen sekunnin aikana, mutta ei siinä oikein ehdi katsomaan vaihtoehtoja ja päättämään niistä parasta. Kuuluttaja voisi kertoa, että äänestys alkaa. Tai statsiruutu voisi sulkeutua niin kuin aikasemmissa Haloissa.


Lainaus
Suurin osa uusista kentistä on myös sekavaa pimeää paskaa.

The Cage on ainoa superpaska kenttä. En enää ikinä halua pelata sitä. Respapaikat ovat siinä jotain niin hirveää. Zealot on silloin ihan ok, jos vastustajat eivät johtoasemassa jää kämppimään avaruuteen. Sinne on käytännössä mahdotonta päästä. Needlerillä saat ehkä yhden tapettua, mutta äkkiäkös se juoksee sinne takaisin.

Olen kyllä positiivisesti yllättynyt Reachista. Halo 3 oli aluksi ihan jees. Melko äkkiä tuli huomattua, että peli on liian samanlainen Halo 2:n kanssa, pieni kyllästyminen iski. Eikä Bungie tuntunut kuuntelevan fanejaan. Reachiin on tuotu sopivasti muutoksia. Peli tuntuu tuoreelta, mutta silti Halolta. Tässä ei tuntenut pelaavansa samaa vanhaa peliä. Halo-konkaritkin joutuvat opettelemaan paljon uusia asioita. Lopullinen mielipidehän tämä ei tietenkään ole. Katsotaan nyt vielä jonkin aikaa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #52 : 21.09.2010 10:29 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili DMR on ihan perseestä. Piste. Nykyään riittää että ammut neljä panosta kroppaan ja viimeisen päähän. Älytöntä. Koko tuo rekyylisysteemi on muutenkin aivan anaalista ja tekee pelaamisesta sattumanvaraista räpellystä. Joku jokaisen sarjan nopeasti ampuva rämpyttäjä saattaa hyvällä tuurilla saada jokaisen sarjansa osumaan, vaikka itse odottaisi maltillisesti tähtäimen tarkentumista ja ampuisi sarjat kunnolla. Minkä helvetin takia pitää alkaa korjaamaan asioita jotka eivät ole rikki?

Matchmaking on myös ihan yhtä hidas kuin H2:ssa. Eilenkin kone tuputti partyämme vastaan jatkuvasti kolme pelaajaa ja sitten sitä neljättä sai venailla minuuttitolkulla. Kunnes koko paska resetoitui ja haettiin taas uusia vastustajia. Peli lataa myös joka vitun välissä kun ei olla itse pelissä. Ja mikä on tarkalleen ottaen koko Matchmakingin pointti? Kerätä jotain kokemuspisteitä ja krediittejä, joilla ostaa turhanpäiväisiä haarniskoja, jotka eivät kiinnosta ketään? Mitä vittua. Leveleiden ansiosta oli sentään jokin porkkana, jota jahdata. Jos on pakko matkia CoD:eja, niin tehkää se sitten kunnolla. "Hei kato, enää kolmesataatuhatta pistettä niin oon yliluutnantti!" Vittu jee.

Pelimuodoista. Miksei taaskaan ole voitu laittaa jotain Team Hardcore -pelimuotoa heti alkuun? Kiinnostaa ihan vitusti pelata jotain Team Slayer asehuorausta, jossa ei voi tehdä mitään jos menettää aseiden hallinnan. Ja miksi niitä slotteja pitää antaa jollekin niinkin turhanpäiväisille pelimuodolle kuin Elite Slayer tai kuka-näkee-toisen-ensin-SWAT-paskalle.

Ja ihan oikeasti, jokainen suosittu Halo-mappi on aina ollut symmetrinen, selkeä ja pienehkö. Ilman miljoonia eri kerroksia ja käytäviä. Silti jokaisen uuden mapin on oltava yhtä sokkeloa ilman mitään yksinkertaisuutta. Ainoa ihan ok mappi on ollut se Lockout-tyylinen viritys, jonka pilaa tosin jetpack-homoilu. Mapin nimeä en muista, koska puolissa mapeista on aina se sama kuva kenttää äänestäessä, mikä hämää ihan vitusti. Midship, Lockout ja kumppanit tulevat varmaan taas vuoden päästä DLC:nä kun suurin osa on luovuttanut pelin kanssa. Nerokasta.

Halo 2 oli ilmeisesti ihan tuurilla kasaan väsätty tapaus, kun sen tasolle ei vieläkään päästä.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #53 : 21.09.2010 12:36 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Välillä sitä vaan miettii Bungien valintoja, mutta suurin syy niihin löytyy varmasti pelaajista ja nimenomaan paskoista sellaisista, joita kyllä maailmassa riittää. Niiden mielestä kun on hauskaa ajella jeepillä rallia kentissä, juosta AR kädessä poraamaan ketä sattuu ja hakata nyrkillä perään. Ei niitä kiinnosta paskan vertaa, onko joku moninpelikenttä kopioitu suoraan yksinpelistä, tai onko aseiden tasapaino aivan hanurista.

Mitä tulee tuohon bloomiin, niin en näe sitä mitenkään hirveän peliä pilaavana asiana. Tottahan se on, että tuurilla joku voi saada tapon tai pari nopeasti rämppäämällä, mutta eipähän tuo ole ainakaan itsellä paljoa peliin vaikuttanut. Pari ekaa kutia voi ampua lähes suoraan ja osuu varmasti, mutta sitten kolmannen ja neljännen kanssa kannattaa vähän odottaa. Halo 3:ssa bloomia ei ollut, mutta siinä osumien rekkaaminen oli niin luokatonta, että oli vielä enemmän tuurista kiinni.
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #54 : 21.09.2010 14:47 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
DMR on ihan perseestä. Piste. Nykyään riittää että ammut neljä panosta kroppaan ja viimeisen päähän. Älytöntä.

Miten tuo eroaa Halo 2:n ja 3:n BR:stä? Niillä riitti muistaakseni kolme burstia kehoon ja yksi päähän.


Lainaus
Koko tuo rekyylisysteemi on muutenkin aivan anaalista ja tekee pelaamisesta sattumanvaraista räpellystä. Joku jokaisen sarjan nopeasti ampuva rämpyttäjä saattaa hyvällä tuurilla saada jokaisen sarjansa osumaan, vaikka itse odottaisi maltillisesti tähtäimen tarkentumista ja ampuisi sarjat kunnolla.

Periaatteessa joo, mutta nyt n. 200 matsin jälkeen en ole tuollaista huomannut. Tähtäimen laajeneminen otettiin ilomielin vastaan. Vaatii enemmän taitoa saada porukkaa hengiltä. Se on mun mielestä vaan hyvä juttu.


Lainaus
Matchmaking on myös ihan yhtä hidas kuin H2:ssa. Eilenkin kone tuputti partyämme vastaan jatkuvasti kolme pelaajaa ja sitten sitä neljättä sai venailla minuuttitolkulla. Kunnes koko paska resetoitui ja haettiin taas uusia vastustajia.

Nuo kolmen pelaajan partyt ovat tosiaan ongelmallisia. Harva lähtee pelaamaan yksin, joten on vaikea löytää se puuttuva pelaaja. Noissa tilanteissa pelinhaku on kyllä hidas.


Lainaus
Peli lataa myös joka vitun välissä kun ei olla itse pelissä.

Xboxin pelit on voinut jo melkein pari vuotta asentaa kovalevylle. Kai tiesit sen? Reachin asennus laskee latausaikoja jopa 2/3. Asennuken jälkeen peli ei lataile mitään. Paitsi kentän kun peli on alkamassa.


Lainaus
Ja mikä on tarkalleen ottaen koko Matchmakingin pointti? Kerätä jotain kokemuspisteitä ja krediittejä, joilla ostaa turhanpäiväisiä haarniskoja, jotka eivät kiinnosta ketään?

Matchmakingilla ja niillä krediiteillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. MM on vain pelinhakusysteemi. Krediittejä jaetaan oikeastaan kaikesta pelissä. Moninpelistä (MM, Customit), Firefightista ja kampanjasta. Commendationit, challenget ja krediitit on mun näkemyksen mukaan vain keino pitää pelaajat pelissä. Kaikenlainen kerääminen koukuttaa usein porukkaa ja Bungiekin on sen huomannut. "Pakko pelata vielä vähän, että saan tuon haarniskaosan". Mun mielestä ihan kiva lisä. Nythän tässä juurikin tuntuu olevan joku koukku. Hyvästä pelaamisesta ja voittamisesta saa enemmän krediittejä.


Lainaus
Pelimuodoista. Miksei taaskaan ole voitu laittaa jotain Team Hardcore -pelimuotoa heti alkuun? Kiinnostaa ihan vitusti pelata jotain Team Slayer asehuorausta, jossa ei voi tehdä mitään jos menettää aseiden hallinnan. Ja miksi niitä slotteja pitää antaa jollekin niinkin turhanpäiväisille pelimuodolle kuin Elite Slayer tai kuka-näkee-toisen-ensin-SWAT-paskalle.

Tätä kiroilin eilen itsekin. Toivottavasti Bungie pistää ensimmäisen playlist-päivityksen peliin ennen kuin iso osa pelaajista turhautuu ja vaihtaa peliä. Team SWAT ja Snipers oman pelilistan alle, kiitos.
 

Lainaus
]Ainoa ihan ok mappi on ollut se Lockout-tyylinen viritys, jonka pilaa tosin jetpack-homoilu. Mapin nimeä en muista

Eli The Cage, joka on paskin mappi ikinä. Surkea yritys tuoda takaisin sitä Lockoutin parhautta.


Lainaus
Halo 2 oli ilmeisesti ihan tuurilla kasaan väsätty tapaus, kun sen tasolle ei vieläkään päästä.

Aika kultaa muistot. Tuo oli eka kunnon Live-moninpeli ja eka supersuosittu konsolimoninpeli. Kaikki oli niin uutta ja siistiä, ei ollut kilpailijoita. Näin asia taitaa ikävä kyllä olla, vaikka omastakin mielestä Halo 2 oli ja tulee aina olemaan parasta ikinä. Mikään ei tule enää ikinä olemaan niin upeaa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #55 : 21.09.2010 16:50 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili En jaksa kikkailla quotejen kanssa:

Eikös H2:ssa ammuttu BR:llä päähän, päähän, päähän, päähän nopeimman tapon perässä? Vai olenko pelannut Halo 2:sta 800 tuntia tietämättä, että pelkät kroppaosumat olisivat riittäneet?  :lol: (tämä ei ole edes sarkasmia!)

DMR on mielestäni perseestä eikä todellakaan tuo mitään taitoa peliin. BR:n käyttö oli taidosta kiinni, ei tämä. Uusi jippo joka on keksimällä keksitty. MLG:n foorumeita nopeasti selaten moni muu tuntuu olevan samaa mieltä.

Kyllä, peli on kovalevylle asennettu heti ensimmäisenä.

CoDin ja Halon ero on siinä, että CoDissa on koko ajan se "vielä yksi roundi" -fiilis, kun Halossa puolestaan ei. CoDissa saa aina jonkin konkreettisen palkinnon, Halon haarniskat ovat vain kosmeettisia ja turhia. Mitä ylemmäs mennään, sitä absurdimmaksi kerättävien kokemuspisteiden määrät nousevat. Lopultahan joutuu pelaamaan satoja tunteja että saa seuraavan rankin. Sen sijaan levelin nostaminen porukalla oli addiktoivinta ikinä. Seuraava leveli oli aina saman pelimäärän päässä, periaatteessa.

Ja ei, aika ei ole kullannut muistoja. Alkuperäinen BR ja Halo 2:n kentät ovat asioita, jotka tekivät Halo 2:sta niin jumalaisen pelin. Custom-suomipelit, Lockout ja MLG-säännöt riittivät jo sinänsä satojen tuntien viihdykkeeksi. Mitään näistä kolmesta asiasta et löydä Reachista. Peli tulee varmasti ottamaan tuulta alleen myös MLG:ssä tulevaisuudessa, mutta se nyt on selviö koska tämä on Halo. Kyllähän paskaa kolmostakin pelattiin, koska ihmiset mukautuvat vaikka väkisin.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #56 : 21.09.2010 17:18 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Eikös H2:ssa ammuttu BR:llä päähän, päähän, päähän, päähän nopeimman tapon perässä? Vai olenko pelannut Halo 2:sta 800 tuntia tietämättä, että pelkät kroppaosumat olisivat riittäneet?  :lol: (tämä ei ole edes sarkasmia!)

Joo ei väliä mihin ne kolme ekaa burstia osuivat, aina meni saman verran suojia. Mulla on ollut Halo 2:sta ongelmana se, että yritän joka laakilla osua päähän. Ainahan ne eivät tietenkään osu ja vartaloon ampuva vihu vie multa suojat hetkessä.


Lainaus
DMR on mielestäni perseestä eikä todellakaan tuo mitään taitoa peliin. BR:n käyttö oli taidosta kiinni, ei tämä. Uusi jippo joka on keksimällä keksitty. MLG:n foorumeita nopeasti selaten moni muu tuntuu olevan samaa mieltä.

Sehän on selvä, että jos johonkin niin pyhään kuin Halon pelimekaniikkaan mennään koskemaan syntyy siitä kauhea älämölö. Kaikkia ei voi pitää tyytyväisenä. Itse kuulun tähän porukkaan, joka piti uudistuksesta. Uskon, että MLG-porukkakin vaikenee kun ekat kunnon säännöt ovat kehissä. Ja kiitos Forge 2.0:n, lähes jokainen H2 mappi on rakennettavissa. Lockoutkin on varmasti työn alla. Visuaalisestihan niistä ei ikinä saa samanlaisia, ikävä kyllä.


Lainaus
Kyllä, peli on kovalevylle asennettu heti ensimmäisenä.

Sitten en tiedä mikä on ongelma. Mulla ei tosiaan lataile muualla kuin juuri ennen pelin alkua. Mites muilla?


Lainaus
Sen sijaan levelin nostaminen porukalla oli addiktoivinta ikinä. Seuraava leveli oli aina saman pelimäärän päässä, periaatteessa.

No pelaa Arenaa? Siellä ei tule SWATia sun muuta paskaa. Arenassa jaetaan joka pelistä rating, päivän kolmesta parhaasta ratingista lasketaan keskiarvo. Tee näin kuutena päivänä yhden kauden aikana (oiskohan yksi kausi 1kk mittainen) ja sinut laitetaan johonkin seuraavista divisioonista: Iron, Bronze, Silver, Gold ja Onyx. Pelimuoto on äärimmäisen kilpailullista. Siinä luulisi olevan juuri sitä mitä sinä haet.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #57 : 21.09.2010 19:03 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Juu, Areenaa pitää jossain välissä testailla. Ehkä.

Nimittäin hermot on mennyt sen verran tässä kahden viimeisen päivän aikana, että heitän koko pelin kohta roskiin. Ei tämä ole ihmisen hommaa ollenkaan tämmöinen vitutuksessa väkisin vääntäminen.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #58 : 21.09.2010 20:42 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 177 Basaaripisteet: 0 Profiili No älä väännä väkisin.  Vai pitääkö joku asetta sun ohimolla ja pakottaa pelaamaan ettei henki lähde.
tallennettu
Vs: Halo: Reach « Vastaus #59 : 21.09.2010 21:15 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Joo, iskin koneen kiinni tossa just. Ei enää. I'm too old for this shit.

Takaisin 3rd Strikeen. -->
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines