Pyramidhead
Vieras
Jännä juttu, että ICO-teamin uusi peli tuntuu olevan ainoa peli mistä todella innostun PS3:lla, vaikkei siitä vielä mitään tiedetäkään. Siis niin paljon, että se saattaa olla se syy mikä lopulta pakottaa minut laitteen ostamaan. Ei sillä etteikö MGS olisi sitten todella kovaa bonusta siinä rinnalla. Saa nyt nähdä. Jotenkin se ei vaan ole innostanut vielä. MGS 3 oli hyvä, mutta samalla se sai minut kyllästymään sarjan negatiivisiin puoliin. Ja mittani tuli täyteen tuollaista juonenkerrontaa, jossa seurataan videoita ja radiokeskusteluja puolituntia ja pelataan vartti ja taas sama uudestaan. Sen pelin vielä sitä jaksoin, mutta sitten iski jokin kammo tuollaisille ratkaisuille. Toisaalta, jos tuo jossain toimii niin MGS:ssä. MGS 4:ssä varmasti monet asiat on tehty erilailla.
Minulla on itseasiassa sama juttu GTA IV:n kanssa. Olen aiemmin ollut näiden molempien sarjojen kova fani, mutta jostain syystä ne ei ainakaan ennakkoon herätä enää samoja tunteita. No saatanpa sitten julkaisun aikaan yllättyä todella positiivisesti. Laadukkailtahan nuo pelit vaikuttavat kuitenkin siinä missä edeltäjänsäkin.
Mutta ICO-teamin uusi peli on asia erikseen. Vaikka pidinkin todella paljon esimerkiksi kahdesta ekasta MGS:stä ja PS2:sen kolmesta GTA:sta niin ne eivät pärjänneet Icolle ja Shadow of the Colossukselle. Nämä pelit ovat lähes ainoita, jotka yltävät minun arvoasteikollani sinne Nintendon aivan kovimpien pelien joukkoon. Koomista tässä on vielä se, että peli tulee todennäköisesti olemaan lyhyt ja suppea, ja sen takia joudun ehkä hommaamaan kokonaisen konsolin, joka on vieläpä tämän sukupolven kallein ainakin tällä hetkellä.
Tuo kuva ei kyllä itsessään innosta yhtään. Eipä paljon turhempaa ekaa kuvaa olisi voitu julkistaa, mutta pelistä ei varmaan haluta vielä paljastaa mitään. Minulle tärkein asia kuvaan liittyen onkin varmistus siitä, että ICO-team todella tekee peliä.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2008 12:59 kirjoittanut Pyramidhead »