Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 163
Tulostusversio
Aihe: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature  (Luettu 1395520 kertaa)
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #660 : 17.04.2008 10:05 »
tuhis Vieras http://kotaku.com/380684/spielberg-and-michael-bay-are-plotting-against-me

Uwe Boll is namber van
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #661 : 17.04.2008 10:15 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 711 Basaaripisteet: 2 Profiili
 :lol: Uuve se jaksaa. Onhan se hyvä että itseluottamus on korkealla...kohdillaan se ei ole, mutta korkealla kyllä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #662 : 17.04.2008 11:27 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ihan uskomattoman mahtavaa, toivottavasti Uwe ei häviä minnekään. :lol:
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #663 : 17.04.2008 15:06 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Jätkän jokainen repliikki on silkkaa vittuilua jokaiselle. Huomaa noista sanoista, ettei herra edes yritä kunnon elokuvia tehdä.  :rollaus:
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #664 : 17.04.2008 16:35 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Ei helvetti, rakastan Bollia :lol: :lol: Mies jaksaa hauskuuttaa aina vaan. Toivottavasti hän ei lähde bisneksestä mihinkään. Sen verran hyvä komediamies hän on ;D :lol:
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #665 : 17.04.2008 17:59 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Alkuperäinen Soulcalibur HD-graffoilla XBLA:han.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #666 : 18.04.2008 10:12 »
tuhis Vieras The Conduit

3D-ammuskelu Wiille. Mököt suoraan Metroidista ja juoni Halflaiffia.

Saa nähdä mitä tuo lopulta on jos ulos tulee. Video on aika naurettavaa fantastic, amazing, surreal, unreal, awesome tms sanojen toistelua. Design on surkeaa pelikuvissa, mutta tiedä sitten mimmoinen tunnelma saadaan muutoin rakennettua. Hyvä äänimaailma antaa helvetisti.

Isolla rahalla tehtyjä 3D-ammuskeluja tarvittaisiin Wiille, jotta tajuttaisiin että laitteella voi pelata muutakin kuin Marioita.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #667 : 18.04.2008 10:47 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ei välttämättä isolla rahalla, vaan uusilla ideoilla (joo turpa kii). Ei Wiillä saada kuin naurut jos yritetään samaa mitä isoilla koneilla, eli fysiikat suoraan roskiin ja panostus joko mahtavaan scriptaukseen (Metroid Prime) tai juoneen/henkilöihin/interaktioon.

Ensimmäisen persoonan peleihin löytyisi varmasti tuhottomasti potentiaalia jos vain joku älyäisi Wiillä irrotella siitä "ammu kaikkea mikä liikkuu" konseptista. Oikeasti hyvä lähitaistelu olisi ihan hyvä lähtökohta jos toiminnallista peliä haetaan ja muista peleistä voisi erottautua aseidenkin osalta vaikka realistisella rekyylillä, äänillä ja vanhingolla.

Muttakun ei...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #668 : 18.04.2008 11:52 »
tuhis Vieras Uudet ideat ovat vielä hakusemmassa kuin iso raha :)

Joku länkkäriammuskelu ois melko tiukka, noin vaikka tuota realistista rekyyliä ajatellen. Ei tarvitsisi olla mitään ziljoona luotia ilmassa meininkiä, vaan kunnon kyttäysduelia kun yksikin luoti sattuu ihan liikaa. Mukaan vielä stormtrooper-syndrooma, eli aseilla kun ei oikeasti osu metriä pitemmälle tuona aikana.

Olisiko mitään joku unelmatiimin työstämä Clint the Game, jossa päähahmo näyttää tältä


Aina saa unelmoida.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #669 : 18.04.2008 11:57 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mä jaksoin melkein läpäistä Red Dead Revolverin koska tunnelma oli niin mukava. Vanhoille paukkuraudoille saisi kyllä hyvän pelin helpostikin, mutta aihepiiri tuskin on kovin myyvä nykyään. Gun näytti miten homma hoidetaan kölin alta käsin.

Mutta se on kyllä totta, että hyvät ja uudet ideat jostain syystä karttavat FP-pelejä kuin ruttoa. On vissiin helpompi ostaa se UE3 ja nauraa matkalla pankkiin.

EDIT: Portal on kieltämättä jumala.


« Viimeksi muokattu: 18.04.2008 12:33 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #670 : 18.04.2008 12:23 »
tuhis Vieras Onhan siellä se Portal, kun FPS:stä puhutaan. En sitä kuitenkaan ole itse pelannut ja kaipa se täytyisi joskus tarkastaa. En sitten tiedä että kuinka tuommoista pulmailutyyppistä FPS:ää Wii jaksaisi pyöritellä kun pelinäkymät saattaa kuvien perusteella olla aika monimutkaisia ja aukeilla ristiin ja päällekkäin.

Ehkä Wii2:sta löytyy vääntöä, tai PS4:stä wiimote.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #671 : 18.04.2008 14:58 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Onhan siellä se Portal, kun FPS:stä puhutaan. En sitä kuitenkaan ole itse pelannut ja kaipa se täytyisi joskus tarkastaa. En sitten tiedä että kuinka tuommoista pulmailutyyppistä FPS:ää Wii jaksaisi pyöritellä kun pelinäkymät saattaa kuvien perusteella olla aika monimutkaisia ja aukeilla ristiin ja päällekkäin.

Öh, mitä oikein sekoilet? Portalissa ei kovin monimutkaisia näkymiä ole tosiaankaan. Portaaleja on kaksi (oranssi ja sininen) ja ainoa "monimutkainen" tilanne, mitä moisella voi saada aikaan on mahdollinen ikuinen silmukka. Meinaan siis tämmöistä tilannetta. Sekin on kehittäjien toimesta otettu huomioon, ettei ruudulle piirretä enempää kuin mitä pelaaja voisi nähdä (Portalin developer's commentary oli muuten sangen mielenkiintoista kuunneltavaa, kuunnelkaa jos voitte).

Ja jos HL2 portattiin ensimmäiselle Xboxille suht toimivana, niin Portalin porttaaminen Wiille ei ole millään muotoa mahdoton teko.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #672 : 18.04.2008 15:05 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus
Ja jos HL2 portattiin ensimmäiselle Xboxille suht toimivana, niin Portalin porttaaminen Wiille ei ole millään muotoa mahdoton teko.


Se olisi vuoden kulttuuriteko.

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #673 : 18.04.2008 15:15 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Lainaus
Ja jos HL2 portattiin ensimmäiselle Xboxille suht toimivana, niin Portalin porttaaminen Wiille ei ole millään muotoa mahdoton teko.


Se olisi vuoden kulttuuriteko.

Puhuin tietty tekniseltä kantilta.

Valven pojilla tuntuu olevan kiire nillittää, kuinka konsoleille (ja Macille) ei pysty koodaamaan kuin PC:lle. Tai ainakin sen perusteella, mitä mä nyt noita valvelaisten haastatteluja olen lukenut.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #674 : 18.04.2008 15:29 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Gabe Newell on kyllä ollut avoimesti innostunut Wiistä. Eikö se lupaillut jotain projektia myös Wiille joskus tulevaisuudessa?
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #675 : 18.04.2008 15:34 »
tuhis Vieras Niin, sitä vaan sekoilen että mietin kuinka hyvin Wii pystyy prosessoimaan tuommoisia umpisolmuja joita voi syntyä avaamalla portaalin vaikkapa jotenkin noin, jos ajatellaan että sama tila pitäisi piirtää kahteen tai useamaankin kertaan eri vinkkelistä.

Laite kun ei tunnu pysyvän kasassa Metroidin maisemienkaan kanssa jotka kartoitellaan kertaalleen ja yhdestä kuvakulmasta.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #676 : 18.04.2008 16:44 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Metroidissa tosin luultavammin piirretään vähän muutakin ruudulle kuin laatikoita ja laatikon muotoisia kliinisiä huoneita.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #677 : 20.04.2008 04:15 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Oikeasti hyvä lähitaistelu olisi ihan hyvä lähtökohta jos toiminnallista peliä haetaan ja muista peleistä voisi erottautua aseidenkin osalta vaikka realistisella rekyylillä, äänillä ja vanhingolla.
Kovinkaan realistinen rekyyli ei ainakaan onnistuisi Wiillä, koska tähtäin palaisi kuitenkin aina siihen täsmälleen samaan kohtaan mihin Wiimotella osoittaa, mikä ei lopulta ole hirveän realistista. Pitäisi ihan ohjaimesta lähteä sen potkasun, että sillä olisi käytännössä hirveästi merkitystä.

Muttamutta... Teknologiademo näytti ihan nättejä efektejä (tosin muuten oli melko ruma), mutta itse peli näyttikin sitten aivan hirveältä. Taitaa tästä tulla vähän samanlainen ikuisuusprojekti kuin monista muistakin julkaisijaa vailla olevista isomman luokan indiepeleistä (Sadness, anyone?). Tästä tosin on jopa olemassa kuvamateriaalia, joten ehkäpä tämän valmistumiselle on normaalista poiketen se 2%:n mahdollisuus 0,00001%:n sijaan.

Hymyillään kun tavataan kauppojen hyllyllä tjtn.




Oli mulla ihan oikeaa asiaakin. Miyamoto lipsautti jossain WiiFittiin keskittyvässä haastattelussa, että "Zelda Team" on taas pistetty pystyyn ja heillä on kehitteillä uusia pelejä (haastattelussa käytettiin monikkoa). Kunhan eivät tuotakin pelistudiota muuta suoltamaan jotain WiiPlayn kaltaista sontaa tai WiiFitin kaltaisia epäpelejä, niin odotan innolla.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #678 : 20.04.2008 11:36 »
tuhis Vieras Voi elämä

Onhan tuota rekyyliä herranen aika simuloitu peleissä jo iät ja ajat suurenevien tähtäysympyröiden kanssa - mitä enemmän ammut, sitä isompi hajonta, joka kertoo rekyylin vaikutuksesta tähtäykseen. Mitä enemmän osoitat tiettyyn pisteeseen, sitä tarkemmaksi tähtäys muuttuu.

Mikä estää rekyylin simuloinnin tavalla tai toisella Wiillä?

Mielikuvituksen puute.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #679 : 20.04.2008 15:32 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuhiksen kanssa samoilla linjoilla. Rekyyliä on tosiaan simuloitu aiemmin kursorin nousemisella tai suurenevalla tähtäysympyrällä. Minkään ei pitäisi olla esteenä etteikö noita voisi toteuttaa myös Wiillä.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #680 : 20.04.2008 15:54 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Tuhiksen kanssa samoilla linjoilla. Rekyyliä on tosiaan simuloitu aiemmin kursorin nousemisella tai suurenevalla tähtäysympyrällä. Minkään ei pitäisi olla esteenä etteikö noita voisi toteuttaa myös Wiillä.
Erona on vain se, että aikaisemmin tähtäin on pitänyt ihan "vaivalla" palauttaa takaisin alkuperäiseen kohtaan tatilla tai pitänyt nähdä vaivaa rekyylin vaikutuksen minimoimiseksi. Koska oma käsi ei ammuttaessa liiku Wiimotella pelattaessa (ellei sitä itse liikuta), niin tähtäin palaa sen suuremmitta vaivoitta täsmälleen samaan kohtaan mihin Wiimotella osoitti ennen ampumista. Tuo poistaa mielestäni aikalailla kaiken sen realistisuuden, mitä rekyylillä voisi saada.

En nyt sano, ettei minkäänlaista rekyyliä voisi olla. Suureneva tähtäin on yksi ratkaisu, joskaan ei mielestäni se kaikista realistisin. En vain näe hirveän realistisen rekyylin olevan tehtävissä Wiillä.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #681 : 20.04.2008 16:06 »
tuhis Vieras Azusta realistisempaa korjata rekyylin aiheuttama haitta peukaloiden tatteja kuin osoittaa jotain jollakin, aivan kuin aseella tähtäisi? ...

Edelleen, mikä ihme estää vastaavanlaisen HUDin ajautumisen Wiillä, ellei käytetä laajenevia tähtäysrinkuloita? Ei niin mikään. Ihmevänkäystä taas.

Wiimote on parasta mitä FPS:lle peligenrenä on tapahtunut ikinä. Harmi vaan ettei pelintekijät uskalla riskeerata Wiin kanssa.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #682 : 20.04.2008 16:39 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Azusta realistisempaa korjata rekyylin aiheuttama haitta peukaloiden tatteja kuin osoittaa jotain jollakin, aivan kuin aseella tähtäisi? ...
Opetellaan sitä luetunymmärtämistä. Jos nyt ei ajatella millä sitä tähtäintä liikuttaa, niin tateilla pelattavissa räiskinnöissä rekyyli on tietyllä tapaa realistisempi (ei itse tähtääminen :rollaus: ), koska jos tatilla ei korjaa koko ajan tähtäystä niin ampuminen menee ihan vituiksi. Wiillä taasen tähtäin palaa aina ja iänkaikkisesti samaan kohtaan, jos itse pelaaja vain osoittaa wiimotella samaan kohtaan, sinänsä ei siis tarvita tatilla ohjatessa vaadittua korjausta tähtäämiseen.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #683 : 20.04.2008 16:52 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Jos koko ruutu ja tähtäimen sijainti sen mukana liikkuu niin totta munassa sitä korjausliikettä tarvitaan. Olettaen, että ohjaus on vaikkapa samanlainen kuin Metroidissa. Eli jos edelleen pidät tähtäimen laukauksen jälkeen keskellä ruutua niin tähtäin pysyy vihollisen päällä tjv.

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #684 : 20.04.2008 17:47 »
tuhis Vieras Puhe on peleistä. Jos realismia haluat niin kukaan vitun ihminen ei tässä universumissa ammu liikkeestä sarjatulta siten miten sitä voi peleissä tehdä ja korjailla tähtäystä. Käy intissä ampumassa ja kokemassa miten se rekyyli vaikuttaa ampumiseen ja tähtäämiseen. Se on aika kaukana realismista se että rynkkyjä sun muita ohjaillaan tateilla tai mötikällä kuin jotain ihmeen polttosädettä tai kirurgista laasertyökalua.

Wiin ohjauksessa tuon rekyylikontrollin suhteen on tietysti se ongelma, että motella voi suurinpiirtein osoittaa sitä kohtaa jonne haluaa tulen siirtyvän, siinä missä tattiohjauksella pitää sarjatuli luovia sinne kuin purjevene ikään. Jos tämä ns. rekyylikontrolli on merkki realismista, mikä estää toteuttamasta pelin Wiillä niin että mitä pitempään ammut, sitä kauemmaksi hajonnan keskipiste ajautuu osoitetusta alkupisteestä ja samalla tavalla jos haluat sen palaavan siihen, olisi vaikkapa tähdättävä vähän kohteen yli, jolla saataisiin sitten sitä vastaliikutusta simuloitua jota tateilla saadaan sitten niitä vemputtamalla.

Eli vaikkapa näin, että numerot ovat nyt leikisti jotain pisteitä kuvitellussa maisemanäkymässä

1         2         3

Alat ampumaan pistettä 2 kohti, jonka seurauksena rekyyli ja liike pakottaa tulen siirtymään numeron 3 suuntaan. Saadaksesi sen palaamaan takaisin kohtaan 2, siirrät tähtäystä pistettä 1 kohti?

Toki tässä tulee omat ongelmansa ja täytyisi löytää se kultainen keskitie jolloin tulittaessa maisemaan ja kauemmaksi ei tarvitsisi ihan naurettavuuksiin asti lattioita tai kattoja ruveta mötikällä osoittelemaan. Miksei tähtäysnäkymään voisi ensimmäisen luodin jälkeen tulla eräänlainen leimatähtäin joka jää paikalleen ja sen sisällä sitten tapahtuu tuo sarjatulen mikromanagerointi kohti leimatähtäimen reunamerkkejä.

Omasta mielestä tuo pädiammunnan rekyylikontrolli ei ole ollut kovinkaan realistista pitemmän päälle, vaan muinaisuudessaan ihan mielenkiintoinen pelillinen uusi tuttavuus jonka kanssa oli ihan kiva askarrella aikansa.

Realistisin ratkaisuhan luonnollisesti olisi se, että kun kontrolli tulituksen suhteen laskee, lopetetaan ampuminen ja korjataan tähtäys ja aletaan sitten uudestaan ampumaan. En näkisi sitä millään tapaa pahana ratkaisuna ettei rekyylikontrollia suuremmin olisi.

Onhan tietokoneillakin sarjatuliammunta toteutettu usein niin että HUD lukittuu ja lähtee nousemaan kuolleesti ylöspäin kunnes lopetat ampumisen. Hiiri on aivan yhtä paska työkalu rekyylikontrollin kuin mötikkä, sillä siitä puuttuu analogisuus. Asiat tehdään joko täysillä tai ei ollenkaan, ja siinä mielessä tuommoiset kiintopisteet kuten vaikka tuo leimatähtäin auttaa säätelemään sitä millä voimalla näennäisesti painat sitä rynkkyä alaspäin.

PS. On mahdottoman kyrpä asenne ruveta jostain vitun luetunymmärtämisestä mussuttamaan, paikkoen ettei mukamas ollut edes kysymys siitä millä ohjataan vaikka ensimmäisestä viestistä alkaen mies itse on sanonut wiimote sitä ja tätä ja tatit sitä ja tätä. Opettele sinä vittu ajattelemaan kuin ihminen. Toisaalta en kyllä tajua miksi edes viitsin.



ja toisiin asioihin

Destructoid Review Okami

Näinköhän sitä joutuu palaamaan tähän kaavaan että hyvät pelit ostetaan monta kertaa? On laajakuva, on wiimötikkä ja ilmeisesti nostettu vaikeustaso?


« Viimeksi muokattu: 21.04.2008 07:35 kirjoittanut tuhis »
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #685 : 21.04.2008 14:12 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili


http://www.smashboards.com/showthread.php?p=4344992#post4344992

Sama ilmoitella asiasta myös täällä. Eli jos Smash-turnaus Tampereella kiinnostaa, niin ei muuta kuin ilmoittautumaan. Lanttu varmaan tulossa ainakin? Kyseessä siis kaikkien aikojen suurin Suomessa järjestetty Melee-turnaus ja ihan ulkomailta saakka on tulossa pelaajia. Paikan päällä pelataan myös kaikenlaisia muita pelejä.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #686 : 21.04.2008 14:17 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Löytyikö jo paikka, kun tämmöisiä postaillaan?

Ja joku muukin laudalla lukee xkcd:tä? Aika yllätys.


« Viimeksi muokattu: 21.04.2008 14:25 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #687 : 21.04.2008 14:19 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili
Löytyikö jo paikka, kun tämmöisiä postaillaan?

Useampiakin, mutta pitää saada kasattua osallistujalistaa vähän, että osaa vuokrata tarpeeksi suuren.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #688 : 21.04.2008 15:46 »
tuhis Vieras The Boll Diaries jatkuu

Mahtaa vituttaa, mutta eikai semmoista olekkaan kun bad publicity.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #689 : 21.04.2008 17:13 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 977 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lanttu varmaan tulossa ainakin?

Without a doubt. On tätä jo odotettukin. Yritän saada mahdollisimman monta kaveria myös. Viisihän noita oli, joten jos noista ainakin kolme saisi jollain ilveellä mukaan, niin voisi olla ihan tyytyväinen.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 163
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines